English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rune Bratseth

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ripcurl
Junior

PostPosted: 16.05.2004 20:12    Post subject: Rune Bratseth Reply with quote

hvis RBK skal fortsette slik, å være så grådig, mener jeg at Rune bratseth bør gå fra sin stilling! situasjonen er slik at neste år må kansje hele 8 1.lagsspillere erstattes! eller ialefall, få inn noen på sikt som kan erstatte rbk-laget... hvis bratseth ikke har vært så forb**** grådig, f.eks. for 2 år siden var Gamst Pedersen en interresant spiller for rbk..rbk bød 5-6 mill for han(husker ikke eksakt). tromsø sa nei, rosenborg nektet å by høyere... nå to år etter skal kansje blackburn legge inn et bud på 25 mill!.. det er ikke rbk villig til å gi for gamst.. iallefall ikke når bratseth sitter på sin stol i rbk-brakka.. nå trenger ikke de andre klubbene å selge sine spillere til rbk for å få bedre økonomi, for nå har de nok med penger til å gå i rundt, og da blir det vanskeligere for rbk å kjøpe talenter.. skriv inn din mening også..
Back to top
View user's profile Send private message
Bamse
Senior

PostPosted: 16.05.2004 21:12    Post subject: Reply with quote

Må nok si meg enig i at Rbk har bommet på fornyelsen av laget, merket jo på slutten av sesongen i fjord at buttet litt i perioder. Selv om laget vant kamper, var det jo ikke så overbevisende!
Hvem de må kjøpe er litt vanskelig å si, men jeg synes Kopteff og Russell er to spennende forsterkninger. Kanskje vi bør se til Sverige og Danmark etter spillere! Men det spørs om Rune B. våger å bruke nok penger???
Mener at vi ikke må tnke kortsiktig når de henter spillere til sommeren!!!
Men det er mange kamper til før eventuelle nye spillere kan komme til nyte, så det er å håpe at laget reiser seg allerede til torsdag, mot VIF!!!!

Troilla på topp til slutt, men det kommer ikke av seg selv!!!! Embarassed
Back to top
Luringen
Junior

PostPosted: 16.05.2004 21:46    Post subject: Reply with quote

Jeg må si jeg ikke forstår alle utalelsene til herr Bratseth. Spesielt når det gjelder spillerkjøp, dette laget må rett og slett fornyes.
Back to top
fiindus
Junior

PostPosted: 17.05.2004 00:26    Post subject: Reply with quote

He he... Det er vittig at mens alle andre lag gleder seg over unge spillere og bruken av dem, eller gremmes over unge spillere og bruken av dem, hvem som kan og bør og ikke bør få sjansen i år osv., så er det kun ett tema i RBK: Hvor mange penger Bratseth vil bruke på å KJØPE. Egen rekruttering, har ikke RBK det?
Jo, men naturligvis, de er ikke gode nok til å gå rett inn på laget, juniorene i RBK. Vel, snart så er de jo det!
Back to top
Luringen
Junior

PostPosted: 17.05.2004 01:19    Post subject: Reply with quote

Bratseth kan være så rolig han vil, faktumet er at dette er den dårligste starten på 13 år. (dog så hadde vi bare 1 poeng mer i 2002)
Blir det tap mot kålpenga også bør det skje noe på brakka.
Back to top
Toom
Senior

PostPosted: 18.05.2004 12:59    Post subject: Reply with quote

fiindus wrote:
Egen rekruttering, har ikke RBK det?
Jo, men naturligvis, de er ikke gode nok til å gå rett inn på laget, juniorene i RBK. Vel, snart så er de jo det!

Synes de iallefall burde få sjangen i større grad i Cupkamper osv. Og som innbyttere ..Men litt spillekjøp gjør ikke noe, trenger begge deler!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ripcurl
Junior

PostPosted: 19.05.2004 21:47    Post subject: Reply with quote

Problemet er jo at vi(rbk) er for grådige.. vi har masser av penger å bruke på spillerkjøp, som er det viktigste nå.. men så lenge bratseth nekter å bruke penger på talenter, må rbk etterhvert skifte ut hele laget..
Back to top
Perfekt
Junior

PostPosted: 19.05.2004 21:57    Post subject: Re: Rune Bratseth Reply with quote

Problemet er at Bratseth og co ikke tørr å bruke noe særlig penger på slike ting, nå som de ikke har inntektene fra CL.

Med den spillestilen rbk har fått, har jeg mine sterke tvil om at rbk kommer til CL de nærmeste årene. Noe som selvfølgelig vil føre til dårligere økonomi (men fortsatt +), færre spillerkjøp og forhåpentligvis en jevnere og mer spennende eliteserie, noe norsk fotball (og interessen rundt norsk fotball) bare har godt av.
Luringen
Junior

PostPosted: 01.06.2004 00:12    Post subject: Reply with quote

Du sier noe der, Bratseth viser litt for mye gniertakter, han må tørre å bruke litt. Kan liksom ikke forvente å få kjempegode spillere for 5 mill. Bedre at han bruker 20 mill på en bra spiller, enn f.eks 20 mill på 3 middelmådige.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 01.06.2004 15:52    Post subject: Reply with quote

Luringen wrote:
Du sier noe der, Bratseth viser litt for mye gniertakter, han må tørre å bruke litt. Kan liksom ikke forvente å få kjempegode spillere for 5 mill. Bedre at han bruker 20 mill på en bra spiller, enn f.eks 20 mill på 3 middelmådige.

Efter interviwt her på siden fandt vi ihvertfald ud af at der ikke er noget "tag" på transfer summene Rosenborg kan bruge.
Men tror ikke det er så mye at Bratseth er gnieten, men at det mere er baseret på at der ikke er nogle norske Tippeliga spillere som er værd 20 millioner i det nuværende transfer marked.
Det er jeg så vidt enig i, og jeg syntes de gør det eneste rigtige nu. Når klubberne stiller for høje krav, vender de blikket mod udlandet istedet.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Bamse
Senior

PostPosted: 01.06.2004 16:03    Post subject: Reply with quote

Må si meg enig med Harald at ingen Tippeligaspillere er verdt å bruke 20 mill. på!! D må være bedre å se seg om i Norden og de Baltiske landene.
Hvis vi skal kjempe med utenlandske klubber om norske spillere, blir d dyrt frykte æ! Du e itj garantert at en spiller t 20 mill. slår t i RBK! Confused

Rosenborg, et eventyr i sort og hvitt.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb