English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Mesterfinalen 2017: Brann - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Eggen Hedenstad
13%
 13%  [ 17 ]
Lædre Bjørdal
28%
 28%  [ 36 ]
Gersbach
0%
 0%  [ 1 ]
Jensen
16%
 16%  [ 21 ]
Konradsen
3%
 3%  [ 4 ]
Midtsjø
14%
 14%  [ 18 ]
Rashani
2%
 2%  [ 3 ]
Vilhjalmsson
0%
 0%  [ 1 ]
Jevtovic
3%
 3%  [ 5 ]
Helland
0%
 0%  [ 0 ]
Bendtner
5%
 5%  [ 7 ]
Bakenga
0%
 0%  [ 0 ]
Rasmussen
11%
 11%  [ 15 ]
Total Votes : 128

Author Message
senador
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 20:02    Post subject: Reply with quote

Mye bedre enn jeg trodde. Jeg ser at Bendtner kommer til å bli god. Bare vent.
Back to top
View user's profile Send private message
Predicted
Rutinert

PostPosted: 29.03.2017 20:03    Post subject: Reply with quote

Back to top
Bye
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 20:04    Post subject: Reply with quote

Olz1 wrote:
Bye wrote:
vegran wrote:
Bye wrote:
Ah, han kuken der ja. Skinnhellig og altfor urutinert, denne Steen.

RbkUrge wrote:
Har du MSN du Bye? Surprised

Hva har det med MSN å gjøre? Neutral

jeg har sånn derre msnm-message greie på postene mine, hvorfor han plutselig la merke til det må fåglarna vite. Det går ikke an å kontakte meg via den da, dessverre(?).

Er vell fordi du har registrert E-Mail adressen din på "MSN adresse", så er vell bare å sende avgårde en mail da.

Hehe, ja. Hvis noen har noe de har lyst til å snakke om, så er det bare å sende meg en mail altså! Kjør på!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
haavarl
Forumsjef

Olz1 wrote:
Er vell fordi du har registrert E-Mail adressen din på "MSN adresse", så er vell bare å sende avgårde en mail da.

Hvis du ser under Profil, så ser du at du kan oppføre din kontaktinfo for ICQ, AIM, MSN og Yahoo Messenger.

Og hvis du derav slutter at forumsystemet begynner å dra på årene, så har du nok rett.
gisp!
Legende

Det var voldsomt mye gullkonfetti som ble sprøytet ut der.
Litt Bergenaktig med tanke på at det bare er en lekepremie.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 29.03.2017 20:05    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Mye bedre enn jeg trodde. Jeg ser at Bendtner kommer til å bli god. Bare vent.

Neutral

Hvem har hacket senadors konto??
Nordlys
Rutinert

PostPosted: 29.03.2017 20:05    Post subject: Reply with quote

Bakenga er en spiller som vil være svært gunstig for oss i spesielle kampbilder. Kan komme veldig til nytte som spiss i Europa når bakrommet er større.

Vi bør absolutt forlenge her.
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 20:08    Post subject: Reply with quote

Så første omgang pluss andre omgang nøyaktig fra byttene. Første omgang synes jeg er ganske bra, vi er klart bedre enn steinalder-Brann, selv om spillerne er litt ekstremvarianter av seg selv, mest på vondt. Slutten av andre omgang er total katastrofe, og bør få konsekvenser for enkelte av spillerne. Holdningen til Helland og Bakenga der er helt jævlig, og de viser med all mulig tydelighet at de aldri bør spille samtidig på topp, for de er både for dårlige og for late defensivt. Det siste er grunn til pisking når du kommer inn med en halvtime igjen - da har du ingen treningsmoral.

Konradsen er mye bedre enn sist, mer presis i de 'enkle' situasjonene, men fortsatt en bremsekloss heller enn en katalysator i banespillet. Og han ligger konstant feilplassert i etablert forsvar, veldig ofte i ingenmannsland lenge av gangen, tilsynelatende veldig usikker på posisjonen sin, det er hovedgrunnen til at Brann fikk lov til å stå og sikte mellom stopperne i tjue minutter.

Bendtner spilte seg opp utover i omgangen etter en rusten start, og begynner å vinne dueller og bli involvert - kroner det med en flott assist bare Jensen hadde kunnet gjort etter ham i RBK. Jobbet vesentlig hardere enn de jævla ving-innbytterne, godt tegn.

Mike er vår beste spiller, den eneste som spiller godt i alle kamper. Vinnerskalle. Kaptein.
Back to top
Olz1
Junior

PostPosted: 29.03.2017 20:09    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Olz1 wrote:

Hvis du ser under Profil, så ser du at du kan oppføre din kontaktinfo for ICQ, AIM, MSN og Yahoo Messenger.

Og hvis du derav slutter at forumsystemet begynner å dra på årene, så har du nok rett.

Hehe. Får vell oppdatere til Snapchat, Facebook osv Rolling Eyes
Back to top
Pokie
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 20:09    Post subject: Reply with quote

Nordlys wrote:
Laget henger ikke sammen. Altfor store avstander mellom midtbane og angrep, og midtbane og forsvar. Kåre må virkelig ta tak i dette fremover. Konradsen er og blir en vandrende katastrofe som sentral...

Jeg synes han spilte en god kamp i dag jeg. Vi fungerte veldig fint helt til vi gjorde de byttene etter 60 min, og av balltap på midten de første 60 sto vel strengt tatt Midtsjø for 90% av de, og Jensen for et par andre. Hadde mange fine forseringer, var trygg med pasningsspillet uten å briljere - Konradsen. I tillegg vant han jo så godt som alle dueller.

Og når vi var dårlig etter de der byttene var det jo faktisk forsvaret og angrepstrioen som sviktet, ikke midtbanen.

Så i dag kan du faktisk ikke si at alle våre problemer løses av å fjerne han. I dag var han blant våre bedre IMO.

Rashani ser også frisk ut. Helland ser også bra ut med ball, men trenger å starte i en trio som ikke er så lat som Mush - NB - Helland.. Det var nemlig ikke store defensive arbeidet de la ned sammen.

Ellers var dette oppløftende. Rasmussen og Bjørdal viser hvor rolige og gode de kan være med ball, og det uten at jeg satt med hjertet i halsen en eneste gang (med unntak av et par av Hansen sine pasninger da..).

Gersbach er dessverre langt unna formen enda. Mangler dessverre mye i spillet sitt og han gjør veldig mange dumme valg. Presisjonen og forsvarsspillet imponerer heller ingen. Dog skal det sies at han var mange hakk "bedre" (evt. Mindre dårlig) enn så langt i pre-season.

Hedenstad kommer til å bli riktig så bra, men vi mangler fortsatt en god del på relasjonene.

Ellers er jeg alt i alt veldig fornøyd med perioden mellom 20-60. Da var vi gode. Vi viser også siste 5-10 at vi er bra når vi er på. Jeg kunne dog gjerne tenkt meg at Kåre hadde brukt mindre enn 25 min på å reise seg og kjefte på spillerne. Perioden mellom 65 og 85 var jo helt horribel.

- George Best
Back to top
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 20:10    Post subject: Reply with quote

Predicted wrote:

Ingen finale uten banestorming vel? Very Happy
vegran
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 20:11    Post subject: Reply with quote

RbkUrge wrote:
vegran wrote:

RbkUrge wrote:
Har du MSN du Bye? Surprised

Hva har det med MSN å gjøre? Neutral

Haha, la bare merke til at Bye har MSN logo under signaturen sin, aldri sett det her inne før.

Haha, ja, det la jeg ikke merke til Laughing
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 20:15    Post subject: Reply with quote

Helt grei kamp. Fleste spiller bra med unntak av Bakenga. Han er god spiss, men i 4-4-2.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 20:17    Post subject: Reply with quote

Vi var solide fram til byttene, ser gjerne at vi starter med Rashani og Jevtovic på kantene mot Odd om Bakenga og Helland skal spille som de gjorde når de kom innpå her. Bendtner virka fresh, han slår harde og kontante pasninger. Konradsen så også bedre ut enn på lenge, særlig når han kom seg opp i banen og fikk satt opp tempoet. Alt i alt var det en grei gjennomkjøring, gjør nok godt å sette noen mål og kjenne litt på det å vinne noe som ligner på en ES-kamp.
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 20:19    Post subject: Reply with quote

Digger forresten Rasmussen.
Back to top
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 20:20    Post subject: Reply with quote

Fantastisk intervju med Kåre Very Happy
Nordlys
Rutinert

PostPosted: 29.03.2017 20:21    Post subject: Reply with quote

Pokie wrote:
Nordlys wrote:
Laget henger ikke sammen. Altfor store avstander mellom midtbane og angrep, og midtbane og forsvar. Kåre må virkelig ta tak i dette fremover. Konradsen er og blir en vandrende katastrofe som sentral...

Jeg synes han spilte en god kamp i dag jeg. Vi fungerte veldig fint helt til vi gjorde de byttene etter 60 min, og av balltap på midten de første 60 sto vel strengt tatt Midtsjø for 90% av de, og Jensen for et par andre. Hadde mange fine forseringer, var trygg med pasningsspillet uten å briljere - Konradsen. I tillegg vant han jo så godt som alle dueller.

Han gjør en helt ok match i dag, men kampbildet passer han jo også helt perfekt. Kan garantere at folk her inne etter kampen mot Sarp kommer til å totalslakte ham om han fortsatt spiller sentralt. Sarp er det eneste laget i Norge som ikke spiller slapt soneforsvar, men som faktisk presser aggresivt. Da får man virkelig sett hvor han står. Frykter han kommer til å falle gjennom.

Selv i dag hvor presset er fraværende bruker han lang tid med ball og har veldig liten radius i pasningsspillet sitt. Sjelden han slår crossere ut på kantene direkte etter mottak. Vi trenger sårt en ny sentral. Dels fordi Konradsen ikke holder mål der, men også fordi vi ikke får brukt kvalitetene hans som indreløper. Fyren er jo god for 10 gåller i året om han får litt mer frihet til å komme på dype løp i boks!
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 20:38    Post subject: Reply with quote

Helt enig!Bakenga og helland bør ikke få starte sammen,Aldri sett så late spillere i mitt liv.

Rashani og jevtovic hadde vi mye bedre balanse i laget.Ikke minst med midtsjø som er fantastisk god.

Bendtner bør starte på topp,Med de vingene som faktisk jobber for laget.
Back to top
libido
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 20:55    Post subject: Reply with quote

Rasmussen og Hedenstad var gode i dag, og blir gode for oss i hele år. Digger at Rasmussen er så kald og spillende, og Hedenstad finner nok fort ut av hvordan Mike vil ha det på høyresida RBK
Back to top
larsarus
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 21:02    Post subject: Reply with quote

Kort-sammendrag:
http://www.tv2.no/sport/9028981/
Back to top
Henning
Legende

PostPosted: 29.03.2017 21:04    Post subject: Reply with quote

Alt i alt en positiv kamp. Vi faller veldig de siste 25, men i våre beste stunder er det klasseforskjell på oss og Brann. Synes egentlig alle som spiller første 60 gjør en bra kamp.
Back to top
larsarus
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 21:16    Post subject: Reply with quote

Bedre sammendrag: http://video.eurosport.no...ideo.shtml
Back to top
MikkelBille
Proff

PostPosted: 29.03.2017 21:24    Post subject: Reply with quote

Har ikke lest hele tråden, så det er muligens kommentert før. Men hva skjer med at Hansen plutselig har funnet på at han skal sikte på tribunen i stedet for å sette i gang spill langs bakken?
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 29.03.2017 21:28    Post subject: Reply with quote

Kan trådstarter/moderator opprette BB-avstemning? Dette er vel en tellende kamp, så da må vi ha en poll. Wink
Mynthon
Senior

PostPosted: 29.03.2017 21:29    Post subject: Reply with quote

Blir like overrasket hver gang over hvor rævva Bataljonen og BGG er. De sverger til engelsk tribunestil, men de klarer jo ikke det engang!
Haha, sørgelige Bergen.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Next
Page 20 of 22

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb