View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 21.07.2004 10:46 Post subject: FSV Mainz 05 - Rosenborg BK |
|
|
Ifølge Adressa kjenner folk i Mainz/Worms sin besøkelsestid, og rundt 10 000 tilskuere er ventet på Stadion des VfR Wormatia 08 i Worms. Høres meget bra ut! :shock:
Her er for øvrig noen bilder av kveldens arena - som altså ikke er hjemmebanen til Mainz:
Rosenborg sliter med mange forfall foran kveldens kamp mot det nyopprykkede Bundesliga-laget. Vonde lysker er et stort problem, og Daniel Braaten, Jan Gunnar Solli og Torjus Hansén ble alle værende hjemme på grunn av det. I tillegg er også Lars Blixt (prøvespill i AIK), Odd Inge Olsen (vond fot), Per Ciljan Skjelbred (G17-turnering) og Christian Sæther Moen (kneskade) uaktuelle. Dermed ble bare 17 av spillerne i A-stallen med på flyet fra Værnes.
Vidar Riseth er med til Tyskland, men landslagsstopperen ble skadet under gårsdagens trening og er tvilsom foran kampen mot Mainz.
Ola By lover for øvrig nykommerne Ivar Rønningen, Robbie Russell og Mikael Dorsin samt comeback-kid Christer George minst én omgang spilletid hver. |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 21.07.2004 20:54 Post subject: |
|
|
hmm hvem viser denne kampen? |
|
Back to top |
|
 |
arne ball Junior
|
Posted: 21.07.2004 20:59 Post subject: |
|
|
Gikk ikke så bra dette. Ble tap 0-2. |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 21.07.2004 21:05 Post subject: |
|
|
Tviler ikke.. jaja ingen krisestemning, nye spillere, en stund siden forrige kamp...
Men fortsatt, jeg holder på det jeg har sagt siden kamp 3 denne sesongen:
"Ola må gå" |
|
Back to top |
|
 |
pinkerton Junior
|
Posted: 22.07.2004 02:46 Post subject: |
|
|
RBKSandvika wrote: | Tviler ikke.. jaja ingen krisestemning, nye spillere, en stund siden forrige kamp...
"Ola må gå" |
Du har ikke forstått særlig mye, det skal være sikkert. Du har kanskje ikke sett noen kamper etter kamp 3 denne sesongen heller? |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 22.07.2004 08:00 Post subject: |
|
|
Jo, faktisk de fleste.
Jeg har også sett kamper fra tidligere år. Forskjellen er enorm.
Hvis du ikke ser dette ennå er det ditt problem. RBK skal ikke så vidt klare å slå bunnlag i TL... |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 22.07.2004 08:27 Post subject: |
|
|
Bah. Det var da veldig mange dårlige kamper under Eggen også.
Dette laget - det samme - var mye bedre enn Benfica i vinterkampen på Lerkendal, og det er vel mye av grunnen til at de ikke er så gode nå. Helt greit, egentlig. Om de klarer å være aller best fra august til mars så er det det beste.
Men det gjenstår naturligvis at laget finner tilbake til toppformen i høstsesongen. De gode prestasjonene må gjenskapes og bla-bla-bla på vanlig måte. |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 22.07.2004 08:58 Post subject: |
|
|
RBKSandvika wrote: | Tviler ikke.. jaja ingen krisestemning, nye spillere, en stund siden forrige kamp...
"Ola må gå" |
.........og hvem ville gjort en bedre jobb med RBK? Jeg synes Ola gjør det man kan forvente, og ser heller ingen andre aktuelle kandidater. Har du forslag?  |
|
Back to top |
|
 |
|