View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 07.08.2008 00:16 Post subject: Rosenborg - Molde |
|
|
V
Jeg trodde vi skulle vinne mot Stabæk, men der tok jeg feil. Vet ikke helt hva jeg skal tro om denne kampen.
Seier er uansett pari. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 07.08.2008 00:30 Post subject: |
|
|
Code: | Jarstein
Strand Stadsgaard Lago Nordvik
Konan Skjelbred Tettey Storflor
Iversen Pelu |
eller
Skjelbred Femidov Tettey Storflor
Iversen Pelu |
Selv om det hadde vært morsomt å benket Ciljan for Berbatovci som har en bra motor og gode crosser. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 07.08.2008 00:33 Post subject: |
|
|
Enig med dine forslag, Recon, bare at jeg vil ha Storflor på høyre slik at han slipper å vende opp og jogge innover i tjue sekunder før han legger inn. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 07.08.2008 02:40 Post subject: |
|
|
Lustig Stadsgaard Lago Nordvik
Strand Demidov Tettey Skjelbred
Iversen Pelu |
er laget jeg vil se på søndag.  _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
OH Junior
|
Posted: 07.08.2008 03:56 Post subject: |
|
|
Håper på dette laget, med Sapara skyvd litt fram til høyre, og Demidov som defansiv midtbane:
Jarstein
Strand Sapara Demidov Storflor
Iversen Pelu
Og tror at RBK kan få en positiv kamp hjemme mot Molde:) |
|
Back to top |
|
 |
laBan Junior
|
Posted: 07.08.2008 08:27 Post subject: |
|
|
Vil helst se at Sappara settes på benken i noen kamper. Han har ikke vært skikkelig god for oss siden 2006. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 07.08.2008 09:22 Post subject: |
|
|
Slik håper jeg vi stiller, forhåpentligvis henter Brakka Dorsin pronto, å spille med Miller er til tider værre enn å spille med 10 mann
Jarstein
Lustig Stadsgaard Lago Nordvik/Dorsin
Strand Konan Tettey Storflor
Iversen Sellin/Pelu |
|
Back to top |
|
 |
GoldenFeet Junior

|
Posted: 07.08.2008 17:09 Post subject: |
|
|
Jarstein
Konan Demidov Tettey Storflor
Skjelbred
Iversen |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 07.08.2008 17:16 Post subject: |
|
|
Tipper på følgende lag:
Lustig Stadsgaard Lago Miller
Sapara Demi Tettey Skjelbred
Ivers Pelu |
|
|
Back to top |
|
 |
GoldenFeet Junior

|
Posted: 07.08.2008 17:18 Post subject: |
|
|
Når Hamrèn ikke hadde baller til å sette ut midtbanespilleren Konan mot Stabæk etter den horrible kampen mot Tromsø tror jeg neppe han gjør det i denne kampen heller. Når det er sagt vil jeg gjerne se Pelu fra start på søndag. En fin bakromsspiller som viste seg frem mot Brann, men har slitt med tillit etter det. Ellers er det klart at Stadsgaard kommer til å styrke enormt nå som han er tilbake. |
|
Back to top |
|
 |
SFL Senior
|
Posted: 07.08.2008 17:50 Post subject: |
|
|
Enig med siste taler, Konan er MIDTBANESPILLER! Han vil aldri bli noen god spiss. Sett inn Pelu på topp sammen med Iversen, og la Konan ta plassen til Demidov. Da skal dere få se offensiv festfotball og storseier mot Molde!
Jarstein
Strand - Stadsgaard - Lago - Milla tha killa
Sapara - Konan - Tettey - PCS
Iversen - Pelu
Til dere som ønsker å sette Tettey ut av laget: ser dere noen kamper i det hele tatt?? Tettey er den beste spilleren vi har akkurat nå! Han løper opp en masse overganger for motstanderen, har arbeidsområde over HELE banen - og i tillegg er han ALLTID med på offensive overganger!! Kommer seg til masse målsjanser gjør han også (som tross alt er det vanskeligste med å putte mål), men er håpløs foran kassa. (1. mål i TL i år; innlegg som glipper i mål, 2.mål; skudd midt på keeper fra 30 meter; keepertabbe). Den dagen han begynner å score også, blir han kjøpt opp av en storklubb i Europa raskere enn vi klarer å skrive ned ei side i Cooper-tråden. |
|
Back to top |
|
 |
GoldenFeet Junior

|
Posted: 07.08.2008 17:56 Post subject: |
|
|
Hvorfor vil du ikke ha inn Storflor?
Hvorfor enda mer Sapara, og ingen Demidov? |
|
Back to top |
|
 |
SFL Senior
|
Posted: 07.08.2008 18:28 Post subject: |
|
|
Demidov har på ingen måte spilt seg ut av laget, men han har ikke samme kvaliteter som Tettey (det er nå den defensive rollen vi omtaler) på noe som helst annet enn i hodespill. Et godt alternativ kunne vært å la Sapara smake litt træ i rævva en kamp, og sette Konan til høyre. Sapara har i mitt syn vært rævvdårlig de siste par kampene. Eneste grunn til å ikke sette ham på benken, er han han dessverre er den eneste på laget med en god innleggsfot/dødballfot for tiden.. Kunne også godt tenke meg å se denne midtbanen med andre ord:
Konan - Demidov - Tettey - PCS
Når det gjelder Storflor, er jeg redd jeg ikke kan svare på spørsmålet ditt uten å bli ufin/useriøst. Jeg velger dermed å la være. |
|
Back to top |
|
 |
GoldenFeet Junior

|
Posted: 07.08.2008 18:31 Post subject: |
|
|
Ja, la Sapara smake litt tre i ræva og inn med Storflor.
Jeg personlig synes Storflor er en god spiller, og når man ser på effektiviteten hans er det ingenting å si på den, men han er ustabil og over tid er jeg usikker på om han kan prestere. Den eneste måten å finne ut det på er å la ham starte en kamp. Den andre lagoppstillingen din ser noe bedre ut, men jeg vil heller ha en midtbanefirer bestående av Ciljan - Demidov - Tettey - Storflor med Pelu og Iversen som spisser om vi skal kjøre ren 4-4-2.
Noe jeg regner med at vi gjør.
Sapara har kanskje en god innleggsfot/dødballfot, men det har han strengt tatt ikke for tiden. Den eneste posisjonen han også kan spille er pokker meg sentralt i banen. Han er ingen kant. Og selv om vi spiller med fire sentrale midtbanespillere og ingen vinger er det nyttesløst. |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 07.08.2008 18:34 Post subject: |
|
|
Sapara har ingen godfot for tiden nei. En kamp på benken fra start hadde gjort seg tror jeg. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 07.08.2008 18:35 Post subject: |
|
|
OH wrote: | Håper på dette laget, med Sapara skyvd litt fram til høyre, og Demidov som defansiv midtbane:
Jarstein
Strand Sapara Demidov Storflor
Iversen Pelu
Og tror at RBK kan få en positiv kamp hjemme mot Molde:) |
Der har du norges minst løpende sentrale midtbane.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
GoldenFeet Junior

|
Posted: 07.08.2008 18:36 Post subject: |
|
|
Enig, og heller Tettey enn Demidov hvis Sapara på død og liv skal spille fra start. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 07.08.2008 18:44 Post subject: |
|
|
Nesten helt enig med laget ditt Maradona. Eneste som kan diskuteres er Nordvik kontra Miller. |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 07.08.2008 21:06 Post subject: |
|
|
Ã…rets viktigste hjemmekamp!
krever 3 poeng! _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 07.08.2008 21:13 Post subject: |
|
|
Vi taper ikke mot Molde!
Aldri i livet, det skjer bare ikke! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 07.08.2008 21:27 Post subject: |
|
|
Det har skjedd relativt ofte på Lerkendal, og det kan dessverre godt skje igjen. Det er nok en del år siden Molde har hatt et såpass godt lag som de har i år. Mye opp og ned i prestasjonene, men toppnivået holder i det minste god eliteseriestandard.
RBK ligner per dato det vi så når ting for alvor begynte å trøble seg høsten 05. Stabæk-kampen gav i hvert fall meg et deja vu. Ut i hundre, men mister trøkket etter som kampen skrider fram. Selvtilliten og troen på det man driver med virker rimelig fraværende. |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 07.08.2008 21:30 Post subject: |
|
|
Jazzen er over - vi har en fair sjanse.
Skulle gjerne likt og sett de fleste av unggutta fra start, bare Hamrén kan få det inn i hodet at det går an å bytte tidligere enn det 87. minutt. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 07.08.2008 21:39 Post subject: |
|
|
arnt wrote: | bare Hamrén kan få det inn i hodet at det går an å bytte tidligere enn det 87. minutt. |
Klassisk Eggen-grep det der. Og det fungerte jo for han... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 07.08.2008 21:45 Post subject: |
|
|
arnt wrote: | Jazzen er over - vi har en fair sjanse.
Skulle gjerne likt og sett de fleste av unggutta fra start, bare Hamrén kan få det inn i hodet at det går an å bytte tidligere enn det 87. minutt. |
Eh, er det noe jeg har merket meg ved Hamrén er det nettopp det at han er villig til å foreta bytter tidligere i kampene enn sine forgjengere. Selv om et uforståelig backbytte ble foretatt tre minutter før slutt i gårsdagens kamp. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 07.08.2008 21:45 Post subject: |
|
|
HÆ! Hamren har nå vært forholdvis tidlig ute med byttene sine iforhold til sine forgjengere. |
|
Back to top |
|
 |
|