English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvem bør spille høyreving på Rosenborg?

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem bør spille fast høyreving?
Trond Fredrik Ludvigsen
15%
 15%  [ 2 ]
Dagfinn Enerly
76%
 76%  [ 10 ]
Azar Karadas
7%
 7%  [ 1 ]
Christer George
0%
 0%  [ 0 ]
Odd Inge Olsen
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 13

Author Message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 07.10.2002 14:26    Post subject: Hvem bør spille høyreving på Rosenborg? Reply with quote

Jeg synes Rosenborg bør la Dagfinn Enerly spille fast på høyre ving! Det er bare tull å bruke Karadas der! "Det er enklere og være spiss når Enerly er ving" sier nå jeg. Angrepsrekka nør være: Brattbakk, Johnsen og Enerly i steden for att Karadas skal spille høyreving, eller hva?
Foresten synes jeg også Ludvigsen er bedre der en Karadas. Karadas kan spille stopper eller spiss han og George kan også spille når han finner formen...
Back to top
View user's profile Send private message
Yngve
Junior

PostPosted: 08.10.2002 07:27    Post subject: Reply with quote

Christer George bør aldri få spille mere i RBK skjorta. Han er en av de spillerne som burde finne seg en ny klub, ikke Lars Blixt!
Han burde spille fast på høyre backen så kan vi bruke Roar på midten igjen.

.............................Arni Gautur Arason...........................

Lars Blixt - Christer Basma - Erik Hoftun - Janne Saarinen
.......Roar Strand - Bent Skammelsrud - Ørjan Berg........
...Dagfinn Enerly........Frode Johnsen............Trond Fredrik Ludvigsen
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 08.10.2002 07:51    Post subject: Reply with quote

Synes "Daffy" bør spille høyreving. Enerly har vist at han duger både på innlegg og skudd - ikke minst mot Stabæk, og jeg håper virkelig at han også får spille mot Ajax på Amsterdam ArenA om to uker!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
hermsty
Senior

PostPosted: 08.10.2002 13:08    Post subject: Reply with quote

Har hele tiden sagt at Enerly bør spille høyre ving og jeg har akkurat den samme meninga nå. Men jeg må si at RBK har et luksus problem når det gjelder det der. De er jo fast bestemt på at Karadas skal rendyrkes som spiss, og han er jo en knall god spiller som kan være god å ha, men RBK trenger fart på sidene. Håper Eggen spiller med enerly fra start neste Champions League kamp!!!
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 08.10.2002 14:28    Post subject: Reply with quote

Yngve wrote:

.............................Arni Gautur Arason...........................

Lars Blixt - Christer Basma - Erik Hoftun - Janne Saarinen
.......Roar Strand - Bent Skammelsrud - Ørjan Berg........
...Dagfinn Enerly........Frode Johnsen............Trond Fredrik Ludvigsen

Hvor er Harald Brattbakk da Question Cool
Back to top
hermsty
Senior

PostPosted: 08.10.2002 15:12    Post subject: Reply with quote

Helt enig. Brattbakk må være med. Ludviksen kan byttes inn iløpet av kampen Smile Men Brattbakk er viktig. Det er han som lager målene
tlj
Junior

PostPosted: 08.10.2002 17:28    Post subject: Enerly! Reply with quote

Enerly må helt klart spille høyreving.

Drømmen min er denne angrepsrekken:

Enerly - Brattbakk - Knutsen

Men Knutsen er vel solgt? Jeg vil ha Brattbakk i midten pga at han er langt ifra på sitt beste på venstrekant og Johnsen har vært dårlig i år. Johnsen er jo blitt en møtende spiss, noe jeg trodde vi var kvitt da Sørloth forsvant. Et annet alternativ om man ikke har med Brattbakk er:

Enerly - Brattbakk - Karadas

Da har Enerly to kraftplugger han kan slå ballen inn til. Tror det hadde blitt ganske bra. Men har man først Brattbakk tilgjengelig så må jo han være med så med dagens situasjon vil vel den mest realistiske og optimale rekken:

Enerly - Johnsen - Brattbakk

:)
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 08.10.2002 17:37    Post subject: Re: Enerly! Reply with quote

thomasj wrote:
(...)Drømmen min er denne angrepsrekken:

Enerly - Brattbakk - Knutsen

Men Knutsen er vel solgt?

Nei, Morten er ikke solgt! Han er utleid til Start ut sesongen. Den sportslige ledelsen i RBK vil da foreta en ny vurdering om hvorvidt man ønsker å ha Knutsen i A-stallen til neste år. Konklusjonen kan fort bli salg...

For å si det slik: Tror ikke Knutsen selv ønsker å forlenge utlånet med Start og spille 1. divisjonsfotball neste sesong. Men man vet jo aldri...

Selv synes jeg at Morten Knutsen bør være på Lerkendal i sesongoppkjøringen. Plutselig kan jo Åge Hareide velge en angrepsrekke á la den thomasj foreslår...
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 08.10.2002 17:56    Post subject: Reply with quote

Bratbakk må alltid være med!!!
Har ikke trua på Morten Knutsen egentlig jeg! Rosenborg har brukt 10 mill på han og hva har de fått igjen?... Nothing ey... Da må han ihvertfall skjerpe seg da! Jeg går alltid for denne rekken:

Enerly,Johnsen,Brattbakk. Ludvigsen er hardeste konkurent!
Back to top
tlj
Junior

PostPosted: 08.10.2002 19:51    Post subject: jau Reply with quote

Quote:

Har ikke trua på Morten Knutsen egentlig jeg! Rosenborg har brukt 10 mill på han og hva har de fått igjen?... Nothing ey... Da må han ihvertfall skjerpe seg da!

Tja.. Er enig i at han må vise litt bedre spill enn han gjorde på slutten, men jeg tror det kan komme litt av selvtillitsproblemer. Han er rask, har god teknikk og har blandt norges absolutt beste innlegg. Han og Enerly på hver sin side av Brattbakk!! Shocked
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 10.10.2002 07:54    Post subject: Re: jau Reply with quote

thomasj wrote:
Quote:

Har ikke trua på Morten Knutsen egentlig jeg! Rosenborg har brukt 10 mill på han og hva har de fått igjen?... Nothing ey... Da må han ihvertfall skjerpe seg da!

Tja.. Er enig i at han må vise litt bedre spill enn han gjorde på slutten, men jeg tror det kan komme litt av selvtillitsproblemer. Han er rask, har god teknikk og har blandt norges absolutt beste innlegg. Han og Enerly på hver sin side av Brattbakk!! Shocked

Hmm... Ja, det kan være Morten Knutsen har allt for lite selvtilitt men jeg holder likevel en knapp på Brattbakk eller George(skjerp deg litt!) foran Knutsen men jeg håper Knutsen får spille litt i treningskampene i vinter!
Back to top
darkOmaN
Junior

PostPosted: 19.11.2002 12:23    Post subject: Reply with quote

Mener vi skal rotere på enerly og "ludde" på høgre siden(vi MÅ kjøpe ludde)... da har vi norges desidert beste høgrevinger pluss dei holder godt ute i europa oxo! "lude" e up and coming Smile og bare enerly for en skadafri forsesong blir han kanon Exclaim Exclaim

Very Happy LEVE Rosenborg Very Happy
Back to top
hermsty
Senior

PostPosted: 19.11.2002 12:32    Post subject: Reply with quote

Ingen tvil om hvem som egner seg som ving. Enerly har alt det som skal til fart, dribleevner og god innleggsfot. Han er også "morsom" å se på når han spiller.
Imingen
Junior

PostPosted: 19.11.2002 19:02    Post subject: Reply with quote

Det er vel INGENTING å lure på? Det er Enerly som er best egnet som høyreving. Han har fart, venn med ballen og slår utrolig gode innlegg fra høyrekanten.

Arason
Blixt, Basma, Hoftun, Saarinen
Strand, Johnsen, Berg
Enerly, Ludvigsen/Karadas
BRATTBAKK...

Noen som er enige???
Back to top
aegis
Junior

PostPosted: 19.11.2002 19:50    Post subject: hvem bør spille fast høyreving Reply with quote

Enig med Enerly, men ikke noen treig karadas i midten og heller ikke den middelmådige fotbalSPILLEREN bratbakk på vingen. Ludviksen på venstre Enerly klar på høyre og en ny superspiss i midten. Samt SIbaya, winsnes, Berg på midten da. Roar Strand og Harald Bratbakk er verdifulle benkeslitere
Back to top
Ludakris
Senior

PostPosted: 20.11.2002 14:01    Post subject: Sørensen eller Ludde Reply with quote

Enten må vi kjøpe Ludde, eller så må vi hente hjem Jan Derek. Det som hadde vært mest artig er om Morten Knutsen hadde blitt god igjen -
Knutsen og Ludvigsen, Knutsen og Ludvigsen Det er to små fyrer som scorer masse mål...
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb