View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 16.05.2010 22:13 Post subject: Viking-Rosenborg |
|
|
http://www.rbk.no/incomin...169694.ece
Annan får spille denne kampen. Viktig, for Winsnes som DM mot Viking kunne blitt stygt. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 16.05.2010 22:18 Post subject: |
|
|
Viking skal vi slå uansett. 0-0 borte mot Sandefjord i dag, hvor Jarstein fort kunne blitt utvist. Winsnes for øvrig sterkt delaktig i alle tre målene i dag, men bra at Annan spiller. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 16.05.2010 22:25 Post subject: |
|
|
Ja, Winsnes var god i dag. Jeg er ikke den største kritikkeren hans, men Winsnes sm DM mot Nisja, Danielsen osv ville ikke vært bra. Hvilke kamper er det vi mangler Annan i?
Kanskje vi kan sende et forslag til Rennes om og låne Tettey?  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 16.05.2010 22:33 Post subject: |
|
|
Går glipp av kampen mot Kongsvinger 6. juni og 3. runde i cupen (om ikke bomba smeller på Guldbergaunet, he-he). Har mine tvil til at Ghana går langt i turneringen, så tror nok ikke kampene mot Sandefjord (4/7), 4. runde (7/7) og LSK (10/7) står i fare. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 16.05.2010 22:35 Post subject: |
|
|
Så lenge han er tilbake mot LSK så er jeg fornøyd. Om han ikke blir solgt da. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 16.05.2010 23:05 Post subject: |
|
|
Kan fort skje at Demidov flyttes opp som DM og Lago inn som stopper når Annan er borte. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.05.2010 22:23 Post subject: |
|
|
Skjemmes over at jeg verken i går på Steinkjer eller under telefonpraten med Hoftun husket å spørre om skadestatus for Prica... |
|
Back to top |
|
 |
wendigo Senior

|
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 23.05.2010 09:59 Post subject: |
|
|
Bli overrasket hvis vi scorer i denne kampen, spesielt hvis Prica er ute. Viking er gode i forsvar hjemme og da vet vi at vi får trøbbel med det offensive spillet vi har akkurat nå.
Maks 1-3sjanser. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 23.05.2010 12:01 Post subject: |
|
|
Satser på at vi vinner 4-1, for da vil vi ha målforskjellen 24-7 når Hamrén drar, et magisk symbol på at Hamréns viktigste bidrag er å ha gjort RBK-spillerne til mer heltidsidrettsutøvere enn hva tilfellet var tidligere. |
|
Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 23.05.2010 12:40 Post subject: |
|
|
Utifra hva jeg så på dagens trening, og hva som ble sagt underveis er jeg temmelig trygg på at Prica blir vurdert som spilleklar. Spørsmålet er vel om de ønsker å starte med han eller ikke..
Last edited by Ã…smund on 23.05.2010 13:20; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 23.05.2010 13:13 Post subject: |
|
|
Han er klar, han er tatt ut i troppen ifølge rbk.no _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 23.05.2010 15:03 Post subject: |
|
|
Et tema blir nok en gang aktuelt med denne kampen:
http://msn.tv2sporten.no/...13401.html
ekstrem etterpåklokskap sikkert... men jeg tror faktisk Hareide har rett: Han var i ferd med å dra sin trenekarriere til nye høyder i Rosenborg, og på god vei til å håndtere generasjonsskifte... men sa altså ja til landslaget... og alt raste...både for han og for Rsoenborg... slik at han endte opp med nedrykk i Sverige, og en middels norsk fotballklubb, med opp-og-ned resultater. Jeg tror på mange måter det var med Hareides avgang at "helvete" brøt løs, etter dette mistet de fleste på brakka kontrollen... og toget raste av skinnene... |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 23.05.2010 16:11 Post subject: |
|
|
Greit nok at situasjonen med Hareide og Hamrén har likhetstrekk. Men Hamrén sa ganske klart og tydelig at drømmen hans var å bli landslagssjef, men at Rosenborg bestemte.
Hareide sa det ene den ene dagen og det andre den andre dagen, og greide aldri å bestemme seg.
Men bortsett fra det, så er jeg enig i at Hareide nok gjorde et feilgrep da han forlot RBK. Karrieren hans har ikke akkurat gått strålende i ettertid. Og ja, Hareides plutselige avgang gjorde at Rosenborg-toget sporet av i vill fart, og det var ikke langt unna at det krasjet på samme måte som det godstoget på Sjursøya. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 23.05.2010 16:48 Post subject: |
|
|
Tja... klart og tydelig er vel å overdrive vel... han sa vel det den ene dagen... men når Rosenborg forsøkte å gjøre nettopp det.... bestemme... ja, så gnålet han i vei i media om at det ikke var endelig bestemt... og at han håpet Rosenborg ombestemte seg.
Jeg har også hatt ulike holdninger til de to episodene... og det er noen forskjeller... men egentlig ikke så veldig store. Den største er kanskje at Hareide møtte unison fordømmelse, mens Hamrèn stort sett har blitt respektert. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.05.2010 16:56 Post subject: |
|
|
Det var ikke noe skyggetrening i dag, men jeg tipper Prica får sjansen med tanke på at han evt. får to nye uker på å bli frisk om han skader seg igjen. Ergo:
Daniel Örlund
Mikael Lustig - Kris Stadsgaard - Vadim Demidov - Mikael Dorsin
Anthony Annan
Per Ciljan Skjelbred - Markus Henriksen - Fredrik Winsnes
Rade Prica - Steffen Iversen |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.05.2010 17:12 Post subject: |
|
|
Litt skummel midtbane det der hvor en risikerer å bli overløpt og utduellert. |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran

|
Posted: 23.05.2010 17:41 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | Den største er kanskje at Hareide møtte unison fordømmelse, mens Hamrèn stort sett har blitt respektert. | Ikke her. Hamrén er en hykler som ikke viser attityd når han selv hadde muligheten. Ryggradsløs feiging, kaller man slikt. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 23.05.2010 18:10 Post subject: |
|
|
Jeg sa, og mente STORT SETT... ihvertfall sett i forhold til det Hareide ble utsatt for. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 23.05.2010 18:56 Post subject: |
|
|
v_olden wrote: | Hjelde wrote: | Den største er kanskje at Hareide møtte unison fordømmelse, mens Hamrèn stort sett har blitt respektert. | Ikke her. Hamrén er en hykler som ikke viser attityd når han selv hadde muligheten. Ryggradsløs feiging, kaller man slikt. |
Stor i orden liten på jorden. Det finns många ryggradslösa fegingar runt omkring som har bytt till ett bättre jobb. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 23.05.2010 19:46 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Litt skummel midtbane det der hvor en risikerer å bli overløpt og utduellert. |
Mitt forslag er som foran tidligere vanskelige bortekamper:
Lago inn, Demi inn med Annan.
Annan,Demi
Skjelbred, Iversen, Olsen/Moldskred
Prica. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 23.05.2010 20:05 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | Satser på at vi vinner 4-1, for da vil vi ha målforskjellen 24-7 når Hamrén drar, et magisk symbol på at Hamréns viktigste bidrag er å ha gjort RBK-spillerne til mer heltidsidrettsutøvere enn hva tilfellet var tidligere. |
Morsomt! ...Totalt uinteressant og uviktig som resultat alene, men poenget kristobal påpeker er så symbolsk at jeg håper det samme. Ikke at det betyr noe, annet enn tall, men en verden uten tall hadde vært håpløst for oss som er avhengige av dem.
Skal mobilisere konas heksekunster og tarotkortvenninner til å mane frem 1-4 til oss.
Andre viktige poenger i kampen er Hareide og Jarstein. 1-4 hadde vært en flott en på trynet for begge. |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 23.05.2010 20:48 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Litt skummel midtbane det der hvor en risikerer å bli overløpt og utduellert. |
Uenig. PCS løper mer enn alle andre og er en mygg på motspillere. Henriksen har enorm løpskapasitet og dekker store rom + at han er helt OK fysisk. Winsnes er det ikke noe tæl i, men vi har jo Annan også som er helt ekstrem i duellspillet. Synes absolutt vår midtbane ikke ser for svak ut. |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran

|
Posted: 23.05.2010 20:50 Post subject: |
|
|
Peter Storey wrote: | Stor i orden liten på jorden. Det finns många ryggradslösa fegingar runt omkring som har bytt till ett bättre jobb. |
1: Du er ikke dommer over hva som er en bedre jobb, men siden du er sverigesupporter og ikke Rosenborgsupporter så skjønner jeg at du mener det du gjør.
2: En kontrakt er en kontrakt. Den klarte han ikke å forholde seg til når ryggraden sviktet. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 23.05.2010 20:51 Post subject: |
|
|
Hater kamper med slike "viktige" poenger som i denne kampen. En lovende keeper som surna og sikkert føler at klubben ikke så hans enorme potensiale. Gubben kommer sikkert til å spille sin livs kamp i morgen. Hareide-poenget liker jeg heller ikke.
En trener som vet at supporterene ikke ønsker, eventuelt ønsket ham tilbake noen sinne. Ender vel opp med en ny episode av "coaching i verdensklasse" ala Rekdal. Ødegaard putter sikkert også noen, bare fordi det er den kampen det passer best å gjøre denslags.
Skulle ønske vi hadde en eller annen bøddel utenfor portene på lekendal som hadde tatt seg av spillere og trenere som går fra RBK til andre norske klubber, så hadde vi sluppet unna disse "poengene". |
|
Back to top |
|
 |
|