English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2019
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ryggrad til aa styre den norske skuta?

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gris
Junior

PostPosted: 28.11.2003 18:12    Post subject: Ryggrad til aa styre den norske skuta? Reply with quote

Jeg tror folk misforstar litt her. Det er INGEN tvil om at Hareide har gjort en kjempejobb (selv om det er viktig aa huske at kollektivet er bedre enn individene i RBK). Han har vunnet The Double og med litt hell paa Lerkendal kunne RBK ha slaat ut selveste Deportivo i CL-kvalikken. Bortsett fra det har han gjort maks av hva han kan resultatmessig med RBK. RBK er jo fremdeles med i UEFA-cupen (noe ikke Bor. Dortmund, Manchester City, Feyenoord og Basel er).

Men grunnen til at fansen og store deler av personellet paa Lerkendal naa mister all respekt for Hareide er at han har gitt sitt ord til RBK-fans og styre at han skal bli. Han har, etter det som har kommet frem, hatt 3 samtaler hvor han har blitt spurt direkte om han fristes av landslagsjobben. Alle gangene har han svart nei og gitt sitt ord paa at han blit i RBK. Naar han naa bryter dette, og naermest krever sympati ved aa si at dette har vaert et personlig helvete for han, er jeg enig i at han blir uspiselig for RBK-miljoet.

Vi saa i Brondby at han manglet ryggrad. Han sluttet naar Brondby var i ferd med aa miste seriemesterskapet. Han forklarte at han var utmattet og trengte lang tid til aa pleie kroppen og sjelen. 2(!) dager senere skriver han under for RBK. Naa har han altsaa igjen aapenbart direkte jugd til sin arbeidsgiver ved aa love aa bli i RBK. Greit aa prove aa holde fokus paa Rode Stjerne kampen, men aa love spillerne og lederne aa bli, for saa aa godta landslagsjobben, vitner om en svak lederskikkelse.

Saa han fikk pepper, og klagde over, som skrevet tideligere, et personlig helvete. Jeg ser en mann som takler motgang (noe han for forste gang opplever i RBK naa) svaert daarlig. Jeg ser en man som gaar i dekning naar det kreves autoritet. Jeg ser en ny Semb...
Back to top
View user's profile Send private message
joakleis
Veteran

PostPosted: 28.11.2003 18:24    Post subject: Reply with quote

Du har rett i det du sier. Han mener selv han har en skikkelig ryggrad. Men har han egentlig det? Til syvende og sist, så bryter han sitt løfte til klubbens ledelse og spillere, og svikter oss fans. Du kan vel kanskje ane konturene av en ny Semb her ja, som trekker seg inn i sitt eget lille hjørnet, og prøver å beskytte seg selv mot harde slag (som han selv inviterer til). Det skal sies at Hareide har stukket av fra tre jobber etter "bråk" med klubben. Det gjelder Molde, Brøndby og nå Rosenborg. Det lover ikke akkurat godt med tanke på det som høyst sannsynlig blir hans neste jobb (du vet aldri med Omdal & co.).

Vi skal huske å takke Hareide for tre ting. Seriegull, cupgull og avansement til tredje runde i UEFA-cupen, etter en meget sterk og imponerende borteseier mot Røde Stjerne.

Men han skal vite det, at han ikke holder noen høy stjerne blant oss supportere. Dette er ingen fin måte å forlate en klubb på!
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 28.11.2003 19:03    Post subject: Reply with quote

Jeg vil legge til at selv om resultatene ikke har vært mye dårligere en de har vært tidligere år så har spillestilen vært vanskeligere å like... Det er et stooort minus..!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 28.11.2003 19:53    Post subject: Reply with quote

har gris tatt opprør mot ÆØÅ? Rolling Eyes Razz
Back to top
gris
Junior

PostPosted: 28.11.2003 23:38    Post subject: Reply with quote

I telfelle du ikke er kjapt nok i huet til aa forstaa det selv... min data er kjopt i utlandet, dermed ikke de 3 bokstavene. Men forstaaelig at det var ekstremt vanskelig aa skjonne ut i fra innlegget!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2019 RBKweb