English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Danny Califf

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
longns
Veteran

PostPosted: 17.04.2008 22:15    Post subject: Danny Califf Reply with quote

Vet ikke om dette kvalifiserer til egen tråd, men følgende uttalelse kommer fra spilleren i ukens utgave av Tipsbladet.

Quote:
AaB's anfører Danny Califf er dybt skuffet over det kontraktudspil sportsdirektør Lynge Jacobsen har givet ham. Califf føler sig uønsket i klubben.

AaB's anfører Danny Califf ligner en færdig mand i AaB. En "dead man walking", som de siger, der hvor Califf oprindeligt kommer fra. I tirsdagens udgave af Tips Bladet langer den amerikanske forsvarsgeneral kraftigt ud efter sin sportsdirektør Lynge Jacobsen, som han anklager for at mangle mandsmod.

- Han venter helt til april med at give sin anfører et kontraktudspil. Et dårligt tilbud med en et-årig forlængelse og en lavere løn. De vil måske ikke ligefrem af med mig, men det føles i hvert fald heller ikke som om de sætter pris på mig. På min indsats og min betydning for holdet. Det ville have været mere fair, hvis Lynge havde sagt: Tak for indsatsen, men vi vil altså hellere prøve noget andet. Vær da en mand og vær ærlig overfor mig, raser AaB-anføreren, som også selv betragter sig som en færdig mand i klubben til sommer.

- Det står ret klart for mig. Hvorfor skulle jeg blive i en klub, som ikke vil beholde mig?

- Hvordan skal jeg ellers tolke på, at han kommer med et udspil i april? Han kunne være kommet med det i efteråret eller sågar i januar eller februar. Og så kommer han endda kun med en et-årig-forlængelse. Nej, jeg er ekstremt skuffet, siger Danny Califf, som i stedet udtrykker ønske om at følge med sin træner Erik Hamrén til norsk fodbold og Rosenborg efter sommerferien.

- Det ville være fantastisk at spille videre for Erik. Og så er Rosenborg en storklub med en flot historie, der spiller i Champions League og europæisk fodbold hvert år, betoner Danny Califf
Back to top
View user's profile Send private message
pingvin
Veteran

PostPosted: 17.04.2008 22:26    Post subject: Reply with quote

Spennende! Da er det bare å vente på at Harald skal komme med noe info om han.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 17.04.2008 22:28    Post subject: Reply with quote

Mener han var på prøvespill hos Lyn for 3 år siden, uten å få kontrakt. Men det er mulig jeg forveksler han med en annen..
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 17.04.2008 22:32    Post subject: Reply with quote

Tvilstilfelle om han fortjener egen tråd; jeg også kan uttrykke et ønsket om at jeg vil spille for Rosenborg. Razz

Uansett tror jeg ikke det er så mye å si om saken før interessen evt. blir gjensidig.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vingback
Veteran

PostPosted: 17.04.2008 22:43    Post subject: Reply with quote

Husker spilleren ble nevnt før en gang, fant ham i Hamrén-tråden.

joko- wrote:
Laber kvalitet på Califf, ikke noe for oss.

Harald wrote:
Det er forhåbentlig Jakobsen og ikke Califf Hamrén arbejder med.

Blitt noe mer positiv siden sist joko? Wink
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 18.04.2008 15:21    Post subject: Reply with quote

pingvindrops wrote:
Spennende! Da er det bare å vente på at Harald skal komme med noe info om han.

Hehe, skal nok ikke forvente så meget info fra mig. Har kke set meget til hverken Aab eller dansk fotball i denne sesong. Men de få kampe jeg har set er det M. Jakobsen der har imponeret mig mest

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Keenoir
Legende

PostPosted: 18.04.2008 16:47    Post subject: Reply with quote

Uansett er det kjekt å ha en trener som tiltrekker seg spillere igjen. Mr. Green
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 19.04.2008 14:19    Post subject: Reply with quote

Califf er ikke længere aktuel:

28-årige Califf forlader AaB til fordel for FC Midtjylland, hvor han begynder på en fireårig kontrakt fra den 1. juli.

Midtjylland snupper Aab klippe

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Hedley
Veteran

PostPosted: 19.04.2008 14:25    Post subject: Reply with quote

Da har vel Hamrén takket nei til hans tjenester da ?
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 19.04.2008 15:54    Post subject: Reply with quote

Hadde Erik Hamrèn ville tatt han med til Rosenborg hadde nok Rosenborg tatt kontakt med han og tilbudt han kontrakt. Men nå har vi jo Stadsgaard som vi hentet så vi har ikke et prekært behov nå for en midtstopper. Kanskje Lago vil vise tillitten verdig i morgen?

Det mest prekære i forsvarsleddet er en venstre back. Miller har ikke fungert i det heletatt. Men han kan komme. Men bør blir mange hakk bedre innen halve serien er over. Hvis ikke må det inn en ny venstreback.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb