View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
BigT Junior
|
Posted: 22.08.2011 09:20 Post subject: Alexander López |
|
|
Rosenborg skal visstnok vær meget interessert i å signere den talentfulle midtbanespilleren Alex Lopez (19).
Spilleren har allerede spillt 3 A-kamper for Honduras.
http://en.wikipedia.org/w...L%C3%B3pez |
|
Back to top |
|
 |
BigT Junior
|
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 22.08.2011 09:49 Post subject: |
|
|
Desperat kjøp, eller? Noen som vet noe om nivå på klubb, liga etc der han kommer fra?
Ikke minst; er det noen som vet noe om troverdigheten på ryktet? |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 22.08.2011 09:50 Post subject: |
|
|
Ser ikke et kjøp av en 19 åring med 3 A-kamper fra Honduras som et desperat kjøp. PVR, Andersson e.l er desperate kjøp imo. |
|
Back to top |
|
 |
cbas10an Senior
|
Posted: 22.08.2011 09:52 Post subject: |
|
|
Om Hoftun skulle gjort et desperatkjøp hadde han ikke vendt snuten mot Honduras. Men heller trøndelag.
Høres spenende ut dette. Vet ikke noe om spilleren riktig nok. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 22.08.2011 09:54 Post subject: |
|
|
Ok, enig. Trekker påstanden, men jeg undres hvor mye research de har gjort (ref Goa kjøpet).. |
|
Back to top |
|
 |
BigT Junior
|
|
Back to top |
|
 |
cbas10an Senior
|
Posted: 22.08.2011 09:56 Post subject: |
|
|
Google translate: Fra link over:
"San Pedro Sula,
Honduras
Angivelig, er de dagene av Olimpia midtbanespiller Alex Lopez i NL nummerert.
Representanter for Norge er Rosenborg ankom lørdag landet sammen med spillerens agent, Luis Felipe Pozzo, å observere spilleren og signere ham var overbevist uten å utføre noen tester.
Olympian midtbanespiller er det første valget av det europeiske teamet, som er en av de mest representative av de gamle kontinent og selv i de siste 20 år har deltatt i 13 europeiske Champions League.
GOLAZ konsultert med spilleren, men Lopez sa han hadde ingen informasjon. "Jeg vet ikke noe om at muligheten til Norge, alt som håndteres av agenten min, er det eneste jeg vet at det er i landet og Olympia styrer all informasjon. I øyeblikket er jeg fokusert på mesterskapet med laget mitt, "sa fotballspiller på 19 år.
"Hvis gis mulighet til å komme og gripe den. Men sannheten jeg vet ingenting, inntil du akkurat nå de forteller meg ", sa VM i Honduras i U-17 Nigeria 2010.
Alex Lopez er en av de siste sensasjonen av honduranske fotball og ble uteksaminert i Argentina Danilo Tosello elleve" |
|
Back to top |
|
 |
Oddsking Proff
|
Posted: 22.08.2011 09:57 Post subject: |
|
|
Var det noen som ropte desperat før ffk kjøpte ukjente borges og gamboa? og vif shelton etc etc etc, det kan faktisk finnes gode spillere der nede og de trenger ikke å komme fra argentina og brasil. Det vil garantert ikke bli værre enn å kjøpe trond olsen fra B/G for 8,5 mill. Det råder en frenetisk negativitet om dagen til det meste (jeg kan delvis forstå det) , men la nå nye ukjente unge spillere ikke bli en kasteball innsurret i eter og galle før vi i det hele tatt har kjøpt og latt fyren prøve seg. |
|
Back to top |
|
 |
Kalkunen Senior

|
Posted: 22.08.2011 10:00 Post subject: |
|
|
Oddsking wrote: | Var det noen som ropte desperat før ffk kjøpte ukjente borges og gamboa? og vif shelton etc etc etc, det kan faktisk finnes gode spillere der nede og de trenger ikke å komme fra argentina og brasil. Det vil garantert ikke bli værre enn å kjøpe trond olsen fra B/G for 8,5 mill. Det råder en frenetisk negativitet om dagen til det meste (jeg kan delvis forstå det) , men la nå nye ukjente unge spillere ikke bli en kasteball innsurret i eter og galle før vi i det hele tatt har kjøpt og latt fyren prøve seg. |
Enig, det blir for mye svartmaling:-) _________________ Slutt me det derre toille der! |
|
Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 22.08.2011 10:02 Post subject: |
|
|
Spennende spiller. Han har ihvertfall hatt 1 godt skudd i karrieren så langt. Det er 1 mer enn mange av Tippeligaens stjernespillere. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 22.08.2011 10:04 Post subject: |
|
|
Dette er nok en spiller Torbjørnsen så under gold cup i vår, tenker jeg.
Men det er klart, 19 år og rett fra en sør-amerikansk klubb og landslag - det kan fort hende det tar litt tid å akklimatisere. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
knttn Proff
|
Posted: 22.08.2011 10:11 Post subject: |
|
|
29 kamper og 3 mål i 2010/2011 sesongen vitner vel ikke om en som putter mange. spennende med nye spillere inn og regner med at vi ikke blakker oss helt her så jeg er positiv. |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 22.08.2011 10:14 Post subject: |
|
|
Oddsking wrote: | Var det noen som ropte desperat før ffk kjøpte ukjente borges og gamboa? og vif shelton etc etc etc, det kan faktisk finnes gode spillere der nede og de trenger ikke å komme fra argentina og brasil. Det vil garantert ikke bli værre enn å kjøpe trond olsen fra B/G for 8,5 mill. Det råder en frenetisk negativitet om dagen til det meste (jeg kan delvis forstå det) , men la nå nye ukjente unge spillere ikke bli en kasteball innsurret i eter og galle før vi i det hele tatt har kjøpt og latt fyren prøve seg. |
Og la meg i tillegg legge til at, hvis vi skal finne Borges, Ujah, Nosa etc, så må vi også akseptere at noen av kjøpene blir middelmådige eller flopper. Det er høy risiko, men gir gull når det lykkes |
|
Back to top |
|
 |
Noldus! Senior

|
Posted: 22.08.2011 10:26 Post subject: |
|
|
Stiller meg positiv til alle spillere fra sydlige strøk... |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 22.08.2011 10:28 Post subject: |
|
|
Spurte Karlsen om karen på Twitter.
Quote: | nei, aldri sett denne fyren. merkelig som torbjørnsen plutselig befinner seg i honduras
|
|
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 22.08.2011 10:32 Post subject: |
|
|
Mange nye spillere. I tillegg kommer vintervinduet. Men årets sesong er jo uansett kjørt, så det er bra at spillere kommer tidlig for byggingen av neste års slagkraftige lag! |
|
Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 22.08.2011 10:36 Post subject: |
|
|
Skjønte ikke helt den til Karlsen på twitter. Skriver han feil, og mener egentlig at det er merkelig om Torbjørnsen plutselig er i Honduras, eller skriver han en dårlig setning, og mener å si at det hele er merkelig fordi Torbjørnsen faktisk er i Honduras??  |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 22.08.2011 10:38 Post subject: |
|
|
Tror nok han mener det er merkelig om ST befinner seg i Honduras. |
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 22.08.2011 10:50 Post subject: |
|
|
29 kamper og 3 mål i 2010/2011 sesongen er nok ikke all verden men ut fra det Youtube-klippet du postet så virker den helt OK.
Hele denne interessen virker veldig out of nowhere, ref. Boti-overgangen. _________________ 100% JESUS |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 22.08.2011 11:11 Post subject: |
|
|
knøtten wrote: | 29 kamper og 3 mål i 2010/2011 sesongen vitner vel ikke om en som putter mange. spennende med nye spillere inn og regner med at vi ikke blakker oss helt her så jeg er positiv. |
Naa ja tror ikke du skal trekke for mange slutninger paa grunnlag av hva en 18-aaring scorer i sin debutsesong.
Til sammenligning scoret Alan Shearer 6 maal paa sine 41 foerste seriekamper, Steven Gerrard scoret 1 maal paa 41 foerste kamper som 22-aaring, Wayne Rooney scoret 6 maal paa sine 33 foerste kamper. _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.08.2011 11:45 Post subject: |
|
|
Det hevdes at klubber i England, Frankrike og Spania er interessert?
"Riveri07 Riveri07
Zanabria "Le temo a la contundencia del Olimpia" Alexander Lopez tentado en Inglaterra, Francia y España."
Jon Thorstensen (fyren bak Thioune og Diouf) ser ut til å vite noe:
"jon thorstensen
@
@tkkarlsen @GeorgiosSN Hehe. Say no more, say no more."
Jaaa, I know. Twitter og atter Twitter, men nå er vi bare på ryktestadiet her uansett. Noen forhåpninger trenger vi i disse dager. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 22.08.2011 11:47 Post subject: |
|
|
Forsto ikke helt hva Thorstensen mente med det, for etter at TKK spurte om han hadde sendt ST til Honduras svarte han dette:
Quote: | @tkkarlsen @GeorgiosSN Nei, nei. Har ingen styring på Stikkan. Heller tvert om, hvis du forstår. |
|
|
Back to top |
|
 |
Laff1 Senior
|
Posted: 22.08.2011 11:50 Post subject: |
|
|
Honduras har jo opptil flere meget gode midtbane spillere, med Hendry Thomas og Wilson Palacios som de mest kjente. Absolutt et spennende marked å lette i.
Heller ikke tvil om at vi må tidlig inn å hente slike spillere før pengesterke klubber "støvsuger" alt.
Er vel et Torbjørnsen produkt isåfall  |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 22.08.2011 12:19 Post subject: |
|
|
Adressa har fått nyss i saken og interessen!
http://fotball.adressa.no...207909.ece
Leser Adressa forumet til RBKWEB? _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
|