View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 17.10.2015 21:19 Post subject: Troillprat episode 12 |
|
|
Det begynner å dra seg til i Tippeligaen, etter at vi har spilt seriefinale mot Stabæk, slått erkerivalen Viking og gått til cupfinale. Vi har lagt Molde i grus om man skal tro media, Ole Selnæs serverer lekkerbiskener i verdensklasse, og de høye pamper i forbundet forsøker igjen å snikinnføre sluttspill. Nok å snakke om for Troillprat? You bet.
I denne episoden får Rune hjelp av supporterkoordinator Arne Christian Eggen samt [webred]-gutta Stein Gorset og Jørgen Stuevold (ingen Twitter-konto) til å finne meningen i det som skjer.
Det ble en litt trang fødsel for denne episoden da den i utgangspunktet ble spilt inn med tidsbegrensninger. I tillegg fikk vi tekniske problemer på to fronter som gjorde at denne ble litt kortere enn opprinnelig tenkt. Resultatet ble bedre enn utfordringene skulle tilsi og vi håper episoden kan være interessant for alle med svart/hvite hjerter!
http://troillprat.no/troi...episode-12
(Spilletid kun 1:35 pga. nevnte utfordringer, håper ingen buhunder tar skade av dette) _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 18.10.2015 14:01 Post subject: |
|
|
120 stk. har lastet ned episoden så langt. Kanskje en grei oppvarming til kampen i kveld? Lytt ivei! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 19.10.2015 14:33 Post subject: |
|
|
Artig episode, men altfor kort.
For å trøste meg selv får jeg skru den på en gang til. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 19.10.2015 14:50 Post subject: |
|
|
Enig, skulle gjerne holdt på lenger, ingen tvil om at gjestene også kunne ha sagt mer. Dessverre hadde vi et absolutt tidspunkt å forholde oss til, og når vi da "mistet" en halvtime til tekniske utfordringer før vi startet, ble det som det ble.
På den positive siden førte det til at jeg har gjort litt mer research på en bedre teknisk løsning for podcast-opptak, og tror at den jeg skal teste ut nå kan føre til et enklere liv i fremtiden...! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Whoppa Veteran
|
Posted: 20.10.2015 20:18 Post subject: |
|
|
Den mest lettbeinte episoden til nå
Herlig lytting som alltid, men som haavarl sier: altfor kort! |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 20.10.2015 21:00 Post subject: |
|
|
Endte med at Nicki fikk ormekur i dag, så det er vel best om episode-lengden holdes oppe for fremtiden.  |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 20.10.2015 21:47 Post subject: |
|
|
Alltid artig å høre gamle folk sitte og prate vås. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
Posted: 20.10.2015 23:46 Post subject: |
|
|
Nå skjønner jeg hvor min mor hadde det fra sist jeg var på besøk når hun nevnte noe om at det kjerne drev med var grobunn for høyreekstremisme og fremmedfrykt, hadde ikke fått med meg den artikkelen som refereres til her.
Forøvrig, noen som har en link til den videoen som nevnes rundt 25 minutter inn? |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.10.2015 08:32 Post subject: |
|
|
Tror dette var den beste episoden i år, veldig bra gjester, fin flyt i praten. Litt kort. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 21.10.2015 22:31 Post subject: |
|
|
Takk for mange hyggelige ord.
Predicted: Dette var fra RBK-magasinet til Adressa fra... 25. September-ish. Var veldig vanskelig å finne nå, vet ikke helt hvorfor de gjemmer gamle episoder men synes det var snålt.
Skal som sagt prøve å få til en mer omfattende episode neste gang.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
|