View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Yzerm4n Junior

|
Posted: 24.08.2004 15:28 Post subject: Helstad til Rosenborg?? |
|
|
Ser på VGD at flere skriver at Rosenborg er i ferd med å hente Thorstein Helstad. Stemmer dette?
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=241129 <- Han er i hvertfall interessert i en overgang selv _________________ Ælske RBK |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 24.08.2004 15:36 Post subject: |
|
|
spennende, men jeg vet ikke helt.
Hvor er det han egentlig spiller? som sentral spiss, eller kan han spille ute på kanten?
Et pluss er i hvert fall at han har mange år igjen, men allikevel med "erfaring." (27år) _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 24.08.2004 15:39 Post subject: |
|
|
det som står der er jo bare at helstad er interessert....det er ingenting foreløpig som tyder på at rosenborg er på banen.... når det er sagt kunne vi sikkert hatt bruk for en spiller som helstad... har ikke sett han de siste årene, men ut ifra tidligere prestasjoner er han en stor spiller.... men han passer kanskje best som midt spiss.... og er også foresten den type midtspiss rosenborg burde ha... vekk med johnsen sir nå jeg  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 24.08.2004 15:59 Post subject: |
|
|
Han innrømmer at han stadig vekk har RBK-direktør Rune Bratseth på tråden. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 24.08.2004 16:05 Post subject: |
|
|
Ville være dejlig hvis Rosenborg fik fingre i ham  _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Yzerm4n Junior

|
Posted: 24.08.2004 16:06 Post subject: |
|
|
Hvis Rosenborg kjøper Helstad synes jeg de kunne brukt han som høyrekantspiller. Han har hurtighet og brukbar teknikk samt gode avsluttingsegenskaper. Frode Johnsen har spillt strålende som midtspiss, så ser ingen grunn i å bytte plass på han.
Daniel Braaten/Brattbakk - F.Johnsen - T.Helstad er en fin angrepsrekke:) _________________ Ælske RBK |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 24.08.2004 16:09 Post subject: |
|
|
Enig, så lenge Frode er god og skårer mål så er det viktig å ha ham der han er. Til tross for at mange mener det er "kjedelig" at han skårer med hode hele tiden. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 24.08.2004 16:37 Post subject: |
|
|
det er gørr kjedelig.. bare det er god nok grunn til å kaste han ut av laget.... itillegg synes jeg ikke han spiller sååå bra som alle skal ha det til.... målene han scorer er jo bare ballen som spretter rett i beina på han.... skal ikke mye til for å score da.... _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
Sondre Senior
|
Posted: 24.08.2004 17:19 Post subject: |
|
|
Faen, nå blir jeg irritert! Frode Johnsen har vært RBK`s kanskje desidert beste spiller iår. Å ha han ut fordi han scorer med hodet ? driter da jeg i, kan godt score med det andre hodet bare det blir mål!
Han bare står der å får ballen i beina sier du ? En av egenskapene en storscorer har, er at han er der ballen lander... Se på Nistelrooy, på rett plass til rett tid hele tiden, akkurat som FJ.
Hva er vitsen med og score fra 30 meter da? mål er mål, vi regner ikke stilpoeng! _________________ -RBK |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 24.08.2004 17:20 Post subject: |
|
|
RBK4EVER wrote: | det er gørr kjedelig.. bare det er god nok grunn til å kaste han ut av laget.... itillegg synes jeg ikke han spiller sååå bra som alle skal ha det til.... målene han scorer er jo bare ballen som spretter rett i beina på han.... skal ikke mye til for å score da.... |
e du itj fornøyd me kossn lage ditt spelle, e du itj ein ekte supporter!! _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 24.08.2004 17:49 Post subject: |
|
|
Yzerm4n wrote: | Hvis Rosenborg kjøper Helstad synes jeg de kunne brukt han som høyrekantspiller. Han har hurtighet og brukbar teknikk samt gode avsluttingsegenskaper. Frode Johnsen har spillt strålende som midtspiss, så ser ingen grunn i å bytte plass på han.
Daniel Braaten/Brattbakk - F.Johnsen - T.Helstad er en fin angrepsrekke:) |
likte den :D
Sondre wrote: | Faen, nå blir jeg irritert! Frode Johnsen har vært RBK`s kanskje desidert beste spiller iår. Å ha han ut fordi han scorer med hodet ? driter da jeg i, kan godt score med det andre hodet bare det blir mål!
Han bare står der å får ballen i beina sier du ? En av egenskapene en storscorer har, er at han er der ballen lander... Se på Nistelrooy, på rett plass til rett tid hele tiden, akkurat som FJ.
Hva er vitsen med og score fra 30 meter da? mål er mål, vi regner ikke stilpoeng! |
og den. men ikke banningen...(overlever) _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 24.08.2004 18:01 Post subject: |
|
|
Helt enig. FJ har vært enestående i år. Dessuten spiller ikke Helstad på midten. Han er en ren kantspiller (høyre). |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 24.08.2004 18:17 Post subject: |
|
|
RBK4EVER wrote: | det er gørr kjedelig.. bare det er god nok grunn til å kaste han ut av laget.... itillegg synes jeg ikke han spiller sååå bra som alle skal ha det til.... målene han scorer er jo bare ballen som spretter rett i beina på han.... skal ikke mye til for å score da.... |
Dette MÅ være en fleip... Er heller ikke noen stor fan av FJ, men jeg må inrømme at han har vært glimrende både på landslaget og RBK i det siste.
Liker ikke en spiller fordi han scorer mange mål på feil måte.....MAKAN!!!!!!
Forøvrig håper jeg at Helstad kommer. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 24.08.2004 19:59 Post subject: |
|
|
JA! til Helstad. Han kan spille venstre ving, og backe upp som midtspiss. (Nei, Braaten er ikke frisk ennå, og Braaten kan spille høyre ving også.)
Men hvor blir midtstopper-reservene av? |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 24.08.2004 22:56 Post subject: |
|
|
jeg kan innrømme at det var litt å overdrive... men jeg savner den gamle rosenborg stilen.... ville foretrukket helstad, men det blir nok feil å plukke ut johnsen nå.... men nå har vi jo braaaten  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
|