View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vegran Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 21.08.2011 23:45 Post subject: |
|
|
Tidligere spiller under JJ, 27 år gammel og veldig skadeutsatt. Kreativt som vanlig fra brakka. _________________ "I think they're a team that's looking for their form, for their game, for their everything."
Jordi Cruyff 18.08.2011 |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 21.08.2011 23:45 Post subject: |
|
|
Noen som nevnte en trener som kun ser bakover?  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.08.2011 23:46 Post subject: |
|
|
Ja takk. Av det jeg har hørt er han en målfarlig off.midtbanespiler som går på løp og spiller gjennom andre. Høres perfekt ut for oss, enten som indreløper eller offensiv midtbanespiller om vi legger om. Borges inn i tillegg så begynner det å ligne noe komplementært, sjøl om vi fortsatt mangler en dribler, men det ser jeg på som usannsynlig å få inn.
Henriksen - Issah - Andersson
Dockal - Borges - Prica
er fort ikke så ille.
Dog er vel fyren veldig mye skadet... |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 21.08.2011 23:50 Post subject: |
|
|
DFH 2 ? Nok en skadeutsatt mann.. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 21.08.2011 23:56 Post subject: |
|
|
En spiller som faktisk skjønner hvordan Jønsson ønsker å spille fotball? Ja takk sier jeg, for da vil det i hvertfall være en man på treningsfeltet som gjør det.
Så får vi håpe at vi kan få orden på skadene hans, slik vi fikk til med Stadsgaard. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 22.08.2011 00:00 Post subject: |
|
|
Ser ikke ut til at vi får til det med DFH, han er småskadet hele tiden.. |
|
Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 22.08.2011 00:03 Post subject: |
|
|
Under to uker igjen, hakke tid. _________________ @Ivaraal |
|
Back to top |
|
 |
Laff1 Senior
|
Posted: 22.08.2011 00:08 Post subject: |
|
|
alltid likt spillertypen for all del, og rutine trenger vi sårt. Dog kjedlig med spillere som kun kan brukes delvis, pågrunn av skadefravær.
Spiller nr 6-7 fra stabæk som er linket til RBK. ?
forsterkning er det uansett med den syltynne JR-troppen vår  |
|
Back to top |
|
 |
Laff1 Senior
|
Posted: 22.08.2011 00:12 Post subject: |
|
|
Ivar wrote: | Under to uker igjen, hakke tid. |
forundrer meg hvordan en sportsdirektør kan si noe slikt, det er jo de siste dagene det gløder mest på overgangsmarkedet. Mange spillere og agenter som "sitter på gjærde" den siste uka, `ala Borges.. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 22.08.2011 00:22 Post subject: |
|
|
Uten tvil en kvalitets spiller som vil heve laget.
Det sagt så er han utrolig skadeutsatt, men kansje noe vi kan få bukt med i RBK.
Stiller meg positiv til dette.
Dockal - Issah - Henrikssen
---
----------Johan----------
-----Prica ---- Borges---
Kansje litt overkill, og jeg ville heller hatt en spiller som kunne vært mere Teknisk leken, men benken ser ikek aller vest ut om borges og johan kommer.
Svensson, Midtsjø, Målskrekk, Bakenga, Rønning.
totalt sett mye bedre enn vi har pr dags dato.
MEN, som vi ser mot FKH i dag så taper vi ansikt i 2ndre omgang, og jeg mp få trekke paraleller til Manchester City - Bolton i dag. Uansett hvor mye dårligere Bolton var så så vi hvor viktig spiller som kunen holde på ball og utrfordre er. AKA Milner og Silva. Betød mye for City for de å holde ballen høyt i banen til de fikk etablert press igjen. dette er noe vi mangler pr.dags dato i RBK.
Selvfølgelig er det jo helt annen kvalitet på troppen til City vs RBK, men var bare for å vise et bilde.
Tror vi skal presse på for Alanzinho el. lignende og takker for enten Borges eller Johan. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 22.08.2011 00:26 Post subject: |
|
|
I motsetning til Jamtfall og Høiland så kjøper vi isåfall her en god spiller, ut fra det lille jeg har sett. Ikke en ok eller dårlig en som aldri kommer i form.
Teknikk og kreativitet skader ikke. Et lite håp om at vi kan få skikk på kroppen også. Billig, antageligvis. Sikkert ikke det dummeste vi gjør. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 22.08.2011 00:27 Post subject: |
|
|
Det der er/var en skjult forsvarsmekanisme fra Hoftun's side for å dempe forventningene våre.
Selvfølgelig jobbes det med å hente en ny spiller, men etterhvert som den ene etter andre sier nei av ymse grunner kan det jo være smart å forberede oss på at det ikke kommer noen.
RBK har alltid hentet/forsøkt å hente noen på slutten av overgangsvinduene. F.eks: Stadsgaard, Ishizaki, Moldskred, Annan++
De kommer nok til å prøve seg på noen i år også. Men om de får noe napp er en annen sak.. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 22.08.2011 01:24 Post subject: |
|
|
God tanke...
Distraerer oss spå kommer plutselig Pavlychenko, Gibson og Buenadotte på lån ut sesongen ^^
Men realistisk sett så tror jeg på Borges, selv om det vises klart for meg vi trenger en mere ballsterk 10'er. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.08.2011 08:40 Post subject: |
|
|
En målfarlig midtbanespiller trenger vi, men skadefrekvensen til denne karen er for høy. |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 22.08.2011 08:52 Post subject: |
|
|
Mulig jeg var litt for oppgitt til å helt følge med kampen i går, men så lenge vi har noen andre alternativer å sette inn enn Lustig på midtbanen, så blir jeg fornøyd. Makan til tynnslitt stall sliter jeg med å huske. |
|
Back to top |
|
 |
knttn Proff
|
Posted: 22.08.2011 10:03 Post subject: |
|
|
Har ikke lagt merke til fyren før i går, men gjorde en god kamp mot brann.
Frykter at han har for mange skader...har vel knapt trent for fullt i år. |
|
Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 22.08.2011 11:17 Post subject: |
|
|
Noen som kjenner til hans kontraktsstatus? Er redd vi blakker oss ved å kjøpe en skadeutsatt spiller her. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 22.08.2011 11:21 Post subject: |
|
|
Han har kontrakt ut året. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 22.08.2011 11:24 Post subject: |
|
|
Utgående kontrakt ved nyttår, og Stabæk er i salgsmodus for tida.
En såpass skadeutsatt spiller er imidlertid en risiko vi ikke har råd til å ta.
Angrepsspillerne våre (Jamtfall, Goa, Moldskred, Fredheim Holm og en aldrende Prica) fremstår allerede som et sysselsettingsprosjekt for Rosenborgklinikken.
Trenger de flere pasienter får de pinadø annonsere og ikke lure Hoftun til å kjøpe dem. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 22.08.2011 11:27 Post subject: |
|
|
georgios wrote: | Han har kontrakt ut året. |
Da bør han komme tilnærmet gratis, særlig hvis han har høy lønn. |
|
Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 22.08.2011 14:26 Post subject: |
|
|
Det hadde vært fint å få på plass en offensiv spiller som er nokså skadefri, så man har en viss kontinuitet i elleveren før man prøver å spe på med flere risikoprosjekter. |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 22.08.2011 15:53 Post subject: |
|
|
Tipper at Stabæk er gira på å få igjen noen kroner for Andersson i dette vinduet med tanke på den økonomiske situasjonen de er i. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 22.08.2011 16:34 Post subject: |
|
|
Med de dårlige kneene han har bør vi hente ham som bosman. |
|
Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 22.08.2011 18:52 Post subject: |
|
|
Enig! Tviler på at klubbene står i kø for å hente han. Mtp. Den minimale spillerstallenvi har tilgjengelig mener jeg Vi maksimalt bør strekke oss til en mill i overgabgssum. |
|
Back to top |
|
 |
|