View previous topic :: View next topic |
BØR LARS BLIXT FÅ KONTRAKT? |
JA |
|
85% |
[ 12 ] |
NEI |
|
14% |
[ 2 ] |
|
Total Votes : 14 |
|
Author |
Message |
Old Junior

|
Posted: 07.03.2004 00:59 Post subject: Lars og kontrakt |
|
|
Hvorfor i alle dager får ikke Lars Blixt kontrakt?
Han er jo god nok og Erik og Christer varer jo ikke evig de heller.
Ola by sa at unge talenter bør få sjansen?????? |
|
Back to top |
|
 |
Winno Junior
|
Posted: 07.03.2004 02:43 Post subject: |
|
|
Ja unge talenter burde få sjansen sa By Rise ja...men til underetting så er Lars Blixt 27 år  |
|
Back to top |
|
 |
JonasJHH Senior
|
Posted: 07.03.2004 09:27 Post subject: |
|
|
Synes absolutt Lars burde få kontrakt. Han har slitt benken en del, men forsvarsrekka er allerede tynn, for tynn. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.03.2004 11:22 Post subject: |
|
|
Winno wrote: | Ja unge talenter burde få sjansen sa By Rise ja...men til underetting så er Lars Blixt 27 år  |
Ja, det er riktig å vrake Olsen for å gi talenter sjanser. Lars Blixt er da vitterlig ikke for gammel for RBK! Det er gang på gang fastslått at fotballspillere ofte(st) er på sitt aller beste mot slutten av 20-årene!
...og så treg det går med spillerinnkjøpene for tida, bør man ikke kvitte seg med folk før man har nye spillere på plass. (men det er ennå 10 måneder til Blixt forsvinner da...) |
|
Back to top |
|
 |
Old Junior

|
Posted: 07.03.2004 15:45 Post subject: |
|
|
Det var jo snakk om at Lars skulle dra under Nils Arne også,men det ble det ingenting av.Etter det har Lars Blitt benkevarmer,noe han ikke fortjener. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 08.03.2004 22:29 Post subject: |
|
|
Lars Blixt
Burde helt klart ha fått ny kontrakt....
Hva har han gjort galt? han kan jo spille på begge backplassene...
Knerten  |
|
Back to top |
|
 |
RuneBK Junior
|
Posted: 08.03.2004 23:37 Post subject: |
|
|
Lars bør så absolutt få ny kontrakt, han har aldri fått vist seg fram over tid. Tror han er en mann for framtiden, selv om han er 27 år. Han kan helt sikkert holde det gående til han er 35, så da har han enda 8 gode år med Rosenborg (dvs. 8 seriegull, div cup og royal-league gull) |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.03.2004 14:13 Post subject: |
|
|
Lars Blixt har ennå ikke gitt opp håpet om å få flere år på Lerkendal.
I fjor vinter var situasjonen nemlig nøyaktig den samme: Høyrebacken sto uten kontrakt etter serieslutt, men fikk forlenget avtalen etter å ha overbevist den sportslige ledelsen på Brakka.
- Jeg tar beskjeden med ro. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk fornyet kontrakten for litt over ett år siden også, men da fikk jeg plutselig mer spilletid, og ble tilbudt ny kontrakt likevel. Det kan skje i år igjen. Får jeg spilletid, og spiller bra, vet en aldri. Mye kan endre seg i løpet av sesongen, og ingenting er avgjort før vi skriver 1. januar 2005, sier Blixt.
Les mer: Tror fortsatt på ny kontrakt
...med den kjøpsstrategien jeg har sett de siste årene, bør RBK helt klart holde på Blixt fram til man har en ny høyreback på plass. Dersom Basma fortsetter i samme bane som i forrige uke, trenger vi jo en til å steppe inn når Ole C. soner gulkort-karatene etter skuespill!  |
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 11.03.2004 15:24 Post subject: |
|
|
Jeg synes at uansett hvilke nye spillere vi får, burde Blixt få et nytt år på kontrakten sin. Han har gjort en brukbar jobb hver eneste gang han har fått sjangsen og jeg synes han har vært mye bedre enn Torjus Hansén. Vi trenger litt bredde som Bratseth sjøl har sagt (kanskje med en annen formulering da;)), og da må vi iallefall beholde den tynne troppen på 6 spillere i forsvaret... Det er jo ikke uvanlig at et lag får flere skader i forsvaret og da blir det krise hvis vi bare har en back-up spiller i forsvaret (Hansén). Se på Man U. De har hele backlinja ute nå (men det er vel bare artig ). |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 11.03.2004 17:59 Post subject: |
|
|
Jeg og Lars Blixt er skjønt enige om at han bør få fornyet kontrakten sin. (jeg har ikke snakket med han, men jeg er sikker på at vi tenker likedan ) Lars har så definitivt ikke gjort seg bort i RBK-trøya, de få gangene han har fått sjansen, og han er jo klubbens eneste reelle alternativ på høyreback etter Christer Basma. Og tanken på at vi skal hive en 27-åring fra Trysil på dør uten å hente inn en fullgod erstatter, er jo fullstendig på trynet. Men det er veldig typisk Rosenborg. Hvorfor skal man holde på en høyrebackreserve, når vedkommende er den eneste man har, og ikke har klart å danket ut sin konkurrent som snart nærmer seg pensjonsalderen. (ikke noe vondt om CB, men han har i det minste passert 30) _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Old Junior

|
Posted: 14.03.2004 21:14 Post subject: |
|
|
CB varer ikke evig og når han slutter,hvem skal da ta over for han hvist Lars ikke blir i RBK??  |
|
Back to top |
|
 |
|