View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 01.05.2004 19:22 Post subject: LSK - RBK: Winsnes vraket |
|
|
Da har det skjedd, det som bl.a. Adressa håpet ikke ville skje: Nemlig at Fredrik Winsnes har blitt vraket.
Dette er en naturlig prosess ettersom Viking-kampen beviste at midtbanen blir for stillestående når både Fredrik og Frode J. spiller der samtidig.
Hareide oppdaget også dette, men Ola By ønsket ikke å avskrive muligheten da jeg konfronterte ham med det.
Men nå velger han altså å fjerne Fredrik fra duoen. Jeg må ærlig talt si at jeg er litt likegyldig til hvem av de to som skal bort fra midten, men mot fysisk sterke kanarifugler er det kanskje greit at man beholder Frode J. på (midt)banen?
RBK er for øvrig som følger om du ikke har sett det:
Espen Johnsen
Christer Basma - Vidar Riseth - Erik Hoftun - Ståle Stensaas
Frode Johnsen - Ørjan Berg - Roar Strand
Jan Gunnar Solli - Azar Karadas - Harald Brattbakk |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 01.05.2004 21:44 Post subject: |
|
|
for meg er det den opptimale start'11'eren RBK har.
forklarer seinere... _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 02.05.2004 00:49 Post subject: |
|
|
stortsett ening med jellyfish
men skulle gjerne sett storflor og enerly der også
på en måte et luksus problem:) |
|
Back to top |
|
 |
m@ds Senior

|
Posted: 02.05.2004 20:27 Post subject: |
|
|
*ARG* Jeg er rett og slett forbanna på Ola By Rise! Vi har de to beste høyrevingene i landet, så går han og setter en indreløper på vingplass! DET ER JO SÅ BORTKASTET SOM MAN KAN FÅ DET! Greit at han vil rage luftrommet, men det blir som å gå tilbake til Semb-dagene. Spiller vi 4-3-3 som er en [b]ving[/b]-formasjon, må vi spille med vinger! Både Solli og Brattbakk er håpløse på vingplass! _________________ Lunna i RBK-buret!  |
|
Back to top |
|
 |
olaola80 Senior
|
Posted: 02.05.2004 21:58 Post subject: |
|
|
Skremmende at en trener ikke følge sine egne utsagn som Ola By gjør no! Ingen skull bli brukt på "uvante" plassa, sa han. Ja, kyss mæ! Og ka e vitsen med "konkurranse" om plassan med stor tropp når det går j**** lang tid før 1.byttet kjæm? Trøng jo ikke å vårrå nån fotballproffessor for å skjønn at det ikke stæmme framover mot Lillestrøm.  |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 02.05.2004 22:05 Post subject: |
|
|
Huff... jeg gidder nesten ikke å kommentere kampen engang. Det er bedring fra viking-kampen men sånn som rosenborg spiller nå fungerer det i praksis kun på dødballer.
Bra jobba av storflor den korte tida han fikk slippe til, jeg mener han er et mye bedre valg ute på kanten enn solli.
Hvis man ser på laget totalt er det mye som ikke fungerer. Klønete, halvhjerta og til tider satt jeg med en følelse av "gamle" Norge i sine værste perioder utpå der... GØRR KJEDLIG!
Synd å si det... men jeg ser ikke så VELDIG stor forbedring fra sist kamp... Tror ikke Rosenborg skal holde på sånn så veldig lenge, før kanskje Tromsø? rykker litt i fra på tabellen.
Hvis vi ser på hvordan kampen utviklet seg så får vi vel si oss fornøyd med at det ble 2-2 _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
Toom Senior
|
Posted: 12.05.2004 18:52 Post subject: |
|
|
Winsnes har god teknikk, fart og pasningsfot. RBK trenger ham i
kontringsspillet! Det ble mere fart når han kom imot Tromsø mener nå jeg. Synes det er sjelden han gjør en dårlig kamp. Mulig midtbanen trioen Frode J. og Winsy kan blitt litt lite gjennombruddshissig, men løser du det ved å ta bort den mest tekniske og pasningssikre..?
Han burde vært fast etter min mening.. |
|
Back to top |
|
 |
|