English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2019
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Brattbakk kune vært bedre

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 28.10.2003 14:19    Post subject: Brattbakk kune vært bedre Reply with quote

Harald Brattbakk - Hele trondheims store helt! Fordi han scorer 17 mål på totalt 26 kamper i tippeligaen. Gjør han stort annet enn å sette målene? Men... Det er jo det som skal til for at han blir alles helt, eller hva?

Ikke missforstå meg nå! Jeg mener absolutt ikke at Brattbakk er noen dårlig spiss.. Jeg sier bare... Dette er statistikken hans fra de 3 årene FØR han dro til utlandet:
År Klubb Kamper Mål
1997 Rosenborg 26 23
1996 Rosenborg 26 28
1995 Rosenborg 26 26

Kjempe bra ikke sant?.. Også har vi årene ETTER at han kom hjem igjen
År Klubb Kamper Mål
2003 Rosenborg 24 17
2002 Rosenborg 25 17
2001 Rosenborg 25 15

Dette er ikke like bra, eller hva? Nei det er ikke det.. Jeg mener at Harald Brattbakk kunne blitt Norges kanskje beste spiller... hvis han IKKE hadde dratt ut... Tenk.. Da brattbakk var 25 år... Så scoret han 28 mål på 26 kamper... Nå er han 32.. og scorte i år 17 mål!

Han var 25... og skulle normalt utviklet seg enormt fra han var 25 til han nå er 32 eller hva? 7 år er god tid på å bli en bedre fotballspiller... Så meninga med dette innlegget er at jeg mener Brattbakk kunne blitt en [litt overdrevet] kanskje verdens stjerne!

Dere sier kanskje at "Klubbene har blitt bedre" "Før var det jo bare 1 som scoret", men alikevel.. dere er vel litt enige i at Brattbakk kunne vært en MYE bedre spiss om han ikke hadde reist til Celtic?

Diskutèr her!
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 03.11.2003 16:23    Post subject: Reply with quote

Ingen som mener noe om dette.. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Kienast
Junior

PostPosted: 03.11.2003 23:26    Post subject: Reply with quote

Hvis han hadde fått spille fast i Celtic hadde han blitt mye bedre enn hvis han hadde blitt værende her og spille for Rosenborg, det mener ihvertfall jeg... Han er en målscorer, men han blir jo eldre han også, og dermed blir farten og sulten litt dårligere.. Men Brattbakk er jo fortsatt Rosenborgs beste spiss de to siste årene...
Merete88
Junior

PostPosted: 04.11.2003 15:42    Post subject: VEL..... Reply with quote

JEG synes ikke vi skal klage på Brattbakk! han har gjort en helt utrolig fantastisk innats for Rosenborg, og hadde det ikke vært for herren så hadde ikke Rosenborg vært der de er nå!!! (No hard feelings....!! Wink )
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
m@ds
Senior

PostPosted: 04.11.2003 19:24    Post subject: Re: VEL..... Reply with quote

Merete88 wrote:
....og hadde det ikke vært for herren så hadde ikke Rosenborg vært der de er nå!!! (No hard feelings....!! Wink )

Jeg bare lurer.. Er du meget kristen?? Er bare litt nyskjerrig siden slike svar ikke er så veldig vanlig!
joakleis
Veteran

PostPosted: 04.11.2003 21:05    Post subject: Reply with quote

Jeg vil tro hun mener Brattbakk. Såvidt jeg vet er Brattbakk å betegne som en herre. Men Herren (altså Gud) har nok gjort sitt for å bidra han også.
Uansett så er det vel ikke no galt i å være kristen. Selv som RBK-supporter.
m@ds
Senior

PostPosted: 05.11.2003 18:24    Post subject: Reply with quote

Har ikke sagt at det er negativt å være kristen Very Happy
Merete88
Junior

PostPosted: 06.11.2003 15:01    Post subject: mente Brattbakk....!! Reply with quote

RIKTIG! med "herren!" mente jeg Brattbakk! nei, er ikke så veldig kvristen, nei... nesten ikke.. bare når RBK holder på å tape som er veldig sjelden!! Razz
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2019 RBKweb