View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kms Senior
|
Posted: 30.07.2004 15:10 Post subject: Viking - RBK: Ola By gjør forandringer |
|
|
Ola By gjør fire forandringer i laget mot Viking søndag:
http://fotball.adressa.no...leID=65434
Modig gjort! Skjønt virker det som veldig mye på en gang -- forsvaret bekymrer meg spesielt med to nye sidebacker samtidig. Hvis laget ikke lykkes blir det vanskeligere å se hvorfor med såpass mange utskiftninger.
Men spennende er det. |
|
Back to top |
|
 |
soccermaster Junior
|
Posted: 30.07.2004 15:36 Post subject: |
|
|
Ja, dette var bra & modig gjort av Ola! Sidebackene og Harald må skjerpe seg til returkampen i Moldova.. blir spennende å se det "nye" laget i stavanger! I rbk må det ikke være automatisk klippekort til spillere, men konstant konkurranse om plassene!
Ser fram til en flott rbk-kamp i stavanger!  |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 30.07.2004 16:45 Post subject: |
|
|
Spennende laguttak! Blir spennende å se hvordan det fungerer. Tror det skal gå fint og det bør ikke være noe problem å slå Viking!
1 - 3 er mitt tips. _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
WeeR Junior
|
Posted: 30.07.2004 20:21 Post subject: |
|
|
Spennende laguttak ja
Gleder meg spess til å se Dorsin  _________________ -WeeR- |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 30.07.2004 21:15 Post subject: |
|
|
Tror det bliver positivt, i Sheriff kampen synes jeg det så ud som om nogle spillere har haft det for komfortabelt på deres pladser. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 30.07.2004 21:30 Post subject: |
|
|
Supert! De nye spillerne trenger kamptrening, samtidig som de får en god sjanse til å vise seg frem. Bra at Brattbakk blir plassert på benken. Han har ikke prestert stort, håper det forblir sånn et par kamper, slik at det ikke blir sånn som før i sesongen at brattbakk er tilbake allerede neste kamp. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
Ole K Junior
|
Posted: 30.07.2004 23:36 Post subject: |
|
|
Æ lure på hva Fredrik har gjort for å berge plassen? |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 31.07.2004 01:05 Post subject: |
|
|
tja.... laguttake så greit ut.... det skal vell ikke være noe stort problem å benytte begge nye backen samtidig... spennede, og modig.... enig i at brattbakk trenger å kastes ut av laget for å forstå at han må stå på hardere for å sikre plass på norges beste fotballlag.... men jeg mener vi mangler litt dekning på midtspiss plassen... spessielt nå som brattbakk spiller litt dårlig til tider.... men vi får nå bare bruke deet vi har,og vinne hvor mye vi klarer  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.07.2004 10:36 Post subject: |
|
|
Ole K wrote: | Æ lure på hva Fredrik har gjort for å berge plassen? |
For det første har Fred vært en av de beste spillerne til RBK denne sesongen. For det andre er det ikke så mange andre som kan spille sentral midtbane nå som Ørjan må stå over. |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 31.07.2004 14:35 Post subject: |
|
|
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=237016
Synes jeg aner ett forsøk på å "lage bråk" i spillergruppa.
Eller er det bare meg? _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
Nerdal Junior
|
Posted: 31.07.2004 14:44 Post subject: |
|
|
Bravo Ola.......
Endelig kommer det noen forandringer,har sittet og ventet på dissse i evigheter snart. Brattbakk har spilt elendig i år og trenger å få et spark bak. Basma var helt på trynet på onsdag og da er det på sin plass at nykomlingene får prøve seg.
Det her kommer til å bli bra....
Stå på!!! _________________ Den dagen du slutter å ville bli bedre,den dagen slutter du å være god |
|
Back to top |
|
 |
Bamse Senior
|
Posted: 31.07.2004 16:57 Post subject: |
|
|
Bra at de nye spillerne får starte noen kamper no, og at det ikke bare blir med 10-20min som innbyttere. Trur dette er lurt av Ola, kanskje en vekker for gutta om at det no må presters får å være i start-11`eren!!
Blir spennende å se søndag!
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 31.07.2004 23:11 Post subject: |
|
|
Erik87 wrote: | http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237016
Synes jeg aner ett forsøk på å "lage bråk" i spillergruppa.
Eller er det bare meg? |
Jeg tror nok VG gjerne vil lage en konflikt ut av dette. De vet nok innerst inne selv at det er på tide at Christer og Ståle benker. Førstnevnte spesielt. Han har, såvidt jeg vet, aldri vært spesielt truet i kampen om plassen på laget, derfor er det bra at Ola nå bruker både Micke og Robbie. (jada, er på fornavn med de allerede)
Jeg har helt siden de nye gutta ankom Lerkendal savnet at de skulle få spilletid. Hadde det vært opp til meg, hadde ihvertfall Dorsin fått det mot Sheriff. Ståle var på sitt desidert årsverste i den kampen.
Christer har vært dårlig hele sesongen, og jeg gleder meg til å se Robbie i kamp.
Men jeg tror nok dette er et engangstilfelle, dessverre. Både Dorsin og Russell er tilbake på benken mot Sheriff. Uansett hvor godt de måtte spille i morra. Sånn er det dessverre i Rosenborg. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
|