View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Erik87 Proff
|
Posted: 17.03.2004 20:41 Post subject: Rosenborg - Kongsvinger |
|
|
Det resultatet der var litt skummelt. Vss det skal svinge såpass i prestasjonene vet jeg ikke hva jeg skal tro. Men det er svært lenge siden.
Det er jo håpløst å tape 1-4(!) (er 1-4 når jeg skriver dette) mot et nyopprykket førstedivisjonslag.
Håpløst. |
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 17.03.2004 20:47 Post subject: |
|
|
Begredelig.
Synes for øvrig at Ola By Rise gir ut litt rare signaler når han tror TL vil bli jevnere i år og at vi ikke kommer til å dominere like mye. Jeg leste et innlegg av Ola By Rise på hans side på rbk.no der han skrev om å kunne være selvsikker innad i klubben men ydmyk utad. Jeg håper inderlig det er det han ønsker med uttalelsen han gjorde i media idag.
Innlegget: Folkelig arrogant? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.03.2004 21:29 Post subject: |
|
|
Hmmm....
Kan jeg ane en liten undervurdering fra RBKs side...? Skulle ikke tro at et nylig 2. divisjonslag skulle kunne "leke" seg til et slikt resultat..
Nå skal i alle fall Ham-Kam og Solbakken knuses på søndag!
PS! Duttend, jeg fikset litt på linken din, som "forskjøv" høyremargen ut til siden. |
|
Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 17.03.2004 23:20 Post subject: |
|
|
og hvor viktig er ørjan berg....? Hvis vi skal basere det på innsatsen fra Benfica-kampen, og fraværet i dag, så er det FRYKTELIG VIKTIG!
Bra at unggutta viser seg fram i alle fall! Heia Ciljan (for et navn...)
skal vi kalle dette en trykkfeil? En tankevekker? Det er bedre at det skjer nå enn mot Brann. Ola bør ta med bilder fra denne kampen som han kan vise fram i garderoben i pausen når det virker som gutta tar lett på oppgaven i senere kamper. _________________ Svein Sjovold |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 17.03.2004 23:31 Post subject: |
|
|
forventer stabilitet fram mot seriestart og en seier over brann i første runde. Kampen i dag var ikke bra. Eneste lyspunkt var at Ciljan scora!
Synes Ola bør gå mer offensivt ut. Han skal ikke synes at det blir jamnere i år! for det blir det ikke. Slik som jeg ser det er rosenborg bedre i år enn i fjor.
Noe som faktisk ligger i bakhodet mitt er at Rosenborg Æraen en gang må slutte. Kjipt å tenke på! Men la oss håpe det ikke skjer på maaange år! |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 18.03.2004 08:58 Post subject: |
|
|
Erik87 wrote: | Synes Ola bør gå mer offensivt ut. Han skal ikke synes at det blir jamnere i år! |
Vi ska itj sei vi hi vinnji før pottetan tas opp i Orkdal'n. |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 18.03.2004 12:49 Post subject: |
|
|
He-he. Jeg var i Kristiansund for ei stund tilbake og så Møre og Romsdalsnyheter på TV. Der gikk Molde ut og hadde ambisjoner om kvartfinale i Champions League!!!!!!!!! Det er kanskje greit med noen fotballedere i Norge som er litt nøkterne også. For å kunne bli bedre enn i fjor er RBK nødt til å være skjerpa fra start av og hele sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
Winno Junior
|
Posted: 18.03.2004 18:21 Post subject: |
|
|
Ciljan Skjelbreid går mot ei stor fremtid. Va jo best på RBK i går han(Si kanskje like my om resten som va utpå).
Makan te dårlig innsats. Fordi om det e tr.kamp så må man kun forvent at spillera med lønninga på over en million prestere my bedre enn det i går.
Juniorlaget har jo kunna spilt like bra nesten(Ciljan e jo bare en av flere gode juniora..)
Men håpe det her va nokka som ikke gjentar sæ å at guttan knuse Solbakkens menn te helga. |
|
Back to top |
|
 |
Elisabeth Junior
|
Posted: 18.03.2004 19:12 Post subject: |
|
|
Var ikke det klekkelige tapet grunnet litt i hvem som spilte og ikke da? |
|
Back to top |
|
 |
Iversen Senior
|
Posted: 18.03.2004 21:21 Post subject: |
|
|
skift trener, foreløbig ikke overbevisende av ola by rise..
forhåpentligvis rbk ut og glimt inn  |
|
Back to top |
|
 |
Iversen Senior
|
Posted: 18.03.2004 21:26 Post subject: |
|
|
må jo bare bety mer motivasjon til resten av tippeliga lagene..  |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 19.03.2004 09:25 Post subject: |
|
|
duttend wrote: | Synes for øvrig at Ola By Rise gir ut litt rare signaler når han tror TL vil bli jevnere i år og at vi ikke kommer til å dominere like mye. |
Sa ikke Eggen det samme hvert år da? |
|
Back to top |
|
 |
kms Senior
|
Posted: 19.03.2004 10:34 Post subject: Treningskamp! |
|
|
Assa, når det gjelder RBK - Kongsvinger er det bare ett ord å bruke om den saken: Treningskamp.
Bedre å få sånt rusk ut av systemet nå enn under serieoppstarten -- husker med gru vårsesongen 2002. Får bare håpe de faktisk får det ut! |
|
Back to top |
|
 |
|