View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 05.08.2004 22:38 Post subject: Aktivister meg langt oppi r*** |
|
|
Protesterer mot RBK-kamp
makan til Tull... Nå får folk faen meg slutte å blande fotball og konfliktene nedi der.  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 05.08.2004 22:42 Post subject: |
|
|
det der sjønte jeg ikke mye av..... tåpelig.... hehe.... sjønte ikke helt va vitsen med å spille i palestinske farger heller.... jaja... men kamp blir det  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 05.08.2004 22:42 Post subject: |
|
|
Nei, politikk og fotball har ingenting med hverandre å gjøre. Dessuten, om RBK skulle ha spilt i palestinske farger, så ville det provosert noe enormt der nede. Midtøsten er en kruttønne, og Norge er ikke det landet som skal nøste opp under konfliktene.
Samme hvor uetiske Israels ugjerninger måtte være, så skal vi ikke markere det på fotballbanen. Fotball er til for å skape fred og forståelse, ikke krig.
TÃ¥pelig av Palestinakomiteen, som jeg ellers har stor respekt for. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
langtind Junior

|
Posted: 06.08.2004 00:54 Post subject: |
|
|
Hva er det enkelte tenker med, for hjernen er det ikke... Kan ikke de idiotene i Palestinakomiteen stikke fingeren en mørk plass og heller finne på noe annet...
Det hadde tatt seg ut om RBK spilte i rødt, svart og hvitt (om jeg ikke husker helt feil...). Nei, jeg håper RBK knuser M.Haifa, men ikke forde jeg har noe imot Israel, men fordi det er fotball det er snakk om her...
Arild |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 06.08.2004 01:19 Post subject: |
|
|
joakleis skriver mye fornuftig der! _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 06.08.2004 01:34 Post subject: |
|
|
langtind wrote: | Hva er det enkelte tenker med, for hjernen er det ikke... Kan ikke de idiotene i Palestinakomiteen stikke fingeren en mørk plass og heller finne på noe annet...
Det hadde tatt seg ut om RBK spilte i rødt, svart og hvitt (om jeg ikke husker helt feil...). Nei, jeg håper RBK knuser M.Haifa, men ikke forde jeg har noe imot Israel, men fordi det er fotball det er snakk om her...
Arild |
Og grønt...  |
|
Back to top |
|
 |
langtind Junior

|
Posted: 06.08.2004 03:32 Post subject: |
|
|
duttend wrote: |
Og grønt...  |
 |
|
Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 06.08.2004 03:47 Post subject: palestinaskjerf |
|
|
Tror de gutta der har sett det meste der nede. Tror de tåler en støkk; har jo tross alt spilt godt på bortebaner over hele europa, selv med hjemmekamper, og der har nok mostandernes supportere gjort hva de kan for å irritere spillerne med skjerf, flagg, you name it.
Istedet kan vi jo lage apelyder til supporterne deres (de kaller seg visstnok 'de grønne apene'....) _________________ Svein Sjovold |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 06.08.2004 08:44 Post subject: |
|
|
Hvis USA hadde boikottet OL i 36, hadde Jesse Owens fått ydmyket Adolf Hitler og resten av toppene på tribunen da. Idretten er en arena der mennesker fra forskjellige religioner, raser og land kan møtes til fredelig dyst. Hvis en ser historisk på det finnes det garantert masse eksempler på at deltagelse gir bedre effekt enn boikott.
Leste i adressa i dag om boikottene av OL i 80 og 84 (Moskva og LA). Det eneste som ble oppnådd var vel at landet som ble boikottet fikk velte seg i gull i selve mesterskapet. Og Norge mistet forresten sitt første mesterskap i fotball på uendelige tider!!!
En boikott vil jo bare føre til at RBK diskes og at Maccabi Haifa får CL-plass og de inntektene det medfører.
Fotballbanen er ikke en propagandaplass, og "palestinske drakter" ville vel dessuten sannsynligvis bare gitt Maccabi Haifas spillere og supportere ekstra tenning til kampen. |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 07.08.2004 18:50 Post subject: |
|
|
Når jeg så det på VG i dag skjønte jeg ikke en dritt. Det må seriøst (!!!!) være noe av det dummeste og mest useriøse jeg noen gang har lest i den avisa. Sitter bare og ler av det. Noe så dumt. Hu kan ikke tenke spesielt langt hu dama som kom med den oppfordringen ass. Hva hu nå het:P |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 07.08.2004 21:19 Post subject: |
|
|
hvis den derre komiteen hadde trodd at RBK faktisk hadde ikke spilt kampen fordi de ba om det, ja så må de ha vært ganske borti natten. _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
|