View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
WeeR Junior
|
Posted: 10.05.2009 12:50 Post subject: Sandefjord - Rosenborg |
|
|
Hei!
Blir ikke ofte Rosenborg kamp på oss her nede på sørøstlandet, men da må man jo gripe sjansen når man har den. I følge flere jeg har snakket med i Sandefjord tror (håper) de på fullt hus mot Rosenborg. Spørsmålet er da - er det mulig å kjøpe bortebilletter på forhånd, og eventuellt hvor? _________________ -WeeR- |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 10.05.2009 13:00 Post subject: |
|
|
Kjernen
Hva gjelder billetter til Sandefjord - Rosenborg, så vil alt være klart på mandag 11.mai
Klart for bestlling i morgen altså. |
|
Back to top |
|
 |
Alstad Junior
|
Posted: 11.05.2009 16:54 Post subject: |
|
|
Er det noen som vet hvor kjernen har planer om å ta noen pils før kampen? Hadde smakt godt med noen halvlitere rett før kampen...  |
|
Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.05.2009 11:06 Post subject: |
|
|
Jeg har tenkt meg til Sandefjord, ser at Kjernen ikke selger billetter så jeg tenkte å kjøpe på nettet. Noen som vet hva som er bortefeltet på komplettidioti? |
|
Back to top |
|
 |
Alstad Junior
|
|
Back to top |
|
 |
Alstad Junior
|
Posted: 13.05.2009 11:25 Post subject: |
|
|
Prøvde å bestille nå, men det ser ut som at vi må kjøpe billetter oppe på stadion. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Alstad Junior
|
Posted: 14.05.2009 15:55 Post subject: |
|
|
Jeg og TonyNOR som er utflytta trøndere og heier på RBK har lagt planer om å sette oss på James Clark nede ved brygga her i Sandefjord for å innta noen pils før kampen. Det kommer jo helt sikkert flere trøndere ned for å se kampen, så da hadde det vært fint om flere kunne ha samlet seg der. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 15.05.2009 00:24 Post subject: |
|
|
Øvrebø dømmer kampen.
Må innrømme jeg syns det er fantastisk deilig med kamp kun tre dager etter 16. mai. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.05.2009 09:52 Post subject: |
|
|
– Vi mener det er gunstig både for oss og de som arrangerer kampen at en del av billettsalget går gjennom motstanderlagets supporterklubb. De får hjelp til avhending av billetter, vi har større kontroll på hvem som kommer inn blant våre tilhengere og våre egne supportere kan kjøpe billettene på forhånd. Pengene vi tjener på dette er mest symbolsk, og dyttes rett tilbake til våre egne supportere i form av at vi arrangerer borteturene. Da får hjemmelaget flere tilskuere, sier Furunes.
Les mer: "Kjernen" til krig mot SF
Ulsnæs frykter ikke stort frafall av supportere som følge av aksjonen til "Kjernen".
- Rosenborg er et topplag med stor appell, og mange eksiltrøndere vil nok benytte anledningen uansett om det er i regi av Kjernen eller ved å kjøpe billett i luka vår. Jeg tror heller flyttingen av dato for kampen er årsak om mange trøndere ikke tar turen ned til Vestfold, sier han.
Les mer: Blåhvalane og Plankehaugen støtter SF
At Plankehaugen ikke vil være uvenner med noen er vel ingen stor nyhet. |
|
Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 16.05.2009 22:44 Post subject: |
|
|
Nå med Anthony Annan ute mot SF har vi mulighetene til å prøve ut litt synes jeg.
Lustig - Kris - Lago - Dorsin
Tettey
Zahora - Sapara - Olsen
Prica - Ivers
Mulig litt for offensivt, men faen hva har vi å tape? Dessuten føler jeg ikke at det er på midtbanen kampen vil avgjøres. |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 16.05.2009 22:58 Post subject: |
|
|
Jeg ville heller ha kjørt Skjelbreid inn på Annans plass.
Lund Hansen
Lustig - Stadsgaard - Lago - Dorsin
Skjelbreid - Tettey
Sapara - Iversen - Olsen
Prica
|
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 17.05.2009 00:57 Post subject: |
|
|
Wilhelm S Myhr wrote: | Jeg ville heller ha kjørt Skjelbreid inn på Annans plass. |
PÃ¥ Tettey sin plass mener du vel. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 17.05.2009 05:00 Post subject: |
|
|
Jeg er faktisk enig med Myhr her. Vi mister noe defensivt ved å bruke Skjelbred som den mest defensive, men jeg tror ikke vi tåler å miste Tetteys offensive bidrag.
Liker dog ikke Iversen som OM, vil heller ha Sapara fri, selv om det måtte bety Prica på kant eller Iversen på benk. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 17.05.2009 13:41 Post subject: |
|
|
Håper Hamren flytter Demidov opp på midten,slik at Tettey kan ha DM-O rolle, RBK taper for mye hvis Tettey blir "bare"DM".......... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 17.05.2009 13:46 Post subject: |
|
|
Lund Hansen
Lustig - Stadsgaard - Lago - Dorsin
Demidov - Tettey
Skjelbred - Sapara - Olsen
Iversen _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 17.05.2009 16:42 Post subject: |
|
|
Hvis en bruker både Demidov og Tettey som DM, så er det rom for Prica,Iversen,Sapara og Olsen offensivt.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 17.05.2009 16:58 Post subject: |
|
|
Det er mulig at mange er uenige med meg nå, men jeg kunne tenkt meg å få sett mer av Miller på Annans plass. Ingen tvil om at Annan har den plassen, men jeg vil at vi skal ha en spiller som vet at det er hans plass når Annan er ute. Med Annans hyppighet i forhold til suspensjoner så blir det endel kamper. Jeg vil ha Demidov som stopper så lenge han er spilleklar. Vi trenger virkelig å spille inn et lag, og jo færre bytter jo bedre er det. Med mindre enkeltspillere har en skikkelig formsvikt. Jeg synes Miller har vært god som anker når han har fått sjansen, og han fortjener å få prøve seg igjen. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 17.05.2009 17:01 Post subject: |
|
|
Tiltredes. Mest mulig gjenkjennbart, og bare bytte spillere i systemet istedet for å bytte system.
Tipper Demidov ikke spiller på tirsdag heller, og tror mest på følgende lag:
Jarstein - Dorsin, Stadsgaard, Lago, Lustig - Tettey - Olsen, Sapara, Skjelbred - Iversen, Prica |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 17.05.2009 17:06 Post subject: |
|
|
Ja, det hade varit intressant med Miller. Han är nog inte lika bra som Annan defensivt, men är väldigt bollsäker och har god teknik. Han spelade även bra mot Gjövik med ett fint passningsspel; han och Iversen fann varandra bra. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 17.05.2009 18:05 Post subject: |
|
|
Usikker på om Miller er tøff nok til å ta midtbanekampen mot Ebrima Sohna og Marciano borte på komplett idioti arena, så derfor vil jeg ha Demidov sentralt sammen med Tettey og Lago der bak i til å ta seg av Sandefjords slaver(e) på topp. Han ene er visst ganske stor om jeg ikke tar helt feil? Og Stadsgaard tar det som kommer langs bakken. Dessuten spilte Demi mye sentralt på midtbanen i Hønefoss og er bedre kjent med rollen enn det Miller er. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 17.05.2009 20:38 Post subject: |
|
|
Admir Rasic er over 1.90, og Kjartan Finnbogason er tett oppunder, så det kan nok være lurt å ha en god duellstopper på plass i Sandefjord, ja. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Brandy Proff
|
Posted: 17.05.2009 22:42 Post subject: |
|
|
Liker ikke å ha Ciljan på høyre side. Synes ikke han får til nok.
Kunne vurdert å prøve ham en annen plass for å se om det går bedre, kanskje faktisk som vikar på Annans plass. Og så kunne Steffen fortsatt som hengende spiss og Sapara prøvd seg på høyre midtbane. Kunne vært fett å bombardere Sandefjord med Sapara-innlegg fra høyre og Olsen-innlegg fra venstre, og så klarer Tettey og skjelbred fint å løpe og dekke opp masse rom på midten. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 17.05.2009 22:58 Post subject: |
|
|
Liker ideèn din Brandy ,men et spørsmål er om innlegg på Iversen og Prica er beste medisin når Sandefjord har Madsen som er overlegen dem begge i luften. |
|
Back to top |
|
 |
|