View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 04.05.2008 23:26 Post subject: Rosenborg - Lillestrøm |
|
|
VS.
Spennende bunnoppgjør på 16. mai. Forhåpentligvis kan en seier mot Tynset gi spillerne litt smak på mål... |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 04.05.2008 23:42 Post subject: |
|
|
Har trua på at det snur i denne kampen - for Lillestrøm. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 04.05.2008 23:51 Post subject: |
|
|
Hehe. Ser ikke helt hvordan vi skal kunne vinne dette jeg heller nei. Juniorlaget jeg spiller på har jo faktisk en plan over det vi gjør og vi vet hva vi skal gjøre til en hver tid sånn ca. Vi har en klart definert spillestil. Det kan jeg ikke se hos RBK, og da blir det vanskelig også i denne kampen. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.05.2008 23:57 Post subject: |
|
|
Venter med å tro noe som helst før jeg har sett LSK - Viking i morra. Dersom LSKs form fra de første kampene holder seg, altså at den brukbare kampen mot Brann var et blaff, har jeg gode forhåpninger. Dette er forresten den kampen i år jeg frykter mest å tape. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
RBK_fan20000 Senior
|
Posted: 05.05.2008 00:05 Post subject: |
|
|
Uavgjort 1-1 tipper jeg i denne kampen, desverre  |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 05.05.2008 00:14 Post subject: |
|
|
Dessverre? |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.05.2008 00:15 Post subject: |
|
|
Hehe. Det verste er at det nesten er en opptur å få 1 poeng i kamper nå. Det sier litt... |
|
Back to top |
|
 |
RBK_fan20000 Senior
|
Posted: 05.05.2008 00:24 Post subject: |
|
|
Wilhelm S Myhr wrote: | Dessverre? |
Ja, 16. mai skal være en festdag i Trondheim for oss RBK-elskere, og da er det en nedtur å ikke vinne årets største kamp..
Men jeg håååper på 2-1 og seier da  |
|
Back to top |
|
 |
dotcom Senior
|
Posted: 05.05.2008 03:31 Post subject: |
|
|
faen er det kamp nå igjen |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 05.05.2008 09:16 Post subject: |
|
|
Forhåpentligvis forteller noen gutta (les:Tettey) at man ikke er bedre enn tabellsituasjonen tilsier, og at RBK spiller for spiller ikke er enestående i norsk målestokk. Her dreier det seg om å spille disiplinert defensivt, gripe sjansen når den byr seg offensivt og juble for hvert poeng man klarer å få i tida framover. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.05.2008 12:37 Post subject: |
|
|
Ønsker meg følgende lag mot "fugla":
Jarstein
Stoor-Statsgaard-Lago-Miller/Nordvik
Sapara-Demidov(Tettey/Savolainen)-Ciljan
Konan-Aas/Konè-Traorè
Ciljan SKAL spille indreløper i 4-3-3, og jeg vil tro Konan og Traorè har mer å tilføre på vingene enn det vi har sett hittil. Tettey vrakes dersom Demidov kan spille og dersom han ansees for å være bedre enn Juska.
Iversen vrakes uten tvil. Han har godt av å kjenne litt på konsekvensene av å levere jevnt dårlig. Har lyst til å sette Aas "ugardert" på topp, men han må vurderes opp mot Konè (da på like villkår). _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
cris Proff
|
Posted: 05.05.2008 12:51 Post subject: |
|
|
Ser ikke bort i fra at rbk drar i land en seier i dette bunnoppgjøret. LSK har vært svake så langt, og jeg tror at hjemmebanefordelen tipper kampen i rbks favør.  |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.05.2008 13:02 Post subject: |
|
|
Miitt lag for kampen:
Jarstein
Stoor - Lago - Stadsgaard - Traorè
Skjelbred - Demidov - Tettey
Aas/Konan/Sapara - Konè - Storflor
Sapara og PCS på midten blir for lett. Sapara eier jo ikke kondis for tida heller. Storflor viste noen bra tendenser sist, og går på løpene, så får vi håpe han får ballen oftere og på mer riktige tidspunkt nå. |
|
Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 05.05.2008 13:05 Post subject: |
|
|
Jarstein
Stoor-Stadsgaard-Lago-Traore
PCS-Demidov-Tettey
Sapi-Kone-Ivers
..i en halvveis skjev formasjon. Ja takk _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.05.2008 13:16 Post subject: |
|
|
Hva har Ivers gjort som tilsier at han skal få starte? Og hvem skal slå innleggene til Konè og Ivers? Sapara kan riktig nok å slå, men han slår dem alltid fra lavt i banen. Spør du meg må vi ha en ving (Storflor) på banen. |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 05.05.2008 13:21 Post subject: |
|
|
vegviks wrote: | Jarstein
Stoor-Stadsgaard-Lago-Traore
PCS-Demidov-Tettey
Sapi-Kone-Ivers
..i en halvveis skjev formasjon. Ja takk |
Latterlig formasjon. Iversen ving? Ja, det har jo funket DRITBRA før
Sapara som ving? Ja, han vil nok bidra med bakromsløp osv...
Stoor-Stadsgaard-Lago-Miller
-----------Demidov------------
--------PCS--------Traore-------
------------Sapara-------------
--------Iversen----Kone------
Strand-Basma-Kvarme-Nordvik
-----------Tettey-----------------
-----Berbatovci-Savolainen-----
-------------Konan----------------
----------Aas-----Pelu-------------
SÃ¥nn. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.05.2008 13:37 Post subject: |
|
|
PIN-kode; hvem skal Sapara slå gjennombruddspasninger på? Siruptreige Iversen og halvtreige Konè? Disse er to spillere som er avhengige av innlegg , primært på hodet, for å være gode, og da er det i følge meg ikke spesielt lurt å ha en formasjon uten vinger. En slik formasjon du satte opp, bare med Storflor - Konè i stedet for Iversen - Konè tror jeg midlertidig kunne vært interessant. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 05.05.2008 13:47 Post subject: |
|
|
Håper for all del vi får sett løpsdueller mellom Kippe og Pelu i denne kampen. På tide han får sjansen snart. Ellers synes jeg at Traore burde flyttes opp som kant. Og hvor er det blitt av Nordvik? Han greide seg jo tross alt bra som venstreback mot Viola. Nordvik eller Miller på venstrebacken, og Traore opp som kant. Forutsatt av at vi spiller 4-3-3:
Jarstein
Stoor - Stadsgaard - Lago - Miller/Nordvik
Sapara - Tettey* - Skjelbred
Konan/Pelu - Kone - Traore
*hvis ikke Demidov spiller.
Iversen ikke en gang på benken etter min mening. Spille deg i form kan du gjøre på RBK2. Hjemmekamp mot Bærum 18. mai skulle passe fint. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
cris Proff
|
Posted: 05.05.2008 14:34 Post subject: |
|
|
Apropos lagoppstilling. Mitt tips er at Henriksen kjører uforandret lag. |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 05.05.2008 14:40 Post subject: |
|
|
knerten_10 wrote: | PIN-kode; hvem skal Sapara slå gjennombruddspasninger på? Siruptreige Iversen og halvtreige Konè? Disse er to spillere som er avhengige av innlegg , primært på hodet, for å være gode, og da er det i følge meg ikke spesielt lurt å ha en formasjon uten vinger. En slik formasjon du satte opp, bare med Storflor - Konè i stedet for Iversen - Konè tror jeg midlertidig kunne vært interessant. |
Joa, er vel enig i det. Vi får håpe Torbjørnsen klarer å få tak i en kjapp, god spiss i sommer som kan spille sammen med Ivers på topp. |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 05.05.2008 14:41 Post subject: |
|
|
Evt en kjapp, god spiller som kan spille sammen med Aas. _________________ PÃ¥meldt |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 05.05.2008 14:46 Post subject: |
|
|
Nei, Ivers er den beste spissen vi har når han blir brukt riktig. |
|
Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 05.05.2008 14:47 Post subject: |
|
|
knerten_10 wrote: | Hva har Ivers gjort som tilsier at han skal få starte? Og hvem skal slå innleggene til Konè og Ivers? Sapara kan riktig nok å slå, men han slår dem alltid fra lavt i banen. Spør du meg må vi ha en ving (Storflor) på banen. |
Brukbart siste kvarter mot Stabæk, dessuten er han en spiller som tør å avslutte når vi er på 20 m. Det tør ikke Storflor, selv om han på ingen som helst måte gjorde seg ut på Nadderud. Siden antatt bedre formasjoner i alle fall ikke har fungert tidligere i år ser jeg ingen grunn til at denne skal fungere noe dårligere. Vi har tre spillere i front som ikke er redd for å avslutte, og dersom det skulle bli for stasjonært med Ivers på kant kan enten han eller Kone erstattes av Pelu eller Storflor.
Vil tro at med Sapi som "ving" vil vi kunne se en hel del innlegg fra den kanten på to avslutningssterke spillere, både langs bakken og i lufta. Og når han er i angrepsrekka vil han ikke slå innlegg fra lavt i banen. I tillegg kan han få bruk for sin ballbehandling mot trege LSK forsvarere. _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 05.05.2008 14:50 Post subject: |
|
|
Spørs om det blir som i 1993 da 16. mai-kampen mot LSK ble avlyst på grunn av overvann da vi skulle rette opp 0-4 mot Brann etter å ha funnet scoringsformen mot Vuku (15-0) i mellomtida.
Så ble det ingen 16.mai-kamp og vi røk 0-3 mot Kongsvinger på Gjemselunden noen dager senere i stedet...
Jaja, vi har da vært i hardt vær tidligere også, og i 1991 hadde vi sågar også bare fire poeng (uten en eneste seier på de seks første) og enda verre målforskjell enn i år... |
|
Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 05.05.2008 14:51 Post subject: |
|
|
PIN-kode wrote: |
Latterlig formasjon. Iversen ving? Ja, det har jo funket DRITBRA før
|
Ivers var vel pr def ving mot Valencia på hjemmebane dersom man tar lagoppsettet som utgangspunkt. Funket KURANT det _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
|