English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Haugesund
Goto page 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vidboy
Junior

PostPosted: 29.07.2010 02:53    Post subject: Reply with quote

Kjenner det blir litt "nedtur" å komme tilbake i Tippeligaen igjen mot FK Haugesund. er så morsomt med europacup og Champions League-snakk!
^Mirth
Veteran

PostPosted: 29.07.2010 03:37    Post subject: Reply with quote

Om du tenker sånn R o s e n b o r g, og den tankegangen forplanter seg til å bli gjeldende i hele Trondheim, og i tillegg smitter spillerne, har RBK tapt. Da vil det bli over...!

Selv gleder jeg meg til å se RBK forhåpentligvis overkjøre Haugesund!
2mas
Sjef

PostPosted: 29.07.2010 19:44    Post subject: Rosenborg - Haugesund Reply with quote

Blir spennende å se hvilket lag Eggen tar ut i morra. Blir igjen spillere spart?

Velger forresten å tro at Haugesund ikke greier å følge opp storseieren over Viking.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 29.07.2010 19:46    Post subject: Reply with quote

Håper på:
Bråten

Strand - Lago - Stadsgaard - Traorè

Oviasu
Ã…sen - Winsnes
PCS

Bakenga - Olsen

Dette laget er mer enn godt nok til å slå møkkalaget Haugesund hjemme. Men sannsynligheten for laget? Hehe!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 29.07.2010 19:54    Post subject: Reply with quote

Føler likevel det er behov for å hvile Mickene - men kanskje ikke samtidig. La Strand spille for Lustig på søndag og Traoré for Dorsin i Sandefjord neste helg?
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 29.07.2010 19:56    Post subject: Reply with quote

Høres lurt ut. Nevnte det en annen plass, men tror ikke du svarte: kan du bare spørre Eggen om hvordan han ser på PCS som OMS en gang?
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 29.07.2010 20:20    Post subject: Reply with quote

Har ikke fått anledning til å spørre (ikke naturlig rett etter kamp), men både Iversen og Henriksen må nok være uaktuelle for at Eggen vil prøve ham der. Og som kjent ble Strand plassert der tidligere i sommer.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 29.07.2010 20:22    Post subject: Reply with quote

Ok. Merkelig om Eggen ikke ser hans potensiale der. Jeg veit jo at Eggen er en som elsker klassiske indreløpere og at PCS kan bli en jævlig god en, men håper han ser at vi har en mulig juvel som OMS.
Back to top
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 29.07.2010 23:45    Post subject: Reply with quote

Enig(!). Var mange ganger under AIK-kampen jeg grøsset over nærteknikken til Iversen og tenkte at Skjelbred ville gjort seg enda bedre (enn Iversen) der. Iversen taper flere og flere luftdueller etterhvert som årene går uansett, og virker ikke å gi oss særlig mye der. Og hans "smarte fotballhode", som kommentatorene på Tv elsker å kommentere mens de ignorer alle balltapene hans, er overvurdert spør du meg.
2mas
Sjef

PostPosted: 30.07.2010 18:14    Post subject: Reply with quote

Prica hviler

Men havner på benken - ifølge Adressa. Rart at rbk.no ikke lenger oppgir tropputtak (les: reserver).
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 30.07.2010 18:19    Post subject: Reply with quote

Halvorsen87 wrote:
Enig(!). Var mange ganger under AIK-kampen jeg grøsset over nærteknikken til Iversen og tenkte at Skjelbred ville gjort seg enda bedre (enn Iversen) der. Iversen taper flere og flere luftdueller etterhvert som årene går uansett, og virker ikke å gi oss særlig mye der. Og hans "smarte fotballhode", som kommentatorene på Tv elsker å kommentere mens de ignorer alle balltapene hans, er overvurdert spør du meg.

Sjekk den første pasningen hans mot Morten Mesut i AIK-sammendraget. Enig i at det er frustrerende å se hvor lat og feit han er, men det hender han finner på ting som får meg til å undres over hvor langt han kunne nådd med litt seriøsitet og treningsvilje. Han har et utrolig fotballtalent.
Back to top
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 30.07.2010 19:36    Post subject: Reply with quote

Sjekket det sammendraget nå. Nydelig pasning ja!

Men biter meg merke i noe helt annet etterhvert som sammendraget ruller her. Det er altså et sammendrag fra svenske Viasat-kanalen, og merk dere hvilket fokus de svenske kommentatorene har under skuddet til Annan! Mens Roar Stokke på norske Viasat dreiv å nærmest skjelte ut Annan for å ha slått ned en AIK-spiller som lå nede, kommer heller svenske kommentatorene med dyptgående analyser av angrepsspillet til Rosenborg!

Svenskene ligger milevis foran oss på dette området.
Keenoir
Legende

PostPosted: 30.07.2010 19:47    Post subject: Reply with quote

Det høres selvsagt verre ut når sammenligningen er med Norge sin dårligste kommentator.
Back to top
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 30.07.2010 19:54    Post subject: Reply with quote

Husker jeg hadde sansen for Stokke da jeg var yngre og United-supporter. Men i overgangen til voksen alder forsvant også skylappene, og jeg innså hvilken horribel fotballkommentator han faktisk er. Tidvis, i hvertfall. Foretrekker allikevel ham foran Alsaker og Scheie, for eksempel.
Keenoir
Legende

PostPosted: 30.07.2010 19:57    Post subject: Reply with quote

Alsaker er milevis foran Stokke og de fleste andre norske kommentatorene. Synes han til og med blitt flinkere til å holde seg nøytral enn tidligere.
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 30.07.2010 20:04    Post subject: Reply with quote

Recept mot den plågsamma vuvuSTOKKEn:

Jag behandlar honom som vuvuzelorna. Jag lyssnar inte på vad han säger och försöker förtränga ljudet. Det funkar rätt bra. Jag tittar på fotbollen och han pratar om något annat i en strid ström.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 30.07.2010 20:31    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Alsaker er milevis foran Stokke og de fleste andre norske kommentatorene. Synes han til og med blitt flinkere til å holde seg nøytral enn tidligere.

Da har ikke du sett mange Liverpool/Brann kamper..

- Torgeir Børven
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 30.07.2010 20:49    Post subject: Reply with quote

Har sett han i en del Liverpool og Brann kamper og i det siste Liverpool kampene så har ikke jeg funnet han påtrengende partisk og det samme gjelder kampene som han har kommentert Brann. Synes han har skjerpet seg kraftig og iforhold til Stokke er han en diplomat.
Back to top
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 30.07.2010 22:22    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:

Hva, fordi han "skaper entusiasme"? Spar meg.
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 31.07.2010 01:17    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Ok. Merkelig om Eggen ikke ser hans potensiale der. Jeg veit jo at Eggen er en som elsker klassiske indreløpere og at PCS kan bli en jævlig god en, men håper han ser at vi har en mulig juvel som OMS.

Han er vel bare enda en i rekka av inkompetente trenere som ikke fatter at Skjelbred vil være i europatoppen straks han får spille i "sin" posisjon. Her i Norge og rundtliggende områder kan man knapt kaste en stein uten å treffe en inkompetent trener med Rosenborg-erfaring, virker det som.

Men jeg er jo enig i at det fins spillere som kunne ha gjort en bedre jobb/innsats der enn Iversen, da.
Ballahl
Veteran

PostPosted: 31.07.2010 01:20    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Prica hviler

Skuffende lite rullering, selv om man ikke skal gå helt berserk (knerten_10 lagoppstilling) så trenger flere spillere hvile.
Det kommer viktigere kamper..

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 31.07.2010 10:56    Post subject: Reply with quote

Halvorsen87 wrote:
Keenoir wrote:

Hva, fordi han "skaper entusiasme"? Spar meg.

Det har ikke jeg sagt ,men han virker til å ligge på et helt annet fotballfagelig nivå enn f.eks Stokke som er stokk(e)dum. Det andre sidene er bare at han sliter litt med å finne riktig entusiasme nivå og det å forholde seg nøytral i enkelte kamper ,men når det gjelder det siste så synes jeg han har blitt betydelig bedre og har langt ifra irritert meg like mye i år som jeg har gjort tidligere sesonger.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 31.07.2010 15:04    Post subject: Reply with quote

Tidligere Rosenborg-profil, nå fotballekspert, Mini Jakobsen, mener FKH minner ham litt om Eggens Rosenborg tidlig på 90-tallet.

– På samme måte som vi dro ut i Europa og forsøkte å være offensive, drar FKH på bortekamp og jager godfølelsen fra hjemmekampene. Selv om de ikke har lykkes så langt, tror jeg den tilnærmingen er mer fornuftig enn å prøve å forsvare seg til poeng, sier Jakobsen, som ikke har glemt at han hudflettet FKH etter at de forsøkte nettopp det på Lerkendal i 1998.

Den gangen vant RBK 1–0.

– Du kan trygt si at jeg har forandret mening om FKH. De er et lag som det er artig å se på, og jeg liker veldig godt Jostein Grindhaug og måten han framstår på, sier Mini.

Les mer: Eggen applauderer FKH-stilen
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 01.08.2010 15:38    Post subject: Reply with quote

Frykter skader på sentrale personer som Ciljan, Lustig, Stadsgaard, Annan eller Dorsin før årets viktigste kamp på Onsdag :S
Back to top
Wannebo
Veteran

PostPosted: 01.08.2010 16:12    Post subject: Reply with quote

Håper vi hviler endel spillere i denne kampen. Selv om vi er småslitne bør dette være grei skuring på Lerkendal.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next
Page 1 of 12

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb