View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 09.11.2009 13:04 Post subject: RBK3 2010 |
|
|
Blir nordfylket-sightseeing neste år:
Avd. 19
Tynset
Røros
Buvik
Orkla
KIL/Hemne
Frøya
Kattem
Tiller
Heimdal
Byåsen 2
Strindheim 2
Charlottenlund
Avd. 20
Namsos
Steinkjer 2
Verdal
Vuku
Neset
Stjørdals-Blink
Tangmoen
Remyra
Selbu
Malvik
NTNUI
Rosenborg 3
Les mer: Avdelingsoppsett 3.divisjon Menn 2010 |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 09.11.2009 13:49 Post subject: |
|
|
I avd 19 får vi heja på Tiller med driblefanten Knerten på vänsterkanten.  |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 09.11.2009 16:39 Post subject: |
|
|
Hehe, spiller nok ikke på a-laget dessverre. Bare hospitert med dem. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 26.03.2010 02:26 Post subject: |
|
|
Rosenborg 3 vant 4-2 over NTNUI
Ranheim spiller Geir Holthe med et lite gjestevisitt. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 22.04.2010 02:04 Post subject: |
|
|
1-0 tap borte mot Tangmoen
- Vi er skuffet over kampen, men samtidig viser spillerne god mentalitet. Vi blir nødt til å ta innover oss det klimaet som eksisterer i slike kamper. Vi vet hva det gjelder, og naiviteten må bort. Andreomgangen tyder imidlertid på at vi vil klare å ta det steget, og da er jeg overbevist om at vi vil plukke mange poeng, sier treneren. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 28.04.2010 04:01 Post subject: |
|
|
Hjemmetap mot NTNUI
Trener Naustan er langt mer fornøyd med gjennomføringen av andreomgangen, men er likevel noe usikker på hvor laget står etter to serieomganger.
– I begge kampene har vi gjort dårlige førsteomganger og gode andreomganger. Men når NTNUI leder 3-0 til pause, er det vanskelig å si om det er vi som hever oss, eller de som senker seg, oppsummerer Roger Naustan _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 02.06.2010 06:41 Post subject: |
|
|
Etter fire seiere på rad ble det tap mot Vuku, igjen
Treneren var missfornøyd med måten de to første målene kom på.
- Vi får store problemer på corner, og når vi kommer under 0-2 blir det veldig vanskelig. Det tredje kom som en konsekvens av at vi måtte ta en ekstra risiko og angripe med med mye folk, sier Roger Naustan til RBK.no.
- Vi vet hva vi får i slike kamper og er nødt til å ..... _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 02.06.2010 15:52 Post subject: |
|
|
Hvor mange lag er det som berger i divisjonen, de 6 øverste? _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 02.06.2010 17:37 Post subject: |
|
|
Ja. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 11.06.2010 03:04 Post subject: |
|
|
Herjet med Remyra
- Det var en solid kamp av RBK, men også litt som forventet. Vi stiller med endel spillere som etter hvert har fått godt med tredjedivisjonserfaring og med all respekt for motstanderen så skal det være litt forskjell da, sier trener Roger Naustan til RBK.no.
Naustan var godt fornøyd med Balstads firemålsprestasjon og mente angriperen fortjente dette.
- Ulrik er en spiller med erfaring fra et høyere nivå og det er imponerende at han kommer hit og går foran og bidrar såpass som han gjør. Dette er han vel fortjent, sier treneren. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 11.06.2010 08:46 Post subject: |
|
|
Balstad har ikke sluppet til i de 5 siste 2.div.kampene.....er siste års jr. og får neppe A-kontrakt med klubben. Bør finne seg en annen klubb kjapt ... |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 16.06.2010 22:44 Post subject: |
|
|
Tre poeng mot Namsos
- Det blir bare sporadisk rytme i angrepsspillet etter utligningen og når vi ikke helt har dagen hverken individuelt eller kollektivt så blir det en slitekamp mot det som også var en god, spillende motstander, sier trener Roger Naustan til RBK.no. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 23.06.2010 04:10 Post subject: |
|
|
Hentet nesten opp 0-3
Rosenborg 3 kom sterkt på slutten mot Verdal, men tre mål ble for mye å hente opp i tirsdagens kamp i tredjedivisjon.
- Vi legger ikke nok i potten i dag i forhold til duellspill og bevegelser. Vi hadde en del å gå på både i forhold til offensive og defensive løp. Vi reagerer for sent og da blir vi springende etter og i mellom. Da blir det enkelt å spille mot oss, sier trener Torbjørn Lie til RBK.no, som dro frem Sandor Suphellen etter kampen.
Tabell _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 23.06.2010 10:17 Post subject: |
|
|
Hentet nesten opp 0-3 er løgn. Straffemålet kom fem min på overtid og Verdal rundspilte RBK3 mesteparten av kampen. Flatterende resultat for RBK3. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 28.06.2010 06:30 Post subject: |
|
|
Tosifret og Divisjonsforskjell mot Steinkjer 2!
- Vi var ikke helt fornøyd med førsteomgang, selv om resultatet var bra. Vi hadde mer å gå på i forhold til aggressiviteten og kunne fort hatt et par i sekken til pause. Andreomgang ble mye bedre, sier trener Roger Naustan til RBK.no.
Mads Larsens fire mål ble selvsagt også lagt merke til fra treneren.
- Vi vet at det bor mye i Mads. Han er god til å skjære riktig og å avslutte. Han har en del spennende kvaliteter, sier Naustan. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 11.08.2010 03:25 Post subject: |
|
|
4-0 mot Tangmoen
- Det var en solid kamp av oss mot et godt organisert Tangmoen. En av de bedre motstanderne vi har møtt. Men vi viser at vi har uforløst potensial fremover. Vi har gode spillere og kunne også laget enda mer trøbbel for dem, sier trener Roger Naustan til RBK.no etter kampen. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 25.08.2010 07:20 Post subject: |
|
|
MÃ¥lrikt borte mot Malvik
- Malvik er en bra skalp å ta, men jeg er litt skuffet over at vi ikke holder trykket helt ut. Det er ingen grunn til å slippe seg ned selv om stillingen er 3-0, og vi burde heller gått for 4-0 og 5-0. Vi ønsker hele tiden å prestere på vårt maksnivå i dag, og i dag var det mye positivt i lange perioder. Det var bra resultatmessig, men vi legger lista enda høyere. Spillerne skal jo prestere på et mye høyere nivå en gang i fremtiden (sier trener Roger Naustan til RBK.no). _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
|