View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 14.01.2013 01:16 Post subject: Martin Lundal |
|
|
Lundal blir ny hospitant i A-stallen.
- Først og fremst skal Alexander (Sørloth) være med oss, og så kan Martin etter hvert òg bli veldig aktuell, forteller Per Joar Hansen til rbkweb.no.
- Blir også Lundal med på turene til Spania?
- Det har vi ikke stilling til ennå. Det avhenger litt av hvordan troppen kommer til å se ut framover, med antall og så videre. Det kan helt sikkert bli aktuelt å ta med noen unge spillere ned dit, svarer treneren.
Les mer: Også Lundal får prøve seg
Backen er vel blant juniorspillerne i klubben med flest landskamper. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 14.01.2013 01:24 Post subject: |
|
|
Det siste Perry sier, antyder vel at det kommer an på om Høgli kommer eller ikke.
Knerten, har ikke du sagt at du ikke har allverdens tro på denne fyren? Eller husker jeg feil da? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 14.01.2013 01:57 Post subject: |
|
|
Gollum har stortrua. Helt klart landets beste på venstreback i 95 årgangen. Litt seig kanskje, men tar igjen dette i smartness. Litt som Dorsin kanskje. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 14.01.2013 09:30 Post subject: |
|
|
Jg syns også han virker litt treig, men kan sikkert utvikle seg. Har vel også flere ganger blitt fremhevet på landslag.
Syns det er helt greit at han ¨får hospitere, koster oss vel ingenting det. Viser også til andre nåværende og potensielle juniorer at veien ikke er lang. _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.01.2013 15:57 Post subject: |
|
|
Treningsleiren med Rosenborg har i alle fall innfridd forventningene.
- Det er noe jeg har hatt veldig lyst til i lang tid, og nå får jeg endelig oppleve det. Det er fint vær og mye artigere enn å være hjemme i minusgrader så det er strålende. Nå er det bare å fortsette å jobbe og gjøre det bra på trening, så får jeg muligheter utover hvis jeg gjør det bra.
Les mer: - Fantastisk artig |
|
Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 27.01.2013 11:57 Post subject: |
|
|
Det lille jeg så av Martin i kampen mot cska Moskva virket lovende! _________________ vi banker Alltid LSK |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.02.2013 00:17 Post subject: |
|
|
Ikke med til Marbella.
Fikk tidsnød i går, og rakk ikke å spørre om hvorfor. Han er kanskje rett og slett skadet? Han spilte heller ikke G18-landskampene denne uka.
Alternativt kan det jo være at RBK ikke føler han er god nok (ennå) - og/eller at det er nok forsvarsspillere med. |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 18.02.2013 02:41 Post subject: |
|
|
Han ble skadet den første treninga på landslagssamling. Dette er grunnen til at han ikke spilte landskampen, der hvor han ellers er bankers på laget. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.02.2013 21:05 Post subject: |
|
|
Takk for avklaringa! Som du kanskje oppdaget, oppdaterte jeg i morges saken min med bekreftelsen din.
Trodde forfallet skyldtes skade, men ble litt usikker etter manglende respons i landslagstråden.  |
|
Back to top |
|
 |
|