View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
jadda Veteran
|
Posted: 28.07.2004 13:38 Post subject: Steffen Iversen til VÃ¥l'enga????? |
|
|
Iflg VG er Steffen på vei til VIF.
Nok en gang har skilpaddene på brakka ventet for lenge med å få rævva ut av baken.
Skuffende.
Steffen i CL hadde vært noe det... |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 28.07.2004 13:46 Post subject: |
|
|
Steffen til VIF også nå ja. Jaja. Vi kunne trengt steffen nå, hvis Azar forsvinner. Men nå er det tydeligvis forseint. Jaja, er bare å ønske Steffen lykke til, og ønske Vålerenga dit blomster ikke gror og sola ikke skinner. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 28.07.2004 13:50 Post subject: |
|
|
er helt utrolig. i følge folka på brakka har steffen vært aktuell for en liten stund siden, men var ikke sulten nok. og nå har han signert for en middelmådig tippeligaklubb ? litt rart igrunn.
hehe, jeg lå i senga mi, akkurat vokna, og så kom det plutselig en "extra nyhetsending for sportsintereserte" som sa Steffen Iversen har signa for VIF. og det er ikke 1.april heller. fy faen. har vif råd til lønna hannes, har rosenborg det også. |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 28.07.2004 13:51 Post subject: |
|
|
Blomster kan det godt gro der. Har nemlig hørt at kaktuser også kan blomstre.
Har vi blitt en ren farmerklubb for enga, eller?
Snakk om å ta vare på de beste trønderske talentene
Lykke til, Steffen! |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 28.07.2004 13:52 Post subject: |
|
|
seriøst!? nei nå går jeg å legger meg. All denne nølinga fra Bratseth og co begynner å bli slitsom. Går glipp av spiller etter spiller om de skal fortsette sånn.. :twisted:
skjønner ikke hvorfor Ivers Jr. velger Enga framfor RBK. _________________
Kvit og Svart, Alltid! 
Last edited by Zbegra on 28.07.2004 13:55; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
tth81 Junior

|
Posted: 28.07.2004 13:54 Post subject: |
|
|
KA skjer!!!?!?!?!
Har ikke Rosenborg spurt Iversen om han ville komme hjem til moderklubben da??? D skjedde jo her i vår.... Rosenborg ville hjelpe Iversen på rett kjøl igjen..... og så svikter han oss og går til VIF!?!?!?! Neiånei.....
Dette er ikke RBK sin feil., de har vært frampå..... Steffen vet godt at Rosenborg vil ha han.....
Sa ikke han at skulle være i utlandet lenger da, når han var i samtaler med RBK???
Æ bli så forbainna.....
Først drar'n altfor tilig ut, og så svikter han oss når han plutselig fant ut at han skulle tilbake til Norge.....
Tommy _________________ Fotbaill e følelsa, slæpp dæm fri |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 28.07.2004 14:03 Post subject: |
|
|
hmmz, hans Far bor 50 meter borti gata, oppi den store stygge Høyblokka på Risvollan, stikke dit å bøffe Telefonnummeret til Steffen...
Krever forklaring  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 28.07.2004 14:06 Post subject: |
|
|
Zbegra wrote: | seriøst!? nei nå går jeg å legger meg. All denne nølinga fra Bratseth og co begynner å bli slitsom. Går glipp av spiller etter spiller om de skal fortsette sånn..  |
Bah. Vi har fått ypperlige forsterkninger i sommer.
Det er nå bedre å la Steffen spille i Enga, så kan vi eventuelt snakke med ham senere om han fremdeles er god. |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 28.07.2004 14:19 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Zbegra wrote: | seriøst!? nei nå går jeg å legger meg. All denne nølinga fra Bratseth og co begynner å bli slitsom. Går glipp av spiller etter spiller om de skal fortsette sånn..  |
Bah. Vi har fått ypperlige forsterkninger i sommer.
|
bak på banen ja Egentlig mest irritert over at han går til Enga av alle klubber... _________________
Kvit og Svart, Alltid! 
Last edited by Zbegra on 28.07.2004 14:20; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
sander a Senior
|
Posted: 28.07.2004 14:20 Post subject: |
|
|
En Steffen Iversen som presterer oppimot 90% av sitt maksimale nivå er en langt bedre spiss enn Frode Johnsen. Derfor er det litt trist et en slik spiller går til VIF.
Er også for dumt å si at spilleren ikke er motivert nok til å spille for RBK. Hvis han er motivert til å spile for VIF er han også motivert for å spille for RBK. Problemet er bare at Bratseth forventer at nye aktuelle spillere selv skal ta initiativet til å komme til RBK - og dermed vise at de er veldig interesserte.
Man må kunne forvente at en sportsdirektør i norges beste klubb klarer å opptre noe mer offensivt (f.eks. å kunne ta en telefon) for å hente de beste spillerne til klubben. |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 28.07.2004 15:04 Post subject: |
|
|
Steffen skal visst pendle fra London..... Litt vanskelig å gjøre det kanskje til Trondheim. Men det ser jo uansett ut til at det er en korttidskontrakt det er snakk om da, så kan jo Bratseth & co lokke med 8-delsfinale i CL etter at den norske sesongen er over. Greit om VIF plukker poeng fra LSK, Tromsø osv. og nå skal de jo ha bedre forutsetninger for det.
Spørs hvor mye de får nytte av han da, han er jo en god del skadet.... |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 28.07.2004 18:25 Post subject: |
|
|
trondh wrote: | Steffen skal visst pendle fra London..... Litt vanskelig å gjøre det kanskje til Trondheim. Men det ser jo uansett ut til at det er en korttidskontrakt det er snakk om da, så kan jo Bratseth & co lokke med 8-delsfinale i CL etter at den norske sesongen er over. Greit om VIF plukker poeng fra LSK, Tromsø osv. og nå skal de jo ha bedre forutsetninger for det.
Spørs hvor mye de får nytte av han da, han er jo en god del skadet.... |
JA, og hvis han kommer kan det fort bli Kvartfinale også
hehe, vi bør vel kanskje ikke ta oss vann over hodet. Selv om jeg håper vi skal komme langt.
Nå ble landslagssjefen irritert Steffen Kanskje du ikke får mer spilletid likevel:
FÃ¥r kritikk av Hareide og Eggen
Hareide og Eggen refser Ivers-overgang
jeg siterer:
Det teller når Iversen prøver å komme inn på Hareides landslag igjen. Norge-treneren tror 27-åringen går glipp av viktig internasjonal matching når han i stedet velger Oslo. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 28.07.2004 20:09 Post subject: |
|
|
jeg er selvfølgelig enig med dere over, vi burde hatt Steffen
men jeg kan forstå han også: Han har vært veldig mye skadet og ikke fått spilt så mye. Nå vil han sikkert ha mye spilletid, og tenker ikke så mye på pengene som han sikkert har nok av. Og i Vålerenga er det nesten sikkert at han får spille mye, i og med at de ikke har noen som scorer mål. Mens i RBK hadde han nok måtte strevd litt med å få seg plass i første'11 og dermed måtte ha tilbrakt enda mer tid på benken, noe som han sikkert er lei av.
Men selv mener jeg at vi burde hentet Steffen for lenge siden... _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 29.07.2004 00:07 Post subject: |
|
|
Hvorfor skulle vi henta ivers? Skulle vi henta en spiller som ikke en gang er motivert for å spille for oss? Skulle vi liksom henta ham bare fordi han er sønnen til en av våre største helter gjennom tidene, men ikke halvparten så god... Nei la han bli i Oslo kommer garantert til å gå skadet hele kontraktstiden likevel... Også har han sagt i et intervju at han ser fram til å spille foran klanen å!! Svin!! |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 31.07.2004 23:14 Post subject: |
|
|
Vel, noe må jo stakkaren si for, som trønder, å bli akseptert av Klanen. Tror ikke du skal dømme han så hardt bare for det.
Steffen er trønder og kommer forhåpentligvis aldri til å få Erik Hagen-status i klubben. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 31.07.2004 23:41 Post subject: |
|
|
Hvor lange skulle han være det da? ut sesongen?
Synes det blir bare dumt å gjøre slike korttids investeringer.
Synes ikke det er bruk for steffen i rbk. _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 01.08.2004 00:36 Post subject: |
|
|
nei steffen kunne vi ha hadd go bruk for.... men vi får la tankene gå et annet sted og glemme det.... vi får heller konse om å finne en enda bedre spiss.....  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.08.2004 20:05 Post subject: |
|
|
La den avskyelige HORA være nede i Enga. Det svinet der skal aldri mer i sort og hvitt!
Han er ei jævla pengehore som aldri har tenkt på annet, uten at det sjokkerer, fyren er jo ikke direkte skarp.
Steffen Iversen brant alle broer i 96. Vil aldri mer ha det svinet der i vår drakt igjen. La han komme snublende rundt i fylla på fosen igjen, så skal han geleides fint ut på brygga og rett til bunns...
SØPPEL!
Og dere som ikke har fått med dere hva slags fyr det er...åpne for pokker øya... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 05.08.2004 14:43 Post subject: |
|
|
jaha..... litt vel mye ufortjent krittikk av Steffen synes nå jeg....  |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 05.08.2004 16:22 Post subject: |
|
|
Det der var ikke kritikk en gang. Han slenger ut påstander i løse lufta her. Selv om Steffen Iversen går til Vålerenga i stedet for Rosenborg, uten at Rosenborg har tatt initiativ for å få han hjem igjen, så har vi ingen som helst forutsetninger for å kalle han hore og pengegrisk. Når Steffen dro ut trodde han at det faktisk fantes et godt liv der ute, for en unggutt fra Trondheim. Vel, han fikk skade, etter skade, etter skade, og ble evig reserve for både Tottenham og Wolves. Men jeg tror nok Steffen har fått nok nå, og ønsker førstelagsfotball. Han innså muligens at han måtte hjem til Norge for å få det, og når Vålerenga (og bare dem) lokket med hans fars gamle klubb, så var vel valget enkelt. Han kan ikke sitte å råtne i England, i håp om at Bratseth skal ringe han. Dessuten kan vi ikke forvente at Steffen selv ringer og spør om Rosenborg kan være så snill å kjøpe han. Dessuten. Hadde vi trengt Steffen dersom Azar hadde blitt?
Det var en tanke tilfeldig at Azar dro og Steffen kom hjem, men til feil klubb, på akkurat samme dag. Vær heller glad på Steffens vegne, for at han endelig får spille fotball igjen. Han har prøvd utlandet nå, og er ferdig med det. Dessuten er Rosenborg en tanke rikere enn Vålerenga. Så jeg tror ikke det nødvendigvis var pengene som trakk Steffen til Oslo. Steffen har ikke gjort oss noe vondt, annet enn å dra ut altfor tidlig. Skulle kanskje tro at gutten hadde lært noe av sin fars etterpåklokskap, men den gang ei, dessverre.
Uansett, jeg ønsker Steffen hjertelig velkommen tilbake på Lerkendal, selv om han spiller i feil drakt, for feil lag. Jeg ønsker Steffen og Arni lykke til videre i karrieren, men fortsetter å hate Enga. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 05.08.2004 16:44 Post subject: |
|
|
Jeg foreslår at du sjekker detaljene rundt varigheten på steffens kontrakt før du klatrer opp på pidestallen din og berømmer gutten som har tatt til vettet og vendt hjem. Det var en grunn til at RBK ikke ville ha ham, det er en grunn til at VI ikke vil ha ham! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 05.08.2004 16:51 Post subject: |
|
|
Steffen er en god spiller som vi hadde hadd bruk for... At han velger vålerenga er ikke noe vi skal klandre han for... itillegg var ikke vi ute og prøvde å få tak i han.....(etterhvert) og jeg har heller ingen sure miner iforhold til steffen... og du(recond) har latterlige grunner til å utale sånt om steffen.... håpløst....  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 05.08.2004 17:33 Post subject: |
|
|
Recon. Jeg savner argumenter. Og hva er dette VI? Det er feil pronomen, er jeg redd. For jeg tror ikke vi er så mange her, som deler din oppfatning. Hva er grunnen til at det du kaller "VI" ikke vil ha ham? Hva er grunnen til at RBK ikke vil ha han? Kan du vennligst fortelle meg det på en saklig og grei måte? så blir det enklere å forstå hva du mener. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 05.08.2004 18:24 Post subject: |
|
|
jepp... enig... savner en del ting i dine argumenter recon..... uansett tviler jeg på at jeg vil være enige i dine uttalelser om at han er en hore å lignende...  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 05.08.2004 19:27 Post subject: |
|
|
Han er ikke "kommet hjem" - han har skrevet et halvt års kontrakt for Enga. Hvorfor? - for å komme seg i form igjen og for å kunne gå til en ny utenlandsk klubb. Money talks loud for Steffen.
"Vi ville ikke ha ham" er like sant som "han ville ikke ha oss". Ok, Brakka har ikke ringt ham ned, men han er da blitt sitert drøssevis av ganger i aviser, radio og tv med spørsmål om hva og hvor han vil. Har han noensinne svart Rosenborg? Nei, han har ikke det.
Hvorfor i h... skulle vi ville mase på ham, enn si ville ha ham, om han ikke har lyst?
Om Steffen hadde sagt "ja, jeg vil hjerne hjem til Rosenborg og bli der resten av karrieren" - da hadde det ikke tatt mange minutter før Bratseth hadde ringt. Og etterhvert hadde anti-Steffen-uttalelsene stilnet.
Men han gjør aldri det. Han stakk i 1996 fordi han ville ha penger. Litt suksess i starten, mengder med nedturer sportslig de siste årene. Benkefyll på Wolves. Men alt dette får Steffen gode penger for. Og han vil ha mer av dem, han vil ikke tilbake til kjedelige Trøndelag og Rosenborg på mange år. Derfor tar han et halvår i Enga for "å få fart på karrieren igjen". Flere år på en benk i Europa, mer penger...
Blah. |
|
Back to top |
|
 |
|