View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 17.11.2016 21:28 Post subject: Troillprat episode 21 |
|
|
http://troillprat.no/troi...episode-21
Tippeligaen er historie, og RBK tok tross en litt slapp avslutning et overbevisende gull. I tillegg møter vi førstedivisjonslaget Kongsvinger i cupfinalen. Tidenes snubletråd?
Daniel Strand og Eirik Garshol forsøker å hjelpe Rune med å finne mening i den siste tids hendelser, og vi får vært innom en rekke emner som alle berører Rosenborg. Spørsmål fra lytterne ble det også!
Viktige linker: (følg linken over til troillprat.no for å følge disse)
Kjernens cupfinalefest 2016
Daniel, Eirik og Rune på twitter.
Kronikken Daniel var medforfatter på om “superliga”
Design-konsept for 100 års-jubileum fra Belgia
Øyvind Espelund på twitter - som solgte Rune sin billett til cupfinalen! Kul type! Følg!
Vi satser på å få til en tradisjonell oppsummering av sesongen etter cupfinalen! Skal forsøke å skjerpe mikrofonen min da så det ikke høres ut som jeg sitter i ei bøtte. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 18.11.2016 00:38 Post subject: |
|
|
Uff. Han der Eirik orker jeg ikke høre på. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 18.11.2016 00:59 Post subject: |
|
|
flotters! hvor lang er episoden? |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 18.11.2016 04:52 Post subject: |
|
|
CB:
libido: Landet vel rett rundt 1t 40m. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
dembaba Senior

|
Posted: 18.11.2016 12:16 Post subject: |
|
|
Herlig. Da har man spikret underholdninga av ca 1|5 av dagens biltur til Oslo. Tilfeldig timing, eller?  |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 18.11.2016 14:21 Post subject: |
|
|
Jeg hadde egentlig ønsket å ha den ute for en del dager siden, så gikk ikke det av ulike årsaker, men vi kan godt si at det løste seg på en fordelaktig måte for de som trenger å slå ihjel litt tid på veien.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7068 Location: South-west coast exile
|
Posted: 18.11.2016 14:23 Post subject: |
|
|
Skulle skrive en tweet om at det begynte å bli lenge mellom episodene når jeg så ut at den kom ut. Deilig med podcast som går over timen i lengde og. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 18.11.2016 14:27 Post subject: |
|
|
Jeg er enig i at det har gått litt for lenge. Skal brainstorme litt rundt hvordan vi kan få høyere frekvens neste sesong.
Det er ikke alle som setter pris på lange episoder, men jeg har vel mer eller mindre landet på den konklusjonen at pause-knappen er oppfunnet; Hvis det blir for langt kan man alltids stoppe og fortsette en annen gang.
Så er det også et tema å sørge for at samtalen flyter på en måte som gjør at man orker å høre på en stund. Min holdning har vært at hvis det er interessant å snakke om, er det forhåpentligvis interessant å høre på også. Men skal prøve å stramme til litt på formatet der. Har identifisert en del forbedringspotensiale.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7068 Location: South-west coast exile
|
Posted: 18.11.2016 17:31 Post subject: |
|
|
Jeg syntes lengden på denne var veldig fin, i hvert fall. Hvor ofte det kommer episoder må jo baseres på hvor mye jobb du kan legge i det. Hadde vært deilig med en slags overgangs-spesial rundt tida vinduet åpner!  |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 18.11.2016 17:35 Post subject: |
|
|
En ulempe ved å delta er at man ikke kan høre på selv, for det er faktisk lite behagelig å høre seg selv prate. Steike hvor mye tull man sier i løpet av en innspilling...
Håper vrøvelet vårt faller i smak! |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 21.11.2016 09:06 Post subject: |
|
|
SwagOla: Det kan absolutt være aktuelt, selv om vi ser en kraftig dip i interessen (målt i nedlastninger, både av nye og eksisterende episoder) utenfor fotballsesongen. Men noe må det bli!
Strand: En ting er at de fleste mennesker intuitivt reagerer negativt på sin egen stemme (har jeg lest en plass eller flere, tror jeg) når de hører den i opptak, men når man er så ute av stand til å tenke ut en kort og konsis setning som jeg er og begynner å bable før man har grublet seg ferdig, og i *tillegg* må høre på dette under 4-5 timer redigering etterpå... Selvhatet blir tatt til et helt nytt nivå!
Men til tross for at man selv synes det blir mye rør - i går kveld sjekket jeg tallene og 575 hadde lastet ned episoden. Det er rett og slett imponerende tempo, høyere enn vi har hatt tidligere. Antar timingen før cupfinalen nok har hjulpet litt.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
|