|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ElMar Proff
|
Posted: 01.02.2014 18:20 Post subject: Fotballtur FC Barcelona - Camp Nou |
|
|
Først må jeg beklage om jeg har opprettet en ny emnetråd, kanskje uten at det var nødvendig. Men fant ingen andre aktuelle plasser for inlegget mitt. Kunne kanskje brukt "Spansk fotball", men i så fall kan kanskje noen administratorer flyttet det dit (eller i riktig tråd)?
Her er det aktuelle spørsmålet, som jeg håper at noen kan gi meg et godt svar på:
Skal ned til Barcelona å se FC Barcelona - Athletic Bilbao søndag 20.4.14. Og utfordringen er at på hjemmesiden til Barca nå er det kun enkeltplasser tilgjengelig for salg. Vi er 6/7 stk som ønsker plasser sammen.
Har googlet litt for å få litt informasjon om hjemmekampene, uten at jeg blir helt klok på det. En skulle jo tro at siden stadion er nesten utsolgt i dag at det blir pakka, men det er det sjelden på CN. Noen sier at det blir billetter til salg opp til kampstart, men det er kanskje en risiko?
easysportsticket.com og footballticketnet.com har jo billetter til salgs, men da er det for det første dyrere, og ikke minst uroligheter med seriøsiteten til foretakene..
Potensielt kan kampen bli flyttet til lørdag, uten at det får konsekvenser for oss. Det som er litt verre er visst om noen av lagene går til finalen i den Spanska cupen, da tror jeg det blir trøbbel?!
Takknemlig om noen har innspill på dette. _________________ Fotball e følelsa, gode følelsa  |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 01.02.2014 19:02 Post subject: |
|
|
Har vært på Camp Nou en gang og kjøpte da billetter utenfor stadion dagen før kamp. Dette er da over 9 år siden så ikke sikkert det fungerer slik i dag. Men var greit å få tak i billetter da husker jeg. Var ca 70 000 på kampen og fikk tak i billetter på ene langsiden.
I og med at det er Atletic Bilbao som kommer å møter Barca så kommer det nok ikke til å bli utsolgt, så skal ikke være noen problemer med å få tak i billetter til vanlig pris. |
|
Back to top |
|
 |
andreasb Senior
|
Posted: 01.02.2014 20:08 Post subject: |
|
|
På alle seriekampar, bortsett fra Espanyol og Real Madrid, så er det alltid lett å få billettar. Det blir ALLTID meir og meir ledig dessto nærmare kampdato du komme, så løsningen er å ha is i magen. Har sjøl vært på 6 kampar på Camp Nou og har på alle, bortsett fra ein kamp mot Espanyol, kjøpt dagen før via nettsido. Har blant anna vært på kamp mot Atletico Madrid og då gikk samme løsning strålande. TIl sammenligning så var det for eksempel ca 69000 på kampen i dag mot Valencia, så det er ytterst sjelden det blir utsolgt. Så vent til et par dagar-dagen før, kjøp på nett eller ein av de offisielle Barca-shoppane i Barcelona og kos deg på kamp. Om du kjøpe på nett og skal henta ut på stadion: Ta med id (pass eller lignande) og kredittkortet du kjøpte med. Eventuelt skriv ut på hotellet.
Samme tipset i forhold til kjøp gir også blaugrana.no, supporterklubben til Barca i Norge, se:
http://reig.blaugrana.no/...llettguide
Kor på stadion du vil sitta avhenge av smak, men heilt nede med banen er fint for å se spillerane nærma, men min favoritt er vell nederst på ring 2. Ser alt kjempe tydelig, samtidig som du oversikt over banen, noe du ikkje får nederst på ring 1.
God tur! |
|
Back to top |
|
 |
andreasb Senior
|
Posted: 01.02.2014 20:13 Post subject: |
|
|
Og ja, du løpe ein risiko i forhold til finalen i cupen. Alt tyde på at Barca komme til den og då blir det flytting av oppgjør, dessverre. Første oppgjør i semien er no på onsdag... |
|
Back to top |
|
 |
ElMar Proff
|
Posted: 18.02.2014 09:34 Post subject: |
|
|
Det gikk som fryktet, og som du Andreas også spådde --> Barcelona tok seg til finalen i Copa del Rey finalen som spilles 19.april. El Classico FC Barca - RM.
For oss betyr det (krise og) ingen hjemmekamp som oppsatt på Camp Nou. MEN, nå ser vi på muligheten til å få med oss finalen. Da dukker selvfølgelig nye spørsmål opp. Det ser ut til at finalen spilles på Mestalla i Valencia (?) (se artikkel under), og vi tar gjerne en svipptur dit. Men hva tror dere om muligheter for å fikse billetter til den kampen? Noen tips?`
http://www.insidespanishf...lla/[/url]
EDIT: Etter litt googlesøk så tror jeg vi må finne oss en bra pub å se kampen på i Barcelona. Kan sikkert bli liv det også. Kanskje noen vet om noe bra venue der også? _________________ Fotball e følelsa, gode følelsa  |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |