View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 26.02.2005 02:07 Post subject: |
|
|
Grattis da! Du gjør virkelig en kjempejobb! Lykke til videre!  _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 08.03.2005 13:48 Post subject: |
|
|
Først av alt, siden er knallbra! Og diskusjonforumet her blandt de beste innenfor sitt slag! Du, Thomas, og eventuelt andre som bidrar til siden i ny og ned som Åsmund(?) ++, gjør en kjempejobb!
Når det er sagt tenkte jeg litt på det her fra juryens begrunnelse:
Quote: | Juryen ønsker seg mer stoff om alt det andre som skjer i klubben utover førstelaget. |
Vil dette bli fulgt litt opp med for eksempel å ha spillerprofiler av alle spillerne, ikke bare på førstelag, men helt ned i juniorlag også? Noe ála mulighetene under "team" på denne Liverpoolsupportersiden?
Samt å kanskje ha en oppfølgingstabell for RBK2 og RBK3? Eller vil dette bli altfor omfattende i forhold til tiden som er til rådighet, med tanke på alt annet som også oppdateres jevnlig?
Siden målet er å bli nummer en, hva konkret er det ambisjoner om å gjøre for å ta det siste lille steget? Jeg har jo fått med meg at det allerede er noen fyldige reportasjer om økonomi, sideprosjekter, en del styrevedtak o.l. Men da jeg er en forholdsvis ny bruker vet jeg ikke om dette er noe nytt, eller om det alltid har vært slik dekning av disse tingene...
Uansett, lykke til med å forsøke å bli den beste siden i "Gullweben"-kåringen neste gang!  |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 08.03.2005 15:26 Post subject: |
|
|
Flot med den anden palds tillykke.
Er egentlig imponeret over hvor mange nyheder og andre ting der jævnligt bliver opdateret her på siden.
Specielt glad er jeg for infoen om de forskellige hold vi skal møde i E-cupen Royal league osv. Jeg synes at de kampe bliver eksra spændene hvis man ved noget om modstander holdet og deres spillere.
Synes også at det er lækkert, at i finder info om aktuelle spillere for Rosenborg, som f. eks Mauro Contoro.
Alt i alt synes jeg i gør det godt her på siden, og synes egentlig at RBK burde tage kontakt til jer med henblik på at i også skulle køre rbk.no for den side er og bliver patetisk. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.03.2005 17:01 Post subject: |
|
|
^Mirth wrote: | er det ambisjoner om å gjøre for å ta det siste lille steget?  |
Personlig har jeg bare tid og krefter til å ta for meg A-laget og selve klubben. Det er også dette jeg sjøl er mest interessert i å følge tett og skrive om.
Likevel har jeg prøvd å få med enkeltresultater samtidig som Åsmund har skrevet noen korte RBK 2-kampreferater, f.eks. Vesterålen (h) og Narvik (h).
Åsmund må nesten sjøl avgjøre om han har lyst til å utvide dekningen sin. (kom gjerne med svar her i tråden!) |
|
Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 08.03.2005 18:51 Post subject: |
|
|
Er jo heltidsstudent jeg også, så er jo begrenset med hvor mye tid jeg også har når de fleste A-treningene og kamper er fulgt. Men kan godt påta meg å følge RBK2-kampene. Da vil det stort sett bli hjemmekampene selvfølgelig, samt evt kamper mot øvrige trondheimslag. Kan ikke love at jeg vil være på absolutt alle, men synes det er interessant og følge også de nest beste på RBK så kan godt påta meg dette. Når det gjelder det nye RBK3 så lover jeg ingenting men om disse også vil spille sine hjemmekamper på treningsfeltet ved Lerkendal så skal jeg prøve å få med meg så mange som mulig.
Håper jeg ikke tar meg vann over hodet nå. Vil bare mine folk på at jeg er student med hjemmeadresse på østlandet og derfor ikke er tilstede i byen i juli. men da er det vel ferieavvikling også, så det er vel ikke så mange kampene jeg evt skulle gå glipp av.
Forza RBK!!!! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.11.2005 18:56 Post subject: |
|
|
Fotballen.no har samme med TIPS kåret RBKweb til Norges 5. beste supporterside, med følgende begrunnelse:
Fin design, ryddig og mye innhold.
Topp 10:
01. VPN (23)
02. Oddrane (22)
03. Kanarifansen (21)
04. Godsetunionen (21)
05. RBKweb (21)
06. B-gjengen (20)
07. Bastionen (20)
08. SKBrann.org (19)
09. Kråkevingen (19)
10. Tornekrattet (19)
Les mer: Topp 30 supporterweb
Synes det personlig er veldig hyggelig!  |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 03.01.2006 16:06 Post subject: |
|
|
Hvor ofte blir "Oddrane" eller "Godsetunionen" referert til av NTB, Aftenposten eller lignende? Hvem er så raske og seriøse som rbkweb.com?
Etter min mening er RBKweb.com den beste supportersiden i Norge i dag...
Faktisk i mange tilfeller så god at den burde vært en målestokk for andre sider... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.01.2006 16:40 Post subject: |
|
|
Føler meg inhabil, men takket ved påsketider likevel ja til å være med i årets Gullweb-jury. Har kommet med en del innspill, men velger på grunn av min inhabilitet å la juryformann Carl Enoksen avgjøre det hele.
Vet ærlig talt ikke hvem som vinner 2005-prisen, og venter i spenning.  |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 07.01.2006 02:31 Post subject: |
|
|
Vi får satse på at din innblanding endelig gjør at RBKweb får den plassen de fortejener. Førsteplassen.
Skal man pirke så kan det vel hende at f.eks. oddrane har litt mer omfang på stoffet enn RBKweb, men ingen slår RBKweb når det går på det å være kjapt ute med nyhetene, og på antall referanser i media. Ikke at jeg leser for mye om Odd i mediene, men jeg hører mye oftere om denne siden, enn om Oddrane. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.02.2006 18:08 Post subject: |
|
|
Siden mitt forrige innlegg, har vi i juryen blitt enige om følgende pall:
1. kjernen.no
2. vpn.no
3. oddrane.no
Prisene ble delt ut på NSA-seminaret i går kveld: Gullweben til [webred]
Gullmedaljørene har allerede takket pent: Pris
Værsågod, vel fortjent, karer! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Christian B Junior
|
Posted: 25.02.2007 15:54 Post subject: |
|
|
Vi kan jo også gratulere RBKweb med 2.plass i Gullweben 2006, NSAs årlige kåring av supporternettsteder. |
|
Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 25.02.2007 16:21 Post subject: |
|
|
Hvem vant? _________________ Simon - Barcelona og RBK
-------------------------------
PlanetBarca
``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt |
|
Back to top |
|
 |
EOn Junior
|
Posted: 25.02.2007 16:39 Post subject: |
|
|
VPN |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 25.02.2007 17:11 Post subject: |
|
|
Klara faktisk ikke helt se hvorfor den er bedre en rbkweb.
Hverken på design eller innhold. I hvertfall ikke innhold. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.03.2009 10:30 Post subject: |
|
|
2. plass i 2008
Får i likhet med RBK sikte meg inn mot 1. plass i år.  |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 03.03.2009 17:21 Post subject: |
|
|
Gratulerer, godt å se at du befester din posisjon som en av de desidert beste klubbsidene i Norge. Vanvittig bra arbeid du legger ned, håper det fortsetter, så får du nok din velfortjente gullmedalje til slutt  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.03.2009 18:09 Post subject: |
|
|
Diplomet for 2006 kom aldri i mine hender. Oppdaget det plutselig opphengt på Klokkesvingen. Greit nok. Fikk tatt det med meg før de skiftet navn på plassen forleden, og kunne der lese at de hintet om 1. plass i 2007.
Ser nå at de aldri kåret noen vinner i 2007. Får satse på gull i år heller.  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.03.2010 12:01 Post subject: |
|
|
Den gang ei: Bronse i 2009 |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 01.03.2010 12:28 Post subject: |
|
|
Er ikke spesielt imponert over ss.no, tabelltipset er bra og et par småvittige artikkler ,men designet er ikke spesielt lekkert og forumet holder heller ikke et spesielt høyt nivå etter min mening. Klasseforskjell vil jeg si ifavør av RBKWEB. VPN har jeg sjelden eller aldri vært inne på forutenom når Vålerenga har møtt Rosenborg og kan ikke minnes at den siden heller så noe særlig pen ut. |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 01.03.2010 13:05 Post subject: |
|
|
Var såvidt innom ss.no nettopp, og kan ikke skjønne hvordan den siden skal være best. Rotete og forvirrende forside, med en fargemiks som gjør vondt for øynene (og sjela). Ser ut som noe jeg kunne snekret sammen i min ungdom.
Da var VPN langt mer behagelig og oversiktlig. Mitt stalltips er at RBKWeb tapte mot disse rett og slett på grunn av mangel av bilder og videoer i hist og pist. Skal jeg være helt ærlig, dog, så foretrekker jeg heller det enkle og stilrene RBKWeb fremfor alskens bilder av alt mulig og musikkvideoer av In Flames(!)
(Må dog presisere at denne kjappe analysen av ss.no og VPN er basert på et raskt besøk i dag. Det er jo uansett ikke sånn at jeg _frekventerer_ disse sidene...)
 _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
|