View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
m1chael Senior

|
Posted: 30.07.2012 23:17 Post subject: |
|
|
Poster bare et lite innlegg fra Vilsvik- tråden
m1chael wrote: | Ut i fra det jeg har hørt nå nylig er ikke Vilsvik målet, men Adam Larsen iom. At vi fremdeles trenger enda en keeper. Interessen for Vilsvik er vistnokt medieskapt som det blir nevnt i artikkelen. Derimot er vist ikke interessen for vår venn Chikeluba Francis Ofoedu stilnet hen. Usikker på om det blir noe, men han diskuteres vistnok. Tilbakemeldingen om overganger var at ryktene i media er mediaskapte og at RBK jobbet hardt med å holde speiding og overganger hemmelig til siste slutt. |
_________________ Turn up the good, turn down the suck |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.07.2012 23:18 Post subject: |
|
|
Skilte ut innlegget ditt som egen diskusjon.
Artikkelen det blir referert til.
Storebror Larsen var forresten i Trondheim hele helga ifm. RBK - Godset. I utgangspunktet mest for å treffe Holmlia-kompisen Daniel Fredheim Holm. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 30.07.2012 23:28 Post subject: |
|
|
Nå ryktes det at Adam Larsen er i kikkerten til RBK, har vært mange navn nå og det virker som at det er ingen som virkelig har peil på hvem som kommer.
Full forvirring, får bare håpe det ikke blir for mye for Hr. Hoftun nå da  |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 30.07.2012 23:33 Post subject: |
|
|
stoler mer på ryktene fra m1chael, enn de fleste andre ryktene som svirrer rundt for å si det sånn.. Men sikker kan man som kjent aldri være da det ikke er noe konkret å holde fast i...  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
Øyvind Rutinert
|
Posted: 30.07.2012 23:35 Post subject: |
|
|
Tviler på att Adam Larsen er aktuell nå som Ørlund har forlenget, tviler på att han hadde forlenget om han ikke hadde fått lovnad om å være førstekeeper. |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 30.07.2012 23:40 Post subject: |
|
|
ja er nok ikke veldig trolig hvis det da ikke er en avtale som starter før i 2013 eller noe i den duren-man kan ihvertfall aldri forutse hva vår kjære SD finner på, så om vi brått har en sur Daniel på benken pga ett kjøp av Adam -så skal du heller ikke bli 100% overrasket  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 30.07.2012 23:53 Post subject: |
|
|
"If you can't beat them - buy them".
Hvis interessen for å kjøpe spillere fra Godset øker utover vinduet dersom luka ikke minker, er det en blanding av mye desperasjon og et lite snev av kløkt.
Norskutviklet keeper som kan danke ut Örlund hadde ikke vært dumt. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 31.07.2012 00:04 Post subject: |
|
|
For to uker siden så hadde jeg forstått denne interessen, men når Ørlund har signer så virker det som ren idioti å også hente Larsen.
Larsen vil aldri komme til RBK for å sitte på benken, og å ha en reservekeeper som går på kvota er det null logikk bak. |
|
Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 31.07.2012 00:05 Post subject: |
|
|
Örlund på benken. _________________ @Ivaraal |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.07.2012 00:21 Post subject: |
|
|
Tror nok ingen av de norske Strømsgodset-spillerne har lyst til å flytte fra Drammen i høst, men vi får se hva som skjer til vinteren. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 31.07.2012 00:45 Post subject: |
|
|
Har virkelig ikke lyst til at en spiller som jeg scora de to eneste måla jeg har scoret i min veldig korte og heller dårlige fotballkarriere skal bli keeper i favorittlaget mitt _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 31.07.2012 00:58 Post subject: |
|
|
Huber wrote: | For to uker siden så hadde jeg forstått denne interessen, men når Ørlund har signer så virker det som ren idioti å også hente Larsen.
Larsen vil aldri komme til RBK for å sitte på benken, og å ha en reservekeeper som går på kvota er det null logikk bak. |
Larsen går ikke på kvota, om du trodde det  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
snørrat Junior
|
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 31.07.2012 02:09 Post subject: |
|
|
Trodde han kanskje tenkte på Larsen, sorry. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 31.07.2012 12:33 Post subject: |
|
|
m1chael wrote: | Poster bare et lite innlegg fra Vilsvik- tråden
m1chael wrote: | Ut i fra det jeg har hørt nå nylig er ikke Vilsvik målet, men Adam Larsen iom. At vi fremdeles trenger enda en keeper. Interessen for Vilsvik er vistnokt medieskapt som det blir nevnt i artikkelen. Derimot er vist ikke interessen for vår venn Chikeluba Francis Ofoedu stilnet hen. Usikker på om det blir noe, men han diskuteres vistnok. Tilbakemeldingen om overganger var at ryktene i media er mediaskapte og at RBK jobbet hardt med å holde speiding og overganger hemmelig til siste slutt. |
|
Vi trenger en rask spiss og Ofoedu har vært interessant hele veien. Håper vi får inn en slik type. Prica og Ivers har gjort sitt for i år. |
|
Back to top |
|
 |
|