English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Aktivister meg langt oppi r***

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zbegra
Rutinert

PostPosted: 05.08.2004 22:38    Post subject: Aktivister meg langt oppi r*** Reply with quote

Protesterer mot RBK-kamp

makan til Tull... Nå får folk faen meg slutte å blande fotball og konfliktene nedi der. Mad
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 05.08.2004 22:42    Post subject: Reply with quote

Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused det der sjønte jeg ikke mye av..... tåpelig.... hehe.... sjønte ikke helt va vitsen med å spille i palestinske farger heller.... Confused jaja... men kamp blir det Wink
joakleis
Veteran

PostPosted: 05.08.2004 22:42    Post subject: Reply with quote

Nei, politikk og fotball har ingenting med hverandre å gjøre. Dessuten, om RBK skulle ha spilt i palestinske farger, så ville det provosert noe enormt der nede. Midtøsten er en kruttønne, og Norge er ikke det landet som skal nøste opp under konfliktene.
Samme hvor uetiske Israels ugjerninger måtte være, så skal vi ikke markere det på fotballbanen. Fotball er til for å skape fred og forståelse, ikke krig.
TÃ¥pelig av Palestinakomiteen, som jeg ellers har stor respekt for.
langtind
Junior

PostPosted: 06.08.2004 00:54    Post subject: Reply with quote

Hva er det enkelte tenker med, for hjernen er det ikke... Kan ikke de idiotene i Palestinakomiteen stikke fingeren en mørk plass og heller finne på noe annet...

Det hadde tatt seg ut om RBK spilte i rødt, svart og hvitt (om jeg ikke husker helt feil...). Nei, jeg håper RBK knuser M.Haifa, men ikke forde jeg har noe imot Israel, men fordi det er fotball det er snakk om her...

Arild
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Erik87
Proff

PostPosted: 06.08.2004 01:19    Post subject: Reply with quote

joakleis skriver mye fornuftig der!
duttend
Proff

PostPosted: 06.08.2004 01:34    Post subject: Reply with quote

langtind wrote:
Hva er det enkelte tenker med, for hjernen er det ikke... Kan ikke de idiotene i Palestinakomiteen stikke fingeren en mørk plass og heller finne på noe annet...

Det hadde tatt seg ut om RBK spilte i rødt, svart og hvitt (om jeg ikke husker helt feil...). Nei, jeg håper RBK knuser M.Haifa, men ikke forde jeg har noe imot Israel, men fordi det er fotball det er snakk om her...

Arild

Og grønt... Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
langtind
Junior

PostPosted: 06.08.2004 03:32    Post subject: Reply with quote

duttend wrote:

Og grønt... Mad

Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ssjovold
Proff

PostPosted: 06.08.2004 03:47    Post subject: palestinaskjerf Reply with quote

Tror de gutta der har sett det meste der nede. Tror de tåler en støkk; har jo tross alt spilt godt på bortebaner over hele europa, selv med hjemmekamper, og der har nok mostandernes supportere gjort hva de kan for å irritere spillerne med skjerf, flagg, you name it.

Istedet kan vi jo lage apelyder til supporterne deres (de kaller seg visstnok 'de grønne apene'....)
trondh
Veteran

PostPosted: 06.08.2004 08:44    Post subject: Reply with quote

Hvis USA hadde boikottet OL i 36, hadde Jesse Owens fått ydmyket Adolf Hitler og resten av toppene på tribunen da. Idretten er en arena der mennesker fra forskjellige religioner, raser og land kan møtes til fredelig dyst. Hvis en ser historisk på det finnes det garantert masse eksempler på at deltagelse gir bedre effekt enn boikott.
Leste i adressa i dag om boikottene av OL i 80 og 84 (Moskva og LA). Det eneste som ble oppnådd var vel at landet som ble boikottet fikk velte seg i gull i selve mesterskapet. Og Norge mistet forresten sitt første mesterskap i fotball på uendelige tider!!!
En boikott vil jo bare føre til at RBK diskes og at Maccabi Haifa får CL-plass og de inntektene det medfører.
Fotballbanen er ikke en propagandaplass, og "palestinske drakter" ville vel dessuten sannsynligvis bare gitt Maccabi Haifas spillere og supportere ekstra tenning til kampen.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKw
Rutinert

PostPosted: 07.08.2004 18:50    Post subject: Reply with quote

Når jeg så det på VG i dag skjønte jeg ikke en dritt. Det må seriøst (!!!!) være noe av det dummeste og mest useriøse jeg noen gang har lest i den avisa. Sitter bare og ler av det. Noe så dumt. Hu kan ikke tenke spesielt langt hu dama som kom med den oppfordringen ass. Hva hu nå het:P
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
JellyFish
Veteran

PostPosted: 07.08.2004 21:19    Post subject: Reply with quote

hvis den derre komiteen hadde trodd at RBK faktisk hadde ikke spilt kampen fordi de ba om det, ja så må de ha vært ganske borti natten.
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb