English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Erik Huseklepp
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Totto_Dahlum
Rutinert

PostPosted: 08.11.2007 09:46    Post subject: Erik Huseklepp Reply with quote

Quote:
Eggen har ringt om Huseklepp
Stabæk, Vålerenga, Brugge og Manchester City har alle tidligere vist interesse. Mandag traff Huseklepp Viking og nå har også sportsdirektør i Rosenborg, Knut Torbjørn Eggen vært på telefonen angående kantspilleren.

– Det er smigrende at så mange klubber er interessert, og det gir økt selvtillit, sier Huseklepp.

– Vi ser på Huseklepp som en veldig aktuell spiller for oss. Det ligger i kortene at vi har snakket med ham når vi er så interesserte, sier Eggen.

Selv om RBK har variert noe vekk fra sitt typiske 4-3-3-system, er det som en ving/spiss i den klassiske Rosenborg-formasjonen Eggen først og fremst ser for seg Huseklepp.

– Erik er en klassisk ving. Han kan spille på begge sider, og har et rykk som de fleste kan misunne ham. Selv om vi har spilt annerledes i det siste, så har vi ikke lagt vekk 4-3-3. Og det er blant annet som ving i en slik formasjon jeg ser ham for meg, sier Eggen.

Brann likte ikke Viking-møte
Selv om Huseklepp blir tilbudt en særdeles attraktiv kontrakt i Brann, mener Eggen at Rosenborg kan matche det bergenserne måtte komme opp med.

– Vi kan konkurrere bra når det gjelder lønn. Det hjelper godt på økonomien å slå Valencia to ganger i mesterligaen, for å si det sånn, sier Eggen.

http://fotball.adressa.no...e94175.ece
Back to top
View user's profile Send private message
vegviks
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 09:50    Post subject: Reply with quote

I følge TV2tekst skulle Brann være villig til å gi ham 1 mill + i årslønn, i TILLEGG til en sign-on fee på 5 MILLIONER. Sweet lord
Totto_Dahlum
Rutinert

PostPosted: 08.11.2007 09:53    Post subject: Reply with quote

Er han så god, eller er det bare hype? Har han f.eks. spilt noen bra kamper fra start? Å være superinnbytter er en ting, å levere i 90 min hver eneste kamp noe annet. Litt usikker på den her, potensialet er der, men Huseklepp er en høyst usikker investering.
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 09:53    Post subject: Reply with quote

vegviks wrote:
I følge TV2tekst skulle Brann være villig til å gi ham 1 mill + i årslønn, i TILLEGG til en sign-on fee på 5 MILLIONER. Sweet lord

Håper ærlig talt ikke eggen strekker seg så langt..
Syns ikke han er så god!
Back to top
vegviks
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 09:56    Post subject: Reply with quote

Han er nok en usikker investering, med mindre man tenker litt framover. Har aldri hatt noe til overs for Huseklepp, men i det høstsesongen tok til i år MÅ jeg faktisk ærlig innrømme at denne gutten kan bli god.. Har et rykk som få, lett på tå, har en del fine innlegg og kan i tillegg bekle en vingrolle slik få andre har klart i RBK i de siste årene.

Dessuten litt moro å ta han fra Brann Twisted Evil

Edit: heller ikke enig i 5 mill i sign-on fee
Hedley
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 10:04    Post subject: Reply with quote

Har alltid sett på Huseklepp som en slags jr. som bare må ha et par minutter på banen for brann for å få spilletid, der han svarer med å bomme skikkelig på et par skudd og bli ledd av på tribunen..

Hatt en del diskusjoner type "...Hvilken superreserve er det brann skal sette inn nå da mån tru? Erik Huseklepp?? heh:P"
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 10:11    Post subject: Reply with quote

Huskelapp har spilt bra for Brann de siste kampene, og i den siste UEFA-cup kampen til Brann var Huskelapp den eneste som fikk ståkarrakter i mediene.

Han har helt klart potensiale. Lett på tå, fin teknikk og ung.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
primaten
Rutinert

PostPosted: 08.11.2007 10:18    Post subject: Reply with quote

føler også at denne interessen er der fordi spilleren er ledig mer enn at vi har behov for ham. jeg føler bare behov for denne type forsterkning i ett ledd, forsvaret. De vi skal ha i de andre leddene bør være Gode, og gjerne best under press. jeg ser jo vingargumentet til eggen, men huseklepp høres ut som vår neste alexander ødegaard / morten knutsen.

Forøvrig merkelig hvordan både huseklepp og dorsin har hevet seg på slutten av sesongen, samtidig som kontraktene deres har utløpt.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 08.11.2007 10:34    Post subject: Reply with quote

Jeg føler også at RBK først og fremst er interessert i å fylle opp stallen. Spesielt Storflor bør ta dette som en trussel.

Her er for øvrig saken om fem mill. i sign-on-fee: Tilbyr Huseklepp superlønn
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Konesseur
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 10:48    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke Rosenborg er interessert, men bare presse Brann i pris...
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 08.11.2007 11:06    Post subject: Reply with quote

He-he, det hadde vært svært artig om så stemte. Det var uansett merkelig hvor snakkesalig Eggen var i denne saken i forhold til mange andre i det siste. Det har muligens å gjøre med at det her er snakk om henvendelser direkte til spiller, ikke via klubb.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
iKing
Junior

PostPosted: 08.11.2007 11:16    Post subject: Reply with quote

Dersom Traore blir rendyrket back neste år, og vi skal spille 4-3-3, så trenger vi flere vinger. Dersom dette blir noe av, så tipper jeg Storflor forsvinner i løpet av vinteren. Og det kan ikke være mye tvil om at den Huseklepp er bedre enn Storflor.
Back to top
vemundo
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 11:37    Post subject: Reply with quote

De ryktene om hva Brann vil gi ham tror jeg er overdrevet.
Back to top
Geir_Brann
Proff

PostPosted: 08.11.2007 11:41    Post subject: Ligg unna Reply with quote

Ligg unna Huseklepp !!!

"Er han så god, eller er det bare hype? Har han f.eks. spilt noen bra kamper fra start? Å være superinnbytter er en ting, å levere i 90 min hver eneste kamp noe annet. "

Han startet borte mot Club Brugge, og spillte til de gjenstod kanskje 10 minutter..

Han herjet villt med dem, og det ble delt ut 5 kort for å stoppe ham til 3 spillere...den ene ble utvist.

Han har 8 assist som innbytter..

Mot Hamburg hjemme, var han den eneste som klarte å sette litt fart i kampen.. en vanvittig god spiller, som har en uortodoks teknisk spillestil..og mange blir lurt av ham.. i tillgg har han høy fart og en veldig bra innleggsfot.
Haugen
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 11:43    Post subject: Reply with quote

Flott, da henter vi han Cool
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 11:53    Post subject: Reply with quote

Huseklepp blir nok værende i Brann viss lønna blir god og Mjelde lover ham mer spilletid. Kan jo hende at Huseklepp ikke har tillit til Mjelde lenger, men jeg tipper han uansett ikke tør å gå til store RBK.
Back to top
fluffy
Junior

PostPosted: 08.11.2007 11:56    Post subject: Reply with quote

Ønskesituasjon: Strand flyttes over til å bli venstreback til vi finner en ny, stoor fortsetter på høgre, traore fortsetter å være indreløper.

Reservealternativ uten ny back: Huseklepp på traore sin plass og traore bak, i fall vi ikke får noen venstreback.
Back to top
WegHard
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 11:59    Post subject: Reply with quote

Hehe. Med det laget vi har i dag synes jeg det eneste fornuftige er å fortsette med diamanten på midten. I denne formasjonen mener jeg de vi har fra før fungerer langt bedre enn Kleppis. Har vi et ønske om å kunne spille 4-3-3 er han derimot meget aktuell slik jeg ser det.
Konesseur
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 12:01    Post subject: Reply with quote

Hvis han sliter mye benk i Brann er det ikke veldig lurt å melde overgang til Rosenborg akkurat.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 12:15    Post subject: Reply with quote

Enig med de to forrige innleggene. Er Huseklepp overvurdert, og passer han inn i den nye formasjonen til RBK er to betimelige spørsmål?
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 12:19    Post subject: Reply with quote

Har forstått det slik at noe av grunnen til at han vurderer å forlate Brann er at han ønsker å spille 4-3-3, da spørs det om vi er aktuell med vår nye 4-4-2.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 12:30    Post subject: Reply with quote

I så fall er det jo merkelig at han tidligere ville til Stabæk...
Jedidalen
Rutinert

PostPosted: 08.11.2007 12:33    Post subject: Reply with quote

Pusen er vel ikke så kresen på om det blir 4-4-2 eller 4-3-3, det han er ute etter, er førstelagsfotball, noe han ikke får i Brann, siden DJ2G og mjøsas Beckham er foran han i køen på hver sin kant.
Keef
Senior

PostPosted: 08.11.2007 12:37    Post subject: Reply with quote

Hvis lønnsbetingelsene han har fått av Brann stemmer håper jeg ikke vi har tenkt å matche det. Huseklepp inn og Storflor ut er greit for meg, men jeg mener at han ikke passer særlig i den formasjonen vi har spillt i det siste. Hvis Traore skal rendyrkes som back neste år kan jeg saktens tenke meg at han tar turen nordover. Liker signalene fra klubben om at vi satser på norske spillere. Det viser jo Brann at kan være en suksessformel. Huseklepp virker jo som en andvendelig spiller også er det jo deilig å stjele han fra The Enemy da...

a sphincter says what?
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 08.11.2007 12:53    Post subject: Reply with quote

jeg er skeptisk til bergensere i hvit trøye
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 1 of 9

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb