View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 13.02.2016 13:27 Post subject: Sondre Sørløkk |
|
|
Orkla-spiller Sondre Sørløkk (18) var onsdag på trening med Rosenborg. Nå håper han på flere treningsmuligheter med Norges beste klubb.
– Jeg har vært på noen treninger med Rosenborg, men treningen på onsdag var den første treningen i år, forteller han.
18-åringen hadde en strålende sesong for Orkla i fjor, spesielt på høsten bøttet unggutten inn mål. Naturlig nok var treningen med Rosenborg noen nivå opp fra det han er vant til i Orkla.
– Du legger raskt merke til forskjellen. Det er høyere kvalitet og høyere tempo, men det har faktisk gått veldig bra. Jeg har vært fornøyd etter treningene, sier han.
Les mer: Trener med RBK
Det ble 17 mål på 26 kamper i fjor, deriblant en periode med elleve mål på fem kamper i 3. divisjon.
Storås-gutten er forresten født samme dag som Alex Gersbach, frigjøringsdagen 8. mai 1997, men i en annen tidssone. |
|
Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 14.02.2016 22:29 Post subject: |
|
|
Sørløkk er med i denne treningsvideoen: http://www.rbk.no/news/ar...toppscorer
Scorer mål 1min og 20 sek ut i videoen og er ganske delaktig i resten av videoen også.
Første gang en sambygding i det hele tatt nevnes i forbindelse med Rosenborg. Artig! |
|
Back to top |
|
 |
huffameg Rutinert

|
Posted: 14.02.2016 23:02 Post subject: |
|
|
Rettelse:
Han scorer ved 1min og 44sek ut i videoen, men han er tydelig i bilde ved Mike sitt mål etter 1min og 20 sek.
EDIT:
Og ved 2min og 13sek? |
|
Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 15.02.2016 17:58 Post subject: |
|
|
Oi, du har selvfølgelig rett. Aner ikke hvordan jeg klarte å rote med tiden.
Han scorer ved 2min og 13sek også, ja. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.02.2016 19:55 Post subject: |
|
|
- Han har trent med oss. Han får kjenne på nivået og får referanser, og vi får sett på ham, kontaterer Kåre Ingebrigtsen overfor rbkweb.no.
(...)
- Hva er planene videre med ham?
- Han skal trene med oss en gang i ny og ne. Så får vi se.
Les mer: Sørløkk blir med videre, Hansen reiser hjem |
|
Back to top |
|
 |
|