View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 04.10.2005 13:32 Post subject: RBK - Real Madrid |
|
|
V
det kommer nok til å bli mange ********* ****** av noen ****** som sitter på lerkendal med real supporterutstyr den 1.11. kan vi få vaktene til å sende de bort på bortetribunen? dette er vanlig på bånn stadion. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.10.2005 16:22 Post subject: |
|
|
Tror ærlig talt ikke det blir så mange Real Madrid-supportere på Lerkendal - verken norske eller spanske. Derimot tror jeg mange såkalt nøytrale publikummere lokkes til å se storklubben, og det er bare positivt i mine øyne. |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 04.10.2005 16:29 Post subject: |
|
|
hehe. synes du virkelig dette var et passende åpningsinnlegg? jaja - du om det.
ble forøvrig rimelig forbannet over alle rødskjortene ifjor. skulle ønske ledelsen hadde gøts nok til å sende alle bortesupportere på bortetribunen samme hvor de kommer fra. det gjør de på brann stadion. dette vil ikke koste noe ettersom champions league blir utsolgt uansett. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 04.10.2005 16:50 Post subject: |
|
|
Vi vet jo det at det gjestende lag og deres supportere ofte er viktigere for RBK enn eget lag og egne supportere.
Vi er jo tross alt den eneste klubben som greier å spille motstanderens klubbsang før kampstart... (Egentlig burde jo alle sorte og hvite forlatt Lerkendal i protest den dagen.)
Det vil nok være flere som kommer for å la seg imponere av selveste Real Madrid og deres kunstnere, enn som kommer for å heie på RBK. Men jeg tror i likhet med 2mas at vi ikke vil se så mange kledd i Reals supporterutstyr.
Det er verre med nordmenn og engelske lag. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Candyman Proff
|
Posted: 04.10.2005 18:46 Post subject: |
|
|
Men Real sin drakt er jo mye finere da  |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 04.10.2005 20:50 Post subject: |
|
|
Candyman wrote: | Men Real sin drakt er jo mye finere da  |
Det skal jo ikke mye til. Selv om RBKs CL-drakt egentlig er så fin som man kan få den. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 05.10.2005 22:56 Post subject: |
|
|
joakleis wrote: | Candyman wrote: | Men Real sin drakt er jo mye finere da  |
Det skal jo ikke mye til. Selv om RBKs CL-drakt egentlig er så fin som man kan få den. |
De er jo i teorien ganske like da, med tanke på at begge er hvite og adidas. Men utifra det mener jeg Real har gjort en bedre jobb med designet. Siemens tar seg mye bedre ut enn Rema 1000!
De selger vel endel flere drakter enn RBK også så.. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 06.10.2005 23:01 Post subject: |
|
|
Hehe, skulle likt å sett Beckham løpe rundt med REMA 1000-reklame
Siemens tar seg så avgjort mye bedre ut enn Rema 1000. Ikke et vondt ord om Reitan og hans sønner, Rema er jo gode butikker, men jeg er litt lei av at RBK hele tiden skal reklamere for lokale tullinger. Forøvrig synes jeg Elkem-logoen er den beste sponsorlogoen RBK har hatt på fremsida av drakta siden jeg begynte å interessere meg for laget. Og Fokus Banks logo fra tidlig 90-tall var jo en fryd for øyet, i motsetning til hva vi ser i dag.
Synes godt at RBK kan internasjonalisere seg også på sponsorsiden. Greit nok med lokalpatriotisme, men jeg tror faktisk ikke det er det det er. Da hadde man jo gjort som Brann og puttet Dahls på drakta. (ja, jeg vet det er forbudt, og jeg vet det ville vært umulig med Bratseth luskende rundt i korridorene) _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
|