English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Quincy Antipas
Goto page 1, 2  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 23.07.2012 15:52    Post subject: Quincy Antipas Reply with quote

Antipas er en særdeles ombejlet herre, men endnu er der ikke kommet konkrete tilbud på ham.

Ikke mindst de hollandske klubber er stærkt interesserede. Feyenoord, Groningen og Nijmegen var alle på tilskuerpladserne sammen med norske Rosenborg og italienske Udinese.

Læs mere: Antipas er ombejlet

Litt usikker på om de mener at RBK og Udinese er interessert i Antipas.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mirar
Veteran

PostPosted: 23.07.2012 15:55    Post subject: Reply with quote

Wiki operer med 54k 14 mål, 28 år gammel. Hva så gjør denne karen "interessant"?
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran

PostPosted: 23.07.2012 15:59    Post subject: Reply with quote

Skulle til å melde om han i går! Han var frisk mot FCK, ligner en versjon av Chibbe med mer fart. Derimot virket ikke han som noen naturlig målskårer når han driblet seg nydelig inn på 5 meter i FCK boksen og satte ballen på keeper. Målprotokollen hans ser ut til å stemme overens med mitt første intrykk. Oset dog av kvalitet. Jeg vil heller ha en kar som er flink til å "tå'n" inn, breiside den inn, og flikke den inn. Etter min mening mangler vi en notorisk måltyv og Antipas passer ikke inn i den beskrivelsen.
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 23.07.2012 16:01    Post subject: Reply with quote

JannesBart wrote:
(...) ligner en versjon av Chibbe med mer fart. Derimot virket ikke han som noen naturlig målskårer (...)

Håper vi holder oss unna han her. Ikke den spillertypen vi behøver i det hele tatt.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 23.07.2012 16:05    Post subject: Reply with quote

Skal vi se til Danmark håper jeg at vi ser på Nicklas Helenius, men det ryktes at han går kun for en heftig pris.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 23.07.2012 16:09    Post subject: Reply with quote

Fra spillersiden til SønderjyskE:
"Quincy Antipas
Angreb
Fødselsdato: 20/04-1984
Nationalitet: Zimbabwiansk
Højde: 168 cm
Spillertrøje: 10
I klubben siden: 3. august 2010
Tidligere hold:
Moter Action, CAPS United, Moter Action, Moghreb Tétouan, Maghreb Fez, Blokhus FC, HB Køge
Mål i denne sæson: 1
Kampe i denne sæson: 2"

Sikker på at det ikke er Håkon Opdal de er og snakker med der nede. Jönsson nevnte jo at en keeper er på vei inn. Razz
Joffa
Junior

PostPosted: 23.07.2012 16:17    Post subject: Reply with quote

Håper ikke det iallefall!
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 23.07.2012 17:14    Post subject: Reply with quote

Han var kort denne afrikaneren i Sønderjyske. 28 år.....,bør komme billig da viss han er god nok.
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 23.07.2012 17:18    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Han var kort denne afrikaneren i Sønderjyske. 28 år.....,bør komme billig da viss han er god nok.

Ja, er vel cm-pris på disse Very Happy
Hoven Evland Jr.
Veteran

PostPosted: 23.07.2012 17:52    Post subject: Reply with quote

"Welcome to Zimbabwe, have a nice day!"
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 23.07.2012 21:59    Post subject: Reply with quote

gisp! wrote:
Sikker på at det ikke er Håkon Opdal de er og snakker med der nede. Jönsson nevnte jo at en keeper er på vei inn. Razz

Nå kjente jeg hårene reise seg i nakken min, så avskyelig og sannsynlig hørtes det ut. Herregud for en klassisk signering det hadde vært - keeperen som slipper inn alt som kommer lavt og nært.
Dew
Veteran

PostPosted: 23.07.2012 22:06    Post subject: Reply with quote

Ville vært en knallsignering. Sett han i aksjon flere ganger, og registrerer at også flere FCK-fans ligger langflate etter han.

Ja takk.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 23.07.2012 22:11    Post subject: Reply with quote

Seriøst?
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 23.07.2012 22:18    Post subject: Reply with quote

Når Feyenoord, Groningen, Nijmegen og Udinese er å speider på spilleren så må det jo være noe spesielt ved han.

Men det er jo rimelig spesielt at han først i en alder av 28 år tiltrekker seg interesse. Late bloomer, eller ser han bare bra ut i en skreddersydd rolle der han er nå?
Back to top
Nåerdetnok
Veteran

PostPosted: 23.07.2012 22:21    Post subject: Reply with quote

Antipas - minner meg om noe jeg har sett på et italiensk spisekart en gang ?
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 23.07.2012 22:28    Post subject: Reply with quote

Antipas er vel et navn knyttet til religion, mens du tenker på antipasti, italiensk forrett Smile
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 23.07.2012 22:29    Post subject: Reply with quote

Antipas = en som ikke sentrer Razz
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 23.07.2012 22:29    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Seriøst?

Trodde det var snakk om Opdal der. Smile
Back to top
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 23.07.2012 22:34    Post subject: Reply with quote

Neinei! Antipas betyr at man har mista passet sitt på snørrfylla og ikke kommer seg hjem med flyet.
Dew
Veteran

PostPosted: 23.07.2012 22:56    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:

Alle man henter trenger da ikke å være 22 år og uferdige... vil faktisk være fornøyd om man også begynner å hente spillere som er inne i den beste perioden som fotballspillere.

På den måten kan vi kanskje få inn litt kontinuitet igjen, da disse nok ikke er like ivrige etter å komme seg videre, eller har like stor interesse fra utlandet som en ung spiller vil ha om han lykkes.

Så kan man heller bli litt flinkere til å kaste de ut når de er "over the top" (ref: Rade Prica).

Kombinasjonen 27-28 åringer med erfaring og unge trønderske talenter tror jeg er veien å gå. Pluss på litt spennende krydder fra utlandet i det tidlige stadiet av karrieren (Dockal, Chibuike etc) så har man det meste.

Edit: Og aller sist, ser jeg gjerne at investorene blir overbevist om at Deila er verdt å kaste litt ekstra penger etter. Han står for en enkel, velfungerende og fin fotball. Så om han lar seg overbevise, har vi ingenting å tape.
Back to top
davus
Rutinert

PostPosted: 23.07.2012 23:20    Post subject: Reply with quote

Ikke begeistret om dette er sant. Jeg ser heller ingen sannsynlighet for at han kommer. Han er ikke en "god nok" spiller for et lag som Rosenborg om man fortsatt skal se på oss som et storlag. En mye dårligere versjon av Gilberto Macena om du vil.
ZOOlander
Veteran

PostPosted: 26.07.2012 09:46    Post subject: Reply with quote

Alle disse usaklige argumentene om videresalgspotensial.. Hva er det for tull! Nå i disse dager er det rimelig rift rundt signaturen til en nederlender på 29, mens en svanske på OVER 30 nylig signerte for PSG.. Videresalgspotensialet er nok ikke første pri der - sportslig suksess, derimot.. Begge overganger er forøvrig uten sammenlikning direkte, men viser tydelig at muligheten for videresalg ikke er så jævla viktig! Vi skulle vel ikke ha henta Prica heller vi da - han var godt voksen og har gjort det veldig bra for oss, uten at det har vært mye interesse for kjøp.. En kanonsignering! Denne Antipas (må jo holde meg til saken) må jo være av 'god nok' kvalitet for RBK når man ser hvilke andre klubber som er å ser på ham, men når det er sagt er jeg enig med de fleste her inne - det er ikke en ny chibbe vi trenger, men en ny Prica/Ivers.. Skulle vi hente Ofoedu og Antipas, med chibbe, DFH, Alas etc der fra før blir vi jo et miniputtlag.. Bør ha alternativer, og bør kunne spille med en mer fysisk og en mer tekning type spiss med 2 på topp i Jönssons 4-4-2 (som jeg ikke liker)..
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 26.07.2012 10:00    Post subject: Reply with quote

Riktig at vi ikke kun skal tenke videresalg, men du kan jo ikke bruke signeringene til City, Chelsea, PSG, etc som noe argument. De har en uttømmelig pengebinge og driter selvsagt lang faen i om de får videresolgt = fått igjen pengene sine for en spiller.

Vi derimot kan ikke bruke 10 millioner kroner pr spiller på spillere vi VET vi ikke får igjen pengene for, så mye penger har vi ikke. Derfor er det viktig å tenke videresalg.

Men det er klart: Om det dukker opp en spiller som er villig til å gå til oss som virkelig forsterker oss, ja da kan man bruke en slump penger på stor sportslig forsterkning.
Back to top
Henning
Legende

PostPosted: 26.07.2012 10:13    Post subject: Reply with quote

Vi er ikke en klubb som kan ta oss den luksusen å ikke tenke videresalg, en spillers videresalgspotensiale er noe av det viktigste Hoftun må tenke på.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 26.07.2012 10:17    Post subject: Reply with quote

Nåerdetnok wrote:
Antipas - minner meg om noe jeg har sett på et italiensk spisekart en gang ?

Tankene mine går først og fremst til Herodes Antipas - Landsfyrste i Galilea i årene 4 e.Kr til 39 e.Kr. Mest kjent for å stå bak halshoggingen av døperen Johannes samt å sende Jesus i retur til Pontius Pilatus.

Om han er en like god "killer" inne i boksen, kan jo dette bli bra.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb