View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 17.04.2008 22:15 Post subject: Danny Califf |
|
|
Vet ikke om dette kvalifiserer til egen tråd, men følgende uttalelse kommer fra spilleren i ukens utgave av Tipsbladet.
Quote: | AaB's anfører Danny Califf er dybt skuffet over det kontraktudspil sportsdirektør Lynge Jacobsen har givet ham. Califf føler sig uønsket i klubben.
AaB's anfører Danny Califf ligner en færdig mand i AaB. En "dead man walking", som de siger, der hvor Califf oprindeligt kommer fra. I tirsdagens udgave af Tips Bladet langer den amerikanske forsvarsgeneral kraftigt ud efter sin sportsdirektør Lynge Jacobsen, som han anklager for at mangle mandsmod.
- Han venter helt til april med at give sin anfører et kontraktudspil. Et dårligt tilbud med en et-årig forlængelse og en lavere løn. De vil måske ikke ligefrem af med mig, men det føles i hvert fald heller ikke som om de sætter pris på mig. På min indsats og min betydning for holdet. Det ville have været mere fair, hvis Lynge havde sagt: Tak for indsatsen, men vi vil altså hellere prøve noget andet. Vær da en mand og vær ærlig overfor mig, raser AaB-anføreren, som også selv betragter sig som en færdig mand i klubben til sommer.
- Det står ret klart for mig. Hvorfor skulle jeg blive i en klub, som ikke vil beholde mig?
- Hvordan skal jeg ellers tolke på, at han kommer med et udspil i april? Han kunne være kommet med det i efteråret eller sågar i januar eller februar. Og så kommer han endda kun med en et-årig-forlængelse. Nej, jeg er ekstremt skuffet, siger Danny Califf, som i stedet udtrykker ønske om at følge med sin træner Erik Hamrén til norsk fodbold og Rosenborg efter sommerferien.
- Det ville være fantastisk at spille videre for Erik. Og så er Rosenborg en storklub med en flot historie, der spiller i Champions League og europæisk fodbold hvert år, betoner Danny Califf |
|
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 17.04.2008 22:26 Post subject: |
|
|
Spennende! Da er det bare å vente på at Harald skal komme med noe info om han. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 17.04.2008 22:28 Post subject: |
|
|
Mener han var på prøvespill hos Lyn for 3 år siden, uten å få kontrakt. Men det er mulig jeg forveksler han med en annen.. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.04.2008 22:32 Post subject: |
|
|
Tvilstilfelle om han fortjener egen tråd; jeg også kan uttrykke et ønsket om at jeg vil spille for Rosenborg.
Uansett tror jeg ikke det er så mye å si om saken før interessen evt. blir gjensidig. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 17.04.2008 22:43 Post subject: |
|
|
Husker spilleren ble nevnt før en gang, fant ham i Hamrén-tråden.
joko- wrote: | Laber kvalitet på Califf, ikke noe for oss. |
Harald wrote: | Det er forhåbentlig Jakobsen og ikke Califf Hamrén arbejder med. |
Blitt noe mer positiv siden sist joko?  |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 18.04.2008 15:21 Post subject: |
|
|
pingvindrops wrote: | Spennende! Da er det bare å vente på at Harald skal komme med noe info om han. |
Hehe, skal nok ikke forvente så meget info fra mig. Har kke set meget til hverken Aab eller dansk fotball i denne sesong. Men de få kampe jeg har set er det M. Jakobsen der har imponeret mig mest _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 18.04.2008 16:47 Post subject: |
|
|
Uansett er det kjekt å ha en trener som tiltrekker seg spillere igjen.  |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 19.04.2008 14:19 Post subject: |
|
|
Califf er ikke længere aktuel:
28-årige Califf forlader AaB til fordel for FC Midtjylland, hvor han begynder på en fireårig kontrakt fra den 1. juli.
Midtjylland snupper Aab klippe _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 19.04.2008 14:25 Post subject: |
|
|
Da har vel Hamrén takket nei til hans tjenester da ? |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 19.04.2008 15:54 Post subject: |
|
|
Hadde Erik Hamrèn ville tatt han med til Rosenborg hadde nok Rosenborg tatt kontakt med han og tilbudt han kontrakt. Men nå har vi jo Stadsgaard som vi hentet så vi har ikke et prekært behov nå for en midtstopper. Kanskje Lago vil vise tillitten verdig i morgen?
Det mest prekære i forsvarsleddet er en venstre back. Miller har ikke fungert i det heletatt. Men han kan komme. Men bør blir mange hakk bedre innen halve serien er over. Hvis ikke må det inn en ny venstreback. |
|
Back to top |
|
 |
|