English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Aleksandar Filipovic
Goto page 1, 2, 3  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 22.01.2016 20:23    Post subject: Aleksandar Filipovic Reply with quote

– Za Jagodinu sam vezan čvrstim ugovorom i u ovom gradu se osećam kao da sam u rodnom Leskovcu, jer sam tu od omladinske Å¡kole. Svakom fudbaleru, pa i meni je u prvom planu inostrana karijera, zbog čega mi gode ponude, ali odlazak ne zavisi samo od mene. Imam pouzdana saznanja da su za mene zainteresovani Rozenburg i Molde, a pominje se i Standard iz Liježa. Razgovarao sam sa predsednikom kluba i već traju pregovori – otkrio je Filipović.

Rozenburg bi Filipovića

Google translate wrote:
The youngest captain of Jagodina, Aleksandar Filipovic, could this winter to leave the Super League.

As I revealed, for it is interested in a number of foreign clubs, but the 21-year-old defender is is no hurry.

- For Jagodina am bound by contract firm in this city I feel like I'm in his native Leskovac, because I'm here from the academy. Every football player, so for me is in the forefront of foreign career, which is why we please the offer, but do not go up to me. I have reliable information that interested me Rozenburg and Molde, and mentions the Standard Liege. I spoke with the president of the club and already the negotiations - revealed Filipovic

Forhandlinger pågår med Rosenborg!?

Her er forresten statistikk.

Last edited by 2mas on 22.01.2016 20:24; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
hello
Veteran

PostPosted: 22.01.2016 20:24    Post subject: Reply with quote

Adressa på saken.

BÃ¥de Rosenborg og Molde er interessert.

Quote:
- Jeg har kontrakt med klubben, men jeg har hørt at Rosenborg og Molde er interessert i meg, og jeg har også hørt Standard Liege bli nevnt. Jeg er glad for det, men det er ikke opp til meg om jeg kan dra, sier han til det serbiske nettstedet.
Back to top
View user's profile Send private message
trøndergutten
Rutinert

PostPosted: 22.01.2016 20:27    Post subject: Reply with quote

Spennende! Noen som vet noe om han?
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 22.01.2016 20:30    Post subject: Reply with quote

At vi skulle hente en venstreback i dette vinduet stusser jeg litt på. Betyr det at Skjelvik er på vei ut? At han skal være backup både som kant og back denne sesongen eller at Dorsin har meldt ifra at han ikke orker siste kontraktsåret? For jeg tviler på at vi går inn i sesongen med tre venstrebacker.
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 22.01.2016 20:39    Post subject: Reply with quote

trøndergutten wrote:
Spennende! Noen som vet noe om han?

Noen som tydeligvis har sett ham og skryter hemningsløst.
http://calciotecnico.net/...filipovic/

Ut i fra det jeg leser her er det rart at han ikke har blitt plukket opp tidligere...

Calciotecnico wrote:
Aleksandar is a tenacious, hard-working full-back that will give everything for his team. For his age – 20 years old – he is extremely well built, standing at 183cm tall and weighing 76kg. Aleksandar is also very fast – especially for his size – and is difficult to stop when he is running at full speed. He is a physical player: when the team is out of possession he is determined to win the ball back and push forward and when in possession he is not afraid to go shoulder-to-shoulder along the touch-line with an opposition defender. Aleksandar is above the ordinary level of fitness compared to other players at the same age, with an excellent jump, fantastic agility and coordination and great pace across all distances. However, he still has scope to improve physically and will only get stronger and quicker in years to come.

Defensively, Aleksandar does not shy away from a tackle. He has great timing and anticipation and never allows his opposition number a chance to relax. He has a fantastic understanding defensively and is able to read the game well. He often gets his team-mates out of trouble by making up ground to cover in and behind the defensive line and has the pace and strength to do so effectively. A difficult player to beat in a one-on-one situation due to his tenacity and defensive understanding.

Going forward, Aleksandar is hard to stop. He times his run’s well when in the opposition half and has the quality to deliver effectively when in dangerous attacking positions. He also offers a threat on the counter attack, often anticipating an opportunity to intercept a pass defensively, then showing the composure to initiate the attack with a well-timed pass out from the back to a team-mate and with the diligence to catch up with the play to offer an option on the flanks. When he pushes forward he is difficult to track and often catches opposition defenders off guard. Aleksandar is also a threat in front of goal from set piece situations as he has a great leap and header and, when required, can unleash a vicious shot.

Full-back, RB or LB. Aleksandar is comfortable playing at both LB and RB. Has experience playing as a CB, also.

Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 22.01.2016 20:40    Post subject: Reply with quote

Hvis dette stemmer er nok Skjelvik på vei ut.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 22.01.2016 20:40    Post subject: Reply with quote

Ender nok fort i Molde om det står mellom oss og dem. Vi kan ikke matche dem på økonomiske betingelser, og med tanke på at vi har 2 vestrebacker vil vi neppe strekke oss voldsomt.
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 22.01.2016 20:41    Post subject: Reply with quote

Kommer til å fryde meg veldig hvis vi bitch-slaper Molde i trynet igjen.
Back to top
trøndergutten
Rutinert

PostPosted: 22.01.2016 20:41    Post subject: Reply with quote

Av det Hakkespett siterer over her virker det som at han kan spille overalt i forsvaret. Akkurat det vi trenger.
Back to top
Elg
Veteran

PostPosted: 22.01.2016 20:54    Post subject: Reply with quote

Får satse på at han ikke vil til Molde når han ser hvor stusselig og lite det er der. Faktisk bedre å bo i telt på Klett da

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.01.2016 20:57    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Forhandlinger pågår med Rosenborg!?

Har nå fått bekreftet at "uklarheten" i den engelske Google-oversettelsen faktisk er korrekt. Altså:

- Jeg har pålitelige opplysninger om at Rosenborg og Molde er interesserte i meg. Standard Liege er også nevnt. Jeg har snakket med klubbpresidenten og det pågår forhandlinger, forteller Filipovic.

Det er uklart om Jagodina forhandler med én eller flere av de nevnte klubbene og om Rosenborg er involvert.

Les mer: Forhandler om serbisk back?
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 22.01.2016 21:06    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
At vi skulle hente en venstreback i dette vinduet stusser jeg litt på. Betyr det at Skjelvik er på vei ut? At han skal være backup både som kant og back denne sesongen eller at Dorsin har meldt ifra at han ikke orker siste kontraktsåret? For jeg tviler på at vi går inn i sesongen med tre venstrebacker.

Det kan jo være at trenerteamet innser at venstrebacken er den posisjonen vi har de svakeste spillerne i fra før. Om dette i tillegg betyr at Skjelvik er på vei ut så er det helt i orden. Om gutten kan spille overalt i forsvaret så er heller ikke det noe minus
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 22.01.2016 21:06    Post subject: Reply with quote

Spillere som dette vektlegger nok ganske hardt mulighetene for e-cup spill, særlig CL, men samtidig er nok Molde villere på lønninger enn oss.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 22.01.2016 21:12    Post subject: Reply with quote

Må jo være en drøm for en back med ambisjoner å spille i et erke-rosenborgsk 4-3-3.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.01.2016 21:14    Post subject: Reply with quote

Sjøl om han spiller venstreback nå, har han tilsynelatende spilt en del høyreback tidligere - for eksempel da Serbia vant G19-EM i 2013.

Forresten har han idrettsnavnebrødre innen roing og ishockey.
Back to top
Willoch
Veteran

PostPosted: 22.01.2016 21:33    Post subject: Reply with quote

Må jo ha spart ganske mye på lønninger etter fjorårssesongen. Hadde dorsin lagt opp i tillegg så... Kjøp
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 22.01.2016 21:37    Post subject: Reply with quote

Molde kan friste med Solskjær og cash. Per Egil Flo har mer eller mindre befestet venstrebacken som sin egen, og Rindarøybrødrene lusker rundt etter småbiter og smuler. Tre backer om en plass, alle på hugget etter spilletid og tillit.

I RBK har vi CL, vårt gode navn og rykte, og utfordrere er en snart-pensjonert blivende jurist og en friidrettspotet. Jeg tror heller ikke han skal ha problemer med å ha råd til mat og husly med lønnen fra oss. Dette anser jeg nesten som litt urettferdige lag, faktisk.

Den eneste "reelle" utfordreren i mine øyne kunne vært Standard Liege, men de har både en bråte forsvarsspillere til å bekle venstrebacken, og de ser heller ikke ut til å sikre seg CL med tanke på tabellplassering. Dersom vi vil ha Filipovic, får vi Filipovic.
Largactyl
Veteran

PostPosted: 22.01.2016 21:39    Post subject: Reply with quote

Snakkern norsk a?
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 22.01.2016 21:43    Post subject: Reply with quote

Hakkespett wrote:
Per Egil Flo har mer eller mindre befestet venstrebacken som sin egen

Flo ble vel (overraskende for meg) vraket på høsten i fjor?
Back to top
varg88
Proff

PostPosted: 22.01.2016 22:00    Post subject: Reply with quote

Jeg husker i hvert fall at Serbia hadde et veldig godt lag i u19 em. Vet ikke om han var fast på laget men det høres veldig spennende ut, spesielt når han kan spille i alle posisjoner i forsvaret.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.01.2016 22:24    Post subject: Reply with quote

Han startet som høyreback i alle fem kampene i gruppespillet og sluttspillet i G19-EM det året.
Back to top
Brumle
Proff

PostPosted: 22.01.2016 23:24    Post subject: Reply with quote

Nå har Molde solgt sin høyreback Linnes til Galatasaray da.. Om denne karen ønsker spilletid som høyreback, så er konkurrenten pr i dag en finsk 18-åring (Peiponen). Har vel hatt gode kår til å vise seg frem offensivt både høyre - og venstrebacken i Molde. Kjenner imidlertid ikke til denne spilleren, så vet jo ikke om det er en som passer rollen eller ei.
Back to top
WT62
Veteran

PostPosted: 22.01.2016 23:35    Post subject: Reply with quote

Avventer full analyse fra gisp! før jeg begynner å få forventninger om ny spiller.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 23.01.2016 00:13    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Flo ble vel (overraskende for meg) vraket på høsten i fjor?

Hvis du har fulgt med på MFK under OGS, så ville du lagt merke til at OGS vil kun ha raske spillere. Og det er ikke Flo.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 23.01.2016 00:15    Post subject: Reply with quote

Blir ikke tilfredsstilt overhodet om Skjelvik er på vei ut. Jeg tåler ikke mer Dorsin som backup. Heller ikke Dorsin som RBK spiller. Vil ha Skjelvik + ny vb. Altså 2 klare gode/ok vb.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb