View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Knowrud Veteran
|
Posted: 28.01.2014 13:07 Post subject: Bartlomiej Pawlowski |
|
|
Flytter denne i egen tråd.
http://www.lodz.sport.pl wrote: | "Rosenborg, FC Nantes og Zulte Waregem ønsket Bartholomew Pawlowski"
---
"Thomas Magdziarz, leder Pawlowski: «Rosenborg ønsket virkelig Bartek.
Et alternativ lån til en annen klubb?
- Om Bartek spør ulike klubber og noen virkelig virkelig ønsket det. Men på grunn av det faktum at denne sesongen allerede har spilt for to klubber - i Widzew og Malaga - ikke lenger kunne spille i den tredje. Jeg tror at, for eksempel i den norske ligaen, hvor han spiller et annet system.
Jeg kan fortelle deg at Bart virkelig ønsket å Rosenborg Trondheim. Dette er imidlertid ikke i hvilken retning Bart ønsker å gå. Dessuten var det ingen grunn til å starte samtaler, fordi Malaga offisielt sagt at det aldri slipper taket. " |
Litt om Pawłowski:
- 92-modell.
- Polsk.
- Spiss.
- UtlÃ¥nt til Malaga CF, fra Widzew ŁÃ³dź.
- 14 kamper fordelt på U-19 og U-21 for Polen. |
|
Back to top |
|
 |
nin Rutinert
|
Posted: 28.01.2014 15:44 Post subject: |
|
|
Han burde være lett å få til å repetere øvelser på trening ihvertfall. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 28.01.2014 15:59 Post subject: |
|
|
http://instantrimshot.com/
Men hvis et spansk lag "tviholder" på ham, er det kanskje ikke så realistisk å få ham til en økonomisk skakkjørt norsk klubb? _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
torrax Junior
|
Posted: 28.01.2014 16:42 Post subject: |
|
|
Han spillte nesten hele kampen for Malaga mot Barca på søndag da han kom inn for en skadet Santa Cruz i det 25' minutt, så jeg tror ikke det er veldig realistisk at han vil til Rosenborg eller at han er priset innenfor Rosenborgs "budsjett".
Jeg så kampen og han gjorde en svært dårlig figur, men det gjorde forøvrig resten av Malaga laget så skal ikke legge for mye i det. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.01.2014 16:47 Post subject: |
|
|
At han heter Bart er grunn nok til å åpne lommeboka. Klanen-forumet, VGD, og de fleste kommentarfelt på nettaviser hadde jo gått av skaftet. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 28.01.2014 17:15 Post subject: |
|
|
Malaga har kjøpsopsjon ifølge Transfermarkt.
Markedsverdi €1.000.000 = NOK 8,4 mill. med dagens kurs. |
|
Back to top |
|
 |
RBKrosenborg Proff
|
Posted: 28.01.2014 17:20 Post subject: |
|
|
tviler på at lønnskravet er alt for mye mer en man kan tilby. Gutten har sikkert ikke løst å prioritere lønn forran spilletid i denne alderen, å han sliter jo ikke benken til barca heller.
p.d.d. vurderes han som den 3.beste spissen, på et lag som spiller med ensom spiss, å ligger på 16.plass i la-liga.
Et viktigere spørsmål blir kanskje om han er noe bedre, eller mere riktig type en det man alerede har. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 28.01.2014 17:37 Post subject: |
|
|
Merket meg faktisk navnet da jeg så Barcelona - Malaga for noen dager siden. Dette er nok veldig urealistisk - med mindre investorgruppa slår til, og Pawlowski selv ønsker det. Virker ikke som han ønsker det, slik jeg tolker den artikkelen der.
Bra vi ser etter muligheter i utlandet i hvert fall. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 28.01.2014 18:28 Post subject: |
|
|
Utifra oversettelsen av artikkelen virker det for meg som at dette er en spiller RBK har prøvd seg på uten hell, og som nå blir i Malaga? _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 29.01.2014 15:51 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: | At han heter Bart er grunn nok til å åpne lommeboka. Klanen-forumet, VGD, og de fleste kommentarfelt på nettaviser hadde jo gått av skaftet. |
Hehe, liker faktisk langformen av navnet bedre... aa ha en RBK spiller kalt Bartolomeus hadde vaert stort! _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 29.01.2014 16:51 Post subject: |
|
|
Dew wrote: | Merket meg faktisk navnet da jeg så Barcelona - Malaga for noen dager siden. Dette er nok veldig urealistisk - med mindre investorgruppa slår til, og Pawlowski selv ønsker det. Virker ikke som han ønsker det, slik jeg tolker den artikkelen der.
Bra vi ser etter muligheter i utlandet i hvert fall. |
Koblet ikke tråden med Barca - Malaga før jeg så denne. Malaga hevet seg da polakken kom inn og han viste både fart og teknikk etter hva jeg kan huske. Svært positiv til denne spilleren, men det virker vel som Malaga ønsker å beholde ham. |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 29.01.2014 18:35 Post subject: |
|
|
Synes det var spennende at RBK prøvde seg på denne spilleren. Ikke at jeg kan noe om spilleren, men en del ting som tiltaler meg her. Ung spiller, fast på sitt lands respektive U-21 landslag. Dessuten kommer han fra et land som RBK kan konkurrere med lønnsmessig, samtidig som landet også tidvis fostrer svært gode spillere/generasjoner, og har et A-landslag som per dags dato er en del bedre enn norges.
En ting det er litt vanskelig å si noe om er goalgetter-egenskapene hans. Virker ikke som han har spilt altfor mye de siste sesongene (kan tyde på skader, eller at han ikke har vært god nok der han har spilt). Ser ut som 9 mål på 31 kamper i 2012... Få kamper i fjor. Men en goalgetter av rang er nok ikke noe RBK kan hente uansett. Og scouter man på spilleren, så finner man ut om det er noe man vil ha eller ikke.
Uansett, mye som er spennende og riktig med tankegangen bak det å sjekke denne spilleren nøyere. Ideellt skulle man luktet på denne spilleren før han gikk til Malaga (men jeg skjønner at det ikke lar seg gjøre å få følge med på all verdens talenter i fotball). _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.01.2014 22:25 Post subject: |
|
|
Historien viser det er enklere å hente vrakgods enn talenter som fortsatt spiller i hjemlandet. Vrakgods er nok ofte mer villige til å fortsette karrieren i Trondheim enn å vende hjem med halen mellom beina. |
|
Back to top |
|
 |
|