English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2019
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jose Miguel Cubero
Goto page 1, 2  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Jakob
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 11:15    Post subject: Jose Miguel Cubero Reply with quote

Fortjener kanskje en egen tråd?

Norway smiles at José Miguel Cubero

"José Miguel Cubero seems to have its definite future, it is the Rosenborg of Norway"

Cubero could be set for shock Pool exit

"Despite returning to training almost three weeks ago and playing in two behind-closed-doors games, Cubero is yet to feature in manager Lee Clark’s match-day squad and didn’t even travel to Norwich for Saturday’s defeat.

The Gazette understands a Norwegian club is now poised to swoop for the 27-year-old midfielder.

The Scandinavian transfer window remains open until the end of the month and it is believed Cubero’s agent has been in talks with clubs in Denmark as well as Norway.

It’s another strange twist after Clark spoke last month of his excitement at working with the Costa Rica international.

The Pool boss said: “Jose Cubero has a class CV. He was very impressive in the World Cup and, by all accounts, when he played for Blackpool. He seems a nice lad who wants to work hard and it’s a big boost to have him back.”"
Back to top
View user's profile Send private message
Ballahl
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 13:31    Post subject: Reply with quote

Et interessant navn, han spiller dog for et Blackpool som sliter katastrofalt for tiden. Derfor er det veldig rart at han ikke får flere sjanser til å vise seg frem.

Han er i en perfekt alder iforhold til stallen vår..
Men hvor mye vil Blackpool ha for ham?

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Thulian
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 13:35    Post subject: Reply with quote

Han hadde vel egentlig et greit VM for hans del.
I Blackpool har han rett og slett ikke blitt satset på, kan vel ha noe å gjøre med skadesituasjonen hans tidligere også.
Men han er i rett alder, innehar ferdigheter som vi sikkert kan få bruk for, og skulle han slå til så har han et greit videresalgspotensiale.

Dog bør vi ikke betale mye for ham.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Vegard2711
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 13:44    Post subject: Reply with quote

Han har bare kontrakt i 4 1/2 måned til så han blir neppe dyr å hente. Når han i tillegg ikke spiller for Blackpool så kan jo RBK nesten hente han gratis slik at Blackpool blir kvitt lønnsutgifter på en spiller de ikke bruker.
Back to top
Keyser Soze
Senior

PostPosted: 15.02.2015 14:04    Post subject: Reply with quote

....og så den obligatoriske skrytevideoen....mange mål på hodet av alle ting Smile

https://www.youtube.com/w...AVg7FNwMhE
MariusM
Proff

PostPosted: 15.02.2015 14:53    Post subject: Reply with quote

Håper dette stemmer, ganske god på fm er han iaf. Med ferdigheter som passer dagens RBK veldig godt.

-Hardtjobbende
-Klok
-Leser spillet godt
-Ikke en dårlig pasningsfot heller

Dog rart han ikke får spille i Blackpool, kan være rett og slett han ikke passer systemet.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 15:10    Post subject: Reply with quote

Kommer han til oss, har han garantert snakket med Gamboa. Kan ikke skjønne annet. Men som det skrives om ham, i denne og - nye spillere-tråden, virker det jo som et spennende navn. Får nesten håpe at vi lander ham, da.

Både indreløper og balanserende midtbanespiller?
Noah FC
Proff

PostPosted: 15.02.2015 15:19    Post subject: Reply with quote

Ballahl wrote:
Et interessant navn, han spiller dog for et Blackpool som sliter katastrofalt for tiden. Derfor er det veldig rart at han ikke får flere sjanser til å vise seg frem.

Han er i en perfekt alder iforhold til stallen vår..
Men hvor mye vil Blackpool ha for ham?

Vi har jo selv sett effekten å ikke ha tillitt kan ha, Pål Andre hadde jo ikke veldig mye sjanser under PJH, men gjorde det nokså greit etter Bruttern tok over! 👍 Så det med lite spilletid på et lag som ikke presterer trenger ikke bety allverden. 😄
Jakob
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 15:20    Post subject: Reply with quote

Ut ifra Transfermarkt ser det ut som at han spilte sentralt i en 4-2-3-1 formasjon i CS Herediano. Relativt få assists så virker som at han har hatt mer defensive plikter.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 15:38    Post subject: Reply with quote

Riktig. Men hvis han er så god som det snakkes om, er jo ikke dette en spiller som sitter på benken. Og hvis han er tiltenkt en sentral posisjon, må kanskje KI legge om formasjon? Kan aldri tenke meg at Selnæs tolererer å slite benken.

Last edited by Attaboy on 15.02.2015 16:18; edited 1 time in total
Back to top
Jakob
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 15:52    Post subject: Reply with quote

Han spilte en av de to sittende posisjonene om du misforsto meg. Tviler på at Kåre legger om formasjon, men kan godt hende de vil teste han som indreløper om han har såpass arbeidskapasitet. Mike ble vel egentlig hentet som sentral.
Back to top
Henning
Legende

PostPosted: 15.02.2015 15:55    Post subject: Reply with quote

Ja, her er det bare å slå til! Han ser jo interessant ut på transfermarkt, er god på FM, kommer fra samme land som Gamboa og i likhet med P-A Helland under Perry så får han lite spilletid i Blackpool. Hva mer trenger vi å vite!?
Back to top
number10
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 16:05    Post subject: Reply with quote

LØP & KJØP
Hjelde
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 16:11    Post subject: Reply with quote

Slettet

Last edited by Hjelde on 15.02.2015 16:29; edited 1 time in total
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 16:12    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Ja, her er det bare å slå til! Han ser jo interessant ut på transfermarkt, er god på FM, kommer fra samme land som Gamboa og i likhet med P-A Helland under Perry så får han lite spilletid i Blackpool. Hva mer trenger vi å vite!?

Hehe, forhåpentligvis mye mer enn det der Wink
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 16:17    Post subject: Reply with quote

Hehe, mulig han ikke er en å satse på, Henning. Kan hende du har helt rett i det. Jeg aner ikke, og kan heller ikke huske at han spilte i VM engang, selv om jeg så alle kampene til Costa Rica.

@Jakob: Ja, jeg missforstod deg nok der. Skal fjerne oppstillingen i posten over, for som du sier, endrer nok ikke KI formasjonen.
Attaboy
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 16:21    Post subject: Reply with quote

Hissig, Hjelde? Beklager i så fall det. Dessverre fikk jeg ikke slettet tulle-oppstillingen før du quotet meg.
Henning
Legende

PostPosted: 15.02.2015 16:25    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:
Hehe, mulig han ikke er en å satse på, Henning. Kan hende du har helt rett i det. Jeg aner ikke, og kan heller ikke huske at han spilte i VM engang, selv om jeg så alle kampene til Costa Rica.

Jeg har ikke sagt noe om hvorvidt han er et bra kjøp eller ikke, jeg har ingen kjennskap til spilleren så jeg vet ikke. Jeg bare påpeker at noen bruker veldig rare argumenter for hvorfor han kan være et bra kjøp.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 16:28    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:
Hissig, Hjelde? Beklager i så fall det. Dessverre fikk jeg ikke slettet tulle-oppstillingen før du quotet meg.

Hehe, neida, det rykker bare i hele systemet når jeg blir påminnet hvordan Perry drev på Wink Har slettet min quote Smile
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 15.02.2015 16:31    Post subject: Reply with quote

Ok, det var da bra! Very Happy
Noah FC
Proff

PostPosted: 15.02.2015 16:57    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Attaboy wrote:

Jeg har ikke sagt noe om hvorvidt han er et bra kjøp eller ikke, jeg har ingen kjennskap til spilleren så jeg vet ikke. Jeg bare påpeker at noen bruker veldig rare argumenter for hvorfor han KAN være et bra kjøp.

Det er jo MINST like mange som bruker tilsvarende argumenter for hvorfor vi IKKE skal kjøpe spillere vi har kjennskap til!!!
Henning
Legende

PostPosted: 15.02.2015 19:57    Post subject: Reply with quote

Javel?
Back to top
Noah FC
Proff

PostPosted: 15.02.2015 21:26    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Javel?

Du virket bare litt syrlig med din konklusjon om at vi bare skulle handle pga div argumenter. 😄
MariusM
Proff

PostPosted: 16.02.2015 09:03    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:

Jeg har ikke sagt noe om hvorvidt han er et bra kjøp eller ikke, jeg har ingen kjennskap til spilleren så jeg vet ikke. Jeg bare påpeker at noen bruker veldig rare argumenter for hvorfor han kan være et bra kjøp.

Dette er en forum tråd om en spiller, her er det vel bare å hive inn all informasjon man finner. Youtube klipp, FM statistikk hipp som happ i mine øyne.

Finns alltid sannhet i FM statistikker, selvom alt derifra lover bra betyr ikke det at jeg sier løp å kjøp.
Back to top
MariusV
Veteran

PostPosted: 16.02.2015 09:43    Post subject: Reply with quote

Kan ikke annet enn å poste under MariusM her altså.

Nydelig format på navnet <3
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2019 RBKweb