|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Pelt Junior
|
Posted: 04.03.2004 01:58 Post subject: Bra kamp, RBK! |
|
|
Men ærlig talt, Winsnes og Basma imponerer sjelden eller aldri... De holder knapt nok nivået til middels bra norske eliteseriespillere og jeg fatter ikke hva de gjør i en toppklubb som Rosenborg. Kanskje brukbare reserver men det er også alt. Winsnes dribler og dribler og klarer til slutt ikke å stokke bena. Han er ganske kvikk i kroppen, men treg i tankegangen og altfor forutsigbar. Fæl til å rote bort ballen. Basma, vel, Basma er rask. Og det er vel stort sett det hele. Men mannen har jo ikke slått en god pasning siden Ålesund brant.
Dessuten mangler dere en skikkelig bra spiss. Karadas er ikke i nærheten av å være så bra som f eks Rushfeldt, selv om scoringa i dag var en skikkelig perle. Nydelig mål! Synd at de kommer så sjelden..
Vel, anyways, det er alltid ok å følge RBK ute i Europa. Synd at Benfitta gikk videre i dag, de suger.
HEIA TIL!!! |
|
Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 04.03.2004 14:09 Post subject: |
|
|
karadas kommer seg tror han kommer til å bli en hit i år..
Enig med at winsnes ikke var noe spessielt god i går, han fikk også en del rop fra publikum på bygger tribunen "OLA, TA UT'N DERRE' når han missta ballen og slikt
syns storflor gjorde kanskje det dårligste kampen av alle rbk spillerne i går. han minte meg om Christer George mot brann for noen år siden, klarte aldri å ta ned ballen, traff bestandig "leggisen" når han skulle dempe ballen osv.iallefall, alex valencia og co overkjørte oss, men vi var heldige og fikk med oss et poeng:) 2-2.
Karadas - toppscorer i tippeligaen 2004;) tror faktisk han runder 20mål jeg. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |