View previous topic :: View next topic |
Hvem var banens beste mot Odd? |
Alexander Lund Hansen |
|
91% |
[ 80 ] |
Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
Tore Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
Stefan Strandberg |
|
2% |
[ 2 ] |
Micke Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
Mike Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
Morten Gamst Pedersen |
|
0% |
[ 0 ] |
John Chibuike |
|
0% |
[ 0 ] |
Tobias Mikkelsen |
|
2% |
[ 2 ] |
Nicki Bille Nielsen |
|
3% |
[ 3 ] |
Riku Riski |
|
0% |
[ 0 ] |
Mikkel Diskerud |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 87 |
|
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 07.04.2014 19:55 Post subject: RBK - Odds BK |
|
|
V
Søndag 13. april klokka 19 @ TV2.
Strandberg kan bli aktuell, men jeg tviler sterkt på at han starter.
Er mest spent på hva som skjer med Mikkelsen. Ikke mange bidragene fra ham i Ålesund, så i normalsituasjon ville han ha blitt vraket. Men tror Søderlund er foran Helland i køa, noe som vil bety at Mikkelsen-vraking framstår som vingling av Perry. Ergo tror fort det blir 67 prosent dansk i angrepsrekka igjen:
Alexander Lund Hansen
Mikael Dorsin - Tore Reginiussen - Per Rønning - Jørgen Skjelvik
Mike Jensen - Morten Gamst Pedersen
John Chibuike
Tobias Mikkelsen - Nicki Bille - Riku Riski |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 07.04.2014 22:16 Post subject: |
|
|
Jeg håper iallefall at Perry fortsetter med Chibbe i samme posisjon.
Midtbanen og det offensive spillet trenger han som oppspillpunkt. Kort og greitt- angrep er det beste forsvar.
Han må få trygghet i samme posisjon og da har vi mye å glede oss til framover. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 07.04.2014 22:29 Post subject: |
|
|
Skulle Mikkelsen få sjansen fra start i denne kampen, vil alle illusjoner om en god ellever fra Perry være fjernet. Synd for Mikkelsen, men la fakta tale for seg: Han har ikke spilt mer enn en håndfull godkjente kamper siden han kom til oss.
Går han tilbake til 4-3-3 og gjør drastiske endringer i elleveren òg, vil jeg si at vi har en rådvill trener pdd. Og om han gjør det, altså går tilbake til å tenke/prioritere det defensive, er siste rest av tillit til treneren «long gone».
Tror denne kampen er den mest viktige kampen i Perrys 2. periode som trener for RBK. Han har ikke råd til å feile nå. Innbiller meg at han har alt å tape, og da hjelper det ikke å forsvare seg til gull. Ingen som blir imponert av det. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.04.2014 22:54 Post subject: |
|
|
Mulig jeg sliter med minnet, men jeg kan ikke huske noen kamper hvor Mikkelsen har vært virkelig god. Han har hatt en liten håndfull OK kamper, men han har hatt minst like mange hvor han har vært direkte håpløs.
Det blir litt merkelig om Perry insisterer på å bruke ham. Perry har selv sagt at han er best i rom og god til å utnytte bakrom, samtidig som han sier at bakrom er omtrent fraværende i moderne fotball. Samtidig er Mikkelsen etter sigende en spiller som profiterer og bidrar i et godt ofensivt kollektiv, noe vi i grunn aldri har hatt under Perrys ledelse.
Dessverre er det slik at vi bør stille med mest mulig individuelle kvaliteter og spisskompetanse. Vi har ingen samhandling som "lagspillere" kan blomstre og bidra i i særlig grad.
Vi bør stille med spillere som Chibuike, Gamst, Helland og Bille, rett og slett fordi disse er typer som kan gjøre ting på egenhånd, score på langskudd og frispark, slå gode dødballer osv. Vi ligner per i dag mer på HamKam og LSK for 15 år siden enn oss sjøl fra samme tid, og da får vi stikke fingeren i jorda og spille på de styrkene vi har iboende i laget. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 07.04.2014 23:08 Post subject: Re: RBK - Odds BK |
|
|
2mas wrote: | Er mest spent på hva som skjer med Mikkelsen. Ikke mange bidragene fra ham i Ålesund, så i normalsituasjon ville han ha blitt vraket. Men tror Søderlund er foran Helland i køa, noe som vil bety at Mikkelsen-vraking framstår som vingling av Perry. |
Samtidig vil det jo bli merkelig om Joar skulle sette ut sitt offentlig erklærte toppscoreremne (Søder) i denne kampen også. Argumentasjonen mot AaFK var jo å få igang Bille som midtspiss pluss at Søder kunne ha godt av å hvile seg litt og komme inn fra benken.
Nå er Bille i gang som midtspiss, Søder har hvilt seg litt, Mikkelsen er like uforløst og antatt målfarlighet/sjanseeffektivitet kan bli en faktor som vektlegges. Da tror jeg sjanseeffektiviteten vurderes veldig individrettet og ikke relasjonelt.
Da ville jeg tro Joar igjen havner på favorittoppstillingen Bille - Søderlund - Riski. Angrepsoppstillingen han har benyttet i fem av de sju siste kampene før Aalesund. (Har gitt en seier, 2-1 mot Djurgården 13. februar.) _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 07.04.2014 23:29 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: | Mulig jeg sliter med minnet, men jeg kan ikke huske noen kamper hvor Mikkelsen har vært virkelig god. Han har hatt en liten håndfull OK kamper, men han har hatt minst like mange hvor han har vært direkte håpløs. |
Måtte tilbake til Banens Beste-tråden for å sjekke om Mikkelsen har hatt noen gode kamper. Og det har han faktisk:
3 BB-kåringer og 4 BB-runner-ups er fasiten så langt på _x_ antall kamper.
Om han dog var virkelig god eller var den beste av spillerne som fikk sjansen, vel, det husker jeg ikke.  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.04.2014 23:48 Post subject: |
|
|
Ja, dessverre har vi ikke den luksusen at banens beste nødvendigvis er briljant. Det er som sagt mulig minnet svikter meg, men jeg kan ikke huske noen kamp han har vært ordentlig god, selv om dette dessverre ikke utelukker at han har vært vår beste i enkelte kamper.
Uansett innehar han kvaliteter og spisskompetanse vi dessverre ikke får benyttet oss av i dagens Rosenborg, eller i den moderne fotballen, som Perry sikkert ville sagt. Til tross for at han i mine øyne alt i alt var vår dårligste spiller i fjor om man ser tillit i forhold til kvalitet, så har jeg ikke gitt ham opp. Jeg tror han kunne vært en brukbar spiller i det minste, om vi hadde et angrepsspill som tok vare på og profiterte på kollektive kvaliteter. Et angrepsspill i det hele tatt kunne vært et løft også for Mikkelsen. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 08.04.2014 00:00 Post subject: |
|
|
Enig. Jeg har heller ikke gitt ham opp, men jeg tror ikke at Mikkelsen er den rette til å «føre an» til suksess i angrepet. La han heller komme inn når ting fungerer. Da først tror jeg vi virkelig får utnyttet kvalitetene hans. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 08.04.2014 00:13 Post subject: |
|
|
Zorac,ser du helgarderer litt i forhold til Mikkelsen.
Det er faktisk vanskelig å karaktisere ham som en total flopp, selv om han ikke fikk ut sitt beste forrige sesong.
I et velfungerende lag med noe ballbesittelse tror jeg han ville bidratt med god nærteknikk og fotballforståelse.
Tar ikke "bølgen" for ham,men tror vi får se ham fra en bedre side etterhvert.
Dansk fotball innehar mere ballbesittelse og småspill enn det Perry legger opp til.
Hvis vi greier å omstille til å i det minste å føre kamper hjemme mot antatt svakere lag,da vil han bidra i større grad.
Han er offer for at bakrom og hockey-sveis som ikke finnes, det skulle han finne allikevel. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 08.04.2014 00:27 Post subject: |
|
|
Dette er dog litt catch 22. Vi må bruke individualistene for å få et nogenlunde fungerende angrepsspill. Når det så på sett og vis fungerer og vi setter inn "kollektiv-spillerne", vil angrepet mest sannsynlig falle sammen igjen.
Det store problemet (for n'te gang) er at vi har et trenerteam som ikke evner å få til noe offensivt spill, og det er i det hele tatt uklart om det foreligger noen tydelig plan. Om vi mangler en plan eller om vi mangler evnen til å instruere og gjennomføre planen er i og for seg uvesentlig, da resultatet er det samme. Vi er, og har hele veien vært, avhengig av enkeltprestasjoner og "lykketreff", og Mikkelsen er en type spiller som ikke har den typen evner. Perry er et langt større offensivt problem enn dansken, da heller ingen av de andre fungerer som et kollektiv annet enn glimtvis.
Uansett får vi ta dette videre i en annen tråd. Denne diskusjonen handler om kampen mot Odd.
Jeg ønsker meg
Gamst - Jensen
Chibuike
Helland - Bille - Riski
rett og slett fordi jeg tror det er disse spillerne i dagens stall som er kapable til å "glimte til" og avgjøre kampen med individuelle ferdigheter og spisskompetanse. Spillere som Berntsen, Mikkelsen, Søderlund og Sælnes får vente til vi har fått inn en trener som faktisk sikter til røttene og postulatet om angrepsvillig og underholdende fotball, eller om Perry mot all formodning skulle få en åpenbaring og begynne å gjennomføre planen han er nsatt for å levere.
EDIT: Toreinar, det er ikke meninga å gardere seg på noen måte, men det er litt påfallende at han leverte på meget godt nivå i en sammenlignbar liga og i lik formasjon/rolle som han spiller i hos oss.
Jeg er selvsagt enig i at Mikkelsen bør finne bakrom også mot lavtliggende lag, som vi tross alt møter mye av, men samtidig må evnene hans brukes av laget. For å kunne finne og bruke bakrom, må også pasningen slås i rom. Pasning og løp må times og samkjøres, noe som kommer etter terping. Dessverre er det ingen slike relasjoner i laget i dag. Som nevnt før scorer vi skremmende lite på innlegg og påfølgende heading, selv om vi ofte har to hodesterke angrepsspillere på banen samtidig, backer som på papiret har evner som burde sette dem i innleggsposisjon ofte, og flere spillere med brukbare innleggføtter. Uten at jeg har tallene på det, vil jeg anta at Reginiussen på corner er en av, om ikke den mest effektive hoetrusselen vi har. Til sammenligning sa Sapara at han stort sett kunne slå inn i feltet i blinde fordi Iversen alltid var i (for motstanderen) farlig posisjon.
Når Molde klarer å gjøre Chukwu og Diouf til spisser med brukbar scoringsrate, og Godset lager toppscoreremner av Kovacs og Kamara, vises det at en god offensiv plan med relasjoner og gjenkjennelige mønstre kan kompensere for begrensede evner. For jeg er overbevist om at vi har angrepsspillere som i hvert fall matcher disse. Vi på vår side fikk en toppscorer med ni mål i fjor, og han var ikke en gang (vår foretrukne) midtspiss. Mål er mål, men en veldig stor del av målene i fjor kom på langskudd og "lykketreff", dødball, og individuelle prestasjoner. Stiller meg lagelig til for hugg da jeg ikke har alle målene i hodet, men jeg blir overrasket om mer enn 10 av våre 50 mål i fjor kom etter gode kollektive angrep med raske pasninger og gode innløp. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 08.04.2014 01:25 Post subject: |
|
|
Uansett hvordan jeg vrenger og vrir på lagoppstillingen ender jeg opp med spillere til overs offensivt.
Hjemme mot Odd som fort er et topp 3 lag,er jeg redd den dårlige starten vil bringe Perry over i defensiv trygghet-tankegang her.
For meg personlig er Gamst fortsatt et svakt punkt,vet det er som å banne i kirka.
Sentralt og tilbaketrukket har han ikke frekvensen som skal til,blir joggende imellom.
Jeg heller fortsatt mot en midtbane 5-er som ved fotrapphet og godt kollektiv kan forsvare seg samlet men fortsatt angripe med driv og teknikk.
De fleste hjemmekampene bør vi tillate oss å bruke spillere som Berntsen,Riski,Chibbe og Bille/Mikkelsen.
3 av disse samtidig med Søderlund på topp(om han finner formen).
5. mann blir Jonas/Jensen/Mix/Selnæs som et slags anker.
Er Søderlund ute av form er Bille eller Riski alternativer som spiss.
Helland og Gamst får lange innhopp/vikariat,men er ikke på banen samtidig.
Selnæs og Mix er heller ikke på banen samtidig.
-Om noen av disse spiller seg ut,ja,da går de ut.
SÃ¥ enkelt er det.
Om noen spiller seg inn gjennom prestasjoner så spiller de. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 08.04.2014 11:06 Post subject: |
|
|
Svensson - Strandberg - Reginiussen - Dorsin
Selnæs - Jensen
Helland - Chibuike - Gamst
Riski
Vet ikke helt hvordan Riski takler å være alenespiss, men med Chibuike i mellomrommet får han støtte. Tror Gamst rett og slett må få være kant, vår Storflor, han kan utvilomt kantrollen mye bedre enn de som vanligvis bekler den. |
|
Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 08.04.2014 12:41 Post subject: |
|
|
Nesten enig Montana. Jeg ville heller hatt Risku på høyre ving og Bille som midtspiss. Må ha en som er litt sterk mot Odds midtforsvar. Ellers enig i laget. Men jeg tviler på at det blir slik. |
|
Back to top |
|
 |
Borden Veteran

|
Posted: 08.04.2014 13:02 Post subject: |
|
|
Skal Gamst spille kant må det være i en playmakerrolle, da han er for treg til å utfordre bakrom og har ikke dribleferdigheter til å passere motspillere.
Han kan slå tidlige innlegg fra ving-posisjon, gjennombruddspasninger, støttepasninger eller vente på overlappende back.
Skal Gamst spille der må det løpes i bakrom slik at han har noen å spille gjennom, eller at han har noen hodesterke å sikte crossere inn på i en tidlig fase av angrepet.
Skal Gamst spille ving betyr det at Perry må legge om måten å spille på en god del. Skal vi gi ham lang tid? 15 måneder med nytt system? Vi kan jo ikke forvente at spillerne skal lære seg nye systemer allerede denne sesongen, og neste år kanskje det kommer et par nye som trenger tid på å spilles inn. |
|
Back to top |
|
 |
Pillen Senior
|
Posted: 08.04.2014 17:21 Post subject: |
|
|
Jeg tippet riktig mot Aalesund, hvor både kampbildet ble som jeg spådde og resultatet ble riktig. Mot Viking var jeg ett mål unna. Jeg prøver meg derfor på en liten analyse igjen.
Jeg så Odd mot både Ulf og Molde. I begge kampene opptrådte de solide, og Ulf var heldige som kapret poeng sett kampbildet under ett. Johnsens scoring i sluttminuttene var totalt sett helt fortjent.
Hansen virker å kunne få et gjennombrudd denne sesongen. Gode all round-ferdigheter, få svakheter. Får han opp toppnivået sitt kan han plutselig være landslagskeeper. Det er ikke usannsynlig at Hansen i denne kampen spiller på sin nye hjemmebane til neste sesong.
Når det gjelder forsvaret er vel venstrebacken deres den eneste svakheten. Grøgaard er spennende, men han er i mine øyne ikke noe supertalent. Virker å ha gode basisferdigheter, men på denne siden kan vi få til noe. Semb og Hagen tror jeg faktisk er det beste midtstopperparet i ligaen. Hagen må snart nærme seg landslaget. Eriksen på høyre har overrasket meg, virker mer rutinert og var god mot Molde. Men også her er det mulig å få til noe, historien til LKE viser at han har tendens til å falle totalt ut av kamper.
Midtbanen til Odd er herlig. Samuelsen er landslagsspiller innen sommeren, var svært god mot Ulf, gedigen mot Molde. Klarer han å stabilisere seg har Odd en klassespiller. Mye med offensivt, bra teknikk, vanskelig å ta fra ballen, men jobber samtidig hardt defensivt. I Oldrup Jensen har Odd en ny TSL. Liker denne spilleren svært godt, og kan sammenlignes litt med Selnæs. Stabilisator på midtbanen, trygg i pasningsspillet, men spiller ikke alltid på det trygge, han kan også ha sine gjennombruddspasninger. Det gjør etter min mening Oldrup Jensen mer spennende. Shala er en kjempespiller, som kunne vært i landslagsskorpen hadde han ikke valgt Albania. Teknisk dyktig, offensiv av legning.
Totalt sett utgjør Samuelsen, Oldrup Jensen og Shala en fryktinngytende midtbane. Hvor langt kan det nå? I bakhånd har man Kleiven og Nordkvelle, ikke to dårlige spillere det heller.
Rashani virker også å være nære et gjennombrudd. Jeg har aldri sett det store i ham, men han har overrasket meg. Mot Molde spesielt var han veldig god. Johnsen på topp kjenner vi alle. En av tidenes mest undervurderte RBK-spillere etter min mening. På høyrekanten har Storbæk spilt, en løpsmaskin uten de spektakulære kvalitetene, men er nok en Fagermo-favoritt. Bentley har jeg aldri likt, men holder på sitt beste et høyt TL-nivå, og kan spesielt skape farligheter med dødballfoten.
Hvis Odd unngår skader, tror jeg de kan nå langt. Hvordan vil de så gjøre det mot Rosenborg?
Jeg tror det blir jevnspilt. Det er sjelden å si det, men vi er ikke mye bedre enn motstanderen vår på papiret. Jeg tror nok Rosenborg vil forsøke å styre, men jeg er ikke sikker på om de klarer det.
Odd har god selvtillit, og kan fort finne på å storspille. Får ikke vi til vårt spill, kan plutselig Odd få et overtak, for midtbanen deres har potensial til å gjøre det. Forsvaret til Odd er såpass solid at vi fort kan bli gretne.
Jeg spår et jevnt kampbilde i begynnelsen, utover i den første omgangen vil Odd ta mer over. Den samme utviklingen vil skje i den andre omgangen.
Spådom: Rosenborg 0-1 Odd. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 08.04.2014 18:12 Post subject: |
|
|
Pillen wrote: | Jeg tippet riktig mot Aalesund, hvor både kampbildet ble som jeg spådde og resultatet ble riktig. Mot Viking var jeg ett mål unna.
Spådom: Rosenborg 0-1 Odd. |
Får håpe du blir 2 mål unna denne gangen da  _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 08.04.2014 22:46 Post subject: |
|
|
Som RBK-supprter skal man alltid tippe seier for. hehe
Gamsten har spilt ving i Blackburn i 10 år. Der var han god nok og da tror jeg han er det i vår hjemlige serie også. |
|
Back to top |
|
 |
MkBerg Veteran
|
Posted: 09.04.2014 00:43 Post subject: |
|
|
Hva tror dere om publikumstall?
Hovedkamp pluss dårlig vær med regn er vell ikke den beste komboen.
Noe lignende var vell mot nettopp Odd i fjor, da var det vell 11.000? |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 09.04.2014 01:16 Post subject: |
|
|
Kampen mot Odd i fjor var midt i ferietiden (14. juli). I tillegg var det E-cupkamper både foran og bak, så nesten 12 000 tilskuere var ikke så ille (11 748).
Hjemmekamper i april i fjor trakk 15 662 (Start, fredag 12. april) og 12 301 (Sandnes Ulf søndag 28. april).
Brann 1. april (16 009 tilskuere) blir ikke riktig sammenligningsgrunnlag fordi de pleier trekke mer enn Odd. I fjor kan derimot mandagskamp ha trukket litt ned. På den annen side så kan fribillettene og tilleggssalget (følgebilletter) i forbindelse med Barnas skidag ha trukket noen ekstra i fjor hvis det var Brannkampen de var til? Ikke sikker, men tror det kan ha vært den kampen. Korriger meg gjerne de som evt husker bedre. Mulig det var i 2012 rushet med Barnas skidag-billetter skapte så lange køer på Brannkampen. Det var søndagskamp i tilfelle.
Jeg tror det blir greit med folk. Skal i alle fall i vei selv med hele familien. MÃ¥ jo bruke billettbevisene fra Barnas skidag.
Påskeferie til uken så det gjør ikke noe om ungene kommer litt senere til sengs. Derfor trekker vel ikke klokkeslett 19 særlig ned heller skulle jeg tro. Verre med at den går på TV2, men Rosenborg er best live  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
Posted: 09.04.2014 08:43 Post subject: |
|
|
@pillen.
Jeg er enig i analysen din, men begrunnet resultattipping blir sci-fi.
Det som bestemmer resultatene i RBK kamper, er en serie med tilfeldigheter.
Hvor god er Lunna i denne kampen, hvor mye hjerneblødning har våre defensive styrker i denne kampen og hvor godt lykkes våre invidualister i denne kampen.
Bare så det er klart. Ingen analyse skal inneholde system eller taktikk! Perry har sagt at det driver vi ikke med, for det er gammeldags. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 09.04.2014 09:32 Post subject: |
|
|
Tror folk bør rydde vei for denne kmpen,forvi kommer til å få se god fotball i denne.Tror det kommer til å bølge en masse i deler av kampen. Og så tror jeg på tidvis press fra begge lagene i perioder. Så til alle som er i en noenlunde nærhet, så er det bare å møte opp, dette blir en knallkamp,fra første spark på ballen. Dag Eilivs disipler er i form, og Rbk skal vise muskler, så dette bare må bli bra! |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 09.04.2014 09:51 Post subject: |
|
|
@ Jangusk
 |
|
Back to top |
|
 |
zinedinestrand Proff

|
Posted: 09.04.2014 11:28 Post subject: |
|
|
Tror gutta er veldig lystne på å vise seg fra en bedre side enn hva som ble vist i de to foregående kampene, hvor spesielt midtbanen ikke kan være bekjent med å bli rundspilt i 50-60 minutter.
Dessverre virker det ikke som vi har et solid nok grunnspill om dagen til at vi skal kunne dominere banespillet, med mindre motstanderen slipper seg bakpå for å ri inn en ledelse eller fordi vi er bedre trent.
Jeg frykter det blir mye spill på tvers i midtbaneleddet, mikset med støttepasninger til backfirer, resulterende i balltap og overgang i mot når den "forløsende pasningen" forsøkes slått, f.eks i mellomrommet mot en møtende Mikkelsen, men som ikke møter men går i bakrom som den flinke eleven av Perrys godfot-teori han er.
Tipper Odd leder 1-0 til pause, men at våre gutter er bedre trent og scorer 2 mål på sjanser som oppstår ved at vi gjenvinner ball høyt på Odds banehalvdel i 2. omgang. Håper riktignok vi får se 1 eller 2 gode sjanser som følge av spill mot etablert forsvar, men er ikke mye som tilsier at vi skal få til det.
Slutter dog aldri å håpe  |
|
Back to top |
|
 |
Pillen Senior
|
Posted: 09.04.2014 16:50 Post subject: |
|
|
Sliter wrote: | @pillen.
Jeg er enig i analysen din, men begrunnet resultattipping blir sci-fi.
Det som bestemmer resultatene i RBK kamper, er en serie med tilfeldigheter.
Hvor god er Lunna i denne kampen, hvor mye hjerneblødning har våre defensive styrker i denne kampen og hvor godt lykkes våre invidualister i denne kampen.
|
Jeg er helt enig, men tipper litt for gøy egentlig. Artig å se om jeg kan få inn noen resultater. Det viktigste er analysen. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.04.2014 18:28 Post subject: |
|
|
Uttalelsene til Svensson er noe mer avventende enn omtalen på rbk.no, men får vel tro at han blir forsøkt på høyreback på søndag. |
|
Back to top |
|
 |
|