View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 24.11.2008 23:31 Post subject: Kasper Risgård |
|
|
http://www.sporten.dk/fod...vippen-aab
Ifølge sporten.dk's oplysninger har flere klubber Kasper Risgård i kikkerten, og blandt dem skulle være Erik Hamrén og hans nye norske klub Rosenborg. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 24.11.2008 23:40 Post subject: |
|
|
Er etter hva jeg har fått med meg sentral/defensiv midtbanespiller. Med andre ord ikke det vi trenger for øyeblikket. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 24.11.2008 23:42 Post subject: |
|
|
Det er jo ikke utenkelig at Tettey selges.. Bra at vi har følere ute.. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 24.11.2008 23:43 Post subject: |
|
|
Det er jo ikke akkurat noe nytt at vi kjøper en midtbanespiller når det er det siste vi trenger, skjer hvert eneste år det. Alle maser om spiss, forsvarspiller osv, men vi ender alltid opp med enda en midtbanespiller. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.11.2008 23:54 Post subject: |
|
|
Jeg tipper/håper de bare slenger ut RBK pga Hamrèn. |
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 25.11.2008 00:05 Post subject: |
|
|
tipper han ble vurdert kjøpt i sommer. men så hentet de annan istedet.
hamren har jo luftet tanken om 2 defensive midtbanespillere,så hvis tettey blir solgt kan han jo bli vurdert igjen som supplement til annan..
men håper og tror det er en eller to spisser som vil bli kjøpt først.. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.11.2008 01:37 Post subject: |
|
|
Hamrén er nok særdeles godt oppdatert på tilgjengeligheten til alle sine tidligere disipler, som fortsatt er aktive. Men det er ikke det samme som at en overgang er veldig nær. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 25.11.2008 01:53 Post subject: |
|
|
Unner Hamren å se litt fotballkamper, uten å ha ansvar for noe lag, men dette minner meg mer om agurknytt ... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.12.2008 16:03 Post subject: |
|
|
Kasper Risgård har afslået et tilbud om kontraktforlængelse med AaB. Mesterskab og et godt efterår skal veksles til mere i lønningsposen, hvis Kasper Risgård skal blive i barndomsklubben.
- Når man spiller på et tophold, som har gjort det godt, så vil man gerne have lidt mere. De er kommet med et tilbud, men det er jeg ikke tilfreds med. Jeg føler, at jeg vil have en belønning, hvis jeg skal fortsætte, siger Kasper Risgård til tipsbladet.dk.
Læs mere: Risgård takker nej til AaB
Ifølge sporten.dk's oplysninger har flere klubber Kasper Risgård i kikkerten, og blandt dem skulle være Erik Hamrén og hans nye norske klub Rosenborg.
Læs mere: - Ikke godt nok, Lynge
Hmmm... Er det likevel noe i det, da? Tror uansett jeg avventer. Blir nok ikke noe (fri)kjøp i vinter. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 17.12.2008 17:04 Post subject: |
|
|
Synes nå ikke et lønnskrav på en million i året hørstes så forskrekkende ut. Hvordan er egentlig lønnsnivået i Danmark i forholdt Norge?
Fra Wikipedia:
Quote: | Risgård got a new chance as central defender in the end of the 2005-06 season, where he played well for half a year before being moved once again in the fall of 2007. |
Kan han være aktuell som stopper viss han kommer her? |
|
Back to top |
|
 |
EvilDane Junior
|
Posted: 17.12.2008 17:26 Post subject: |
|
|
- Løn niveauet er det samme som i Norge, specielt efter den nye TV-aftale.
- Ifølge sportsdirektøren i AaB Lynge Jacobsen har Risgård nu fået tilbudt mere end en million samt en meget god bonus aftale.
http://www.bold.dk/nyt/Ly...r-Risgaard
- Selvom Risgård spillede i forsvaret den første halvsæson under Hamrén, så er hans primære styrke som box-til-box spiller på midtbanen.
- I øvrigt er det min mening, at Risgård ikke vil være en forstærkning for RBK. Han er en god lagspiller der kæmper hårdt, men teknikken er middelmådig og han er langt fra noget lyn. Men han er fra Aalborg og har spillet i AaB hele sit liv, derfor er han meget populær i klubben.
Edit: Glemte at sige, at Risgårds bedste ven Jacobsen Michael Jakobsen forlængede sin kontrakt for et par dage siden, og han fik fordoblet sin løn (medierne skyder på 3 mio.) samt en stor sign-on bonus. Det skulle angiveligt have ansporet Risgård til at kræve det samme. |
|
Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 18.12.2008 09:43 Post subject: |
|
|
Så AaB er Danmarks svar på Brann? _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
|