View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Largactyl Veteran

|
Posted: 20.10.2005 14:30 Post subject: Magne Hoseth |
|
|
En helt vanlig torsdag så jeg litt på Nrk Tekst Tv. Der stod det en artikkel med Magne Hoseth. Han sa at han gledet og slå Rosenborg, og fryktet ingenting. Han sa også at han syns Rosenborg ikke har imponert ham de tre siste kampene. ''Selv om Rosenborg har vunnet de tre siste kampene så frykter det meg ikke noe. Selv om de har god selvtillit skal de bli deilig å knuse dem''..... Er ikke de provoserende???? De mener jeg ivertfall.
Har aldri likt den fyren _________________ https://twitter.com/djuptjuv |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 20.10.2005 17:33 Post subject: |
|
|
det er jo det han vil, å få oss provosert. har du ikke lært av din mor? det er jo klart at søskene dine plager der for at du skal bli sur, samme opplegget her. mental krigføring  _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 21.10.2005 13:01 Post subject: |
|
|
Jeg synnes at alle enga spillerne er provoserende, så ja.
Men de får bare vente, for det er de som får bank på søndag.  |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 23.10.2005 13:16 Post subject: |
|
|
Det er noe sant i det at VIF spillerne er provoserende..... Men de får vente og se. For de skal få bank av RBK.
Jeg har en bror som provoserer meg. Hehehe... Og han heter Mathias.
Så mathiasmann, du har rett i det at småsøsken plager folk.  _________________ https://twitter.com/djuptjuv |
|
Back to top |
|
 |
Storflor Senior
|
Posted: 23.10.2005 17:00 Post subject: |
|
|
Hoseth er en kvalm, arrogant jævel av en fotballspiller!
Jeg er bare glad han ikke valgte å spille for Rosenborg...
Vedder på at Hoseth scorer selvmål, skaffer oss et straffespark, og får rødt kort i dag . Krysser fingrene for det!
Maybeline Hoseth  _________________ Rosenborg e lage mitt! |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 24.10.2005 04:14 Post subject: |
|
|
La oss håpe på at Aalesund vinner og Molde taper. Da må Molde spille kval. Gjett om jeg skal dra ut til Moss for å heie mot Molde da? Jepp, det skal jeg... |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 08.06.2009 15:14 Post subject: |
|
|
Og TNJs uttalelser bekrefter vel at overgangen også kommer til å gå i orden. Bra med penger i Hartlepool sikkert, og sannsynligvis mer attraktivt enn bakgårdsligaen her hjemme uansett for en som har opplevd såvidt mye som MH. |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 08.06.2009 15:19 Post subject: |
|
|
hva vil skje med hoseths sjølbilde hvis han går til nivå 4? en kar som ikke klarte det psykiske med å spille i danmark, kommer til å gå til grunne i england. her spilles beinhard knokkelfotball på en måte som får alle bedrifskamper til å fremstå som en forsiktig affære  |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 08.06.2009 15:32 Post subject: |
|
|
Er nok mest det inntrykket folk har av Hoseth og det inntrykket de helst vil ha av ham som gjør at de ler litt og tviler på suksessen i Hartlepool.
Normalt sett vil en spiller av Hoseths kaliber kunne være fremtredende både i Hartlepool og divisjonen for øvrig. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.06.2009 16:00 Post subject: |
|
|
Hartlepool er nivå tre (League One), jeg tror ikke nivået der er veldig mye dårligere enn TL. |
|
Back to top |
|
 |
|