View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
knuti Junior
|
Posted: 21.10.2007 22:28 Post subject: Markering av missnøye |
|
|
Jeg går ut fra at jeg ikke er den eneste som er litt oppgitt om dagen. Jeg begynner og bli mektig lei lagets spill og ledelsens jobb.
Hvor har laget mitt blitt av? RBK er ikke mer, men gjøres d noe for å få laget tilbake der det hører hjemme, NEI!
Samtidlig utvides det på brakka. Nye stillinger på brakka blir opprettet i ett høyt tempo. Det virker som at hele RBK har blitt ett sosialkontor for gammle arbeidsløse fotballspillere. Hvor mye koster ikke alle disse stillingene i året, hva med og bruke pengene på banen, ikke på byråkratiske tull-stillinger.
Er det ikke tid for at vi supportere markerer at nokk er nokk? |
|
Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 21.10.2007 22:34 Post subject: |
|
|
Stedet du kan gjøre det, er på blant annet årsmøtet i Rosenborg Ballklub. Meld deg inn i dag! _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
knuti Junior
|
Posted: 21.10.2007 23:27 Post subject: |
|
|
Ja d va jo akkurat d æ meint, tullkuk!
Tror du at det hjælpe å slå i bordet til de dresskledde pampene på brakka? Nei du er nokk for blåøyd!! Typisk Norsk tolmodighet.
Jeg tror det må en seriøs aksjon, med litt bannere ol til for at ledelsen skal våkne. Det virker rett og slett ikke som om de sjønner alvoret. Tror de tenker litt på at de har jo 20000 på hver hjemmekamp, så hva stresses med? Folk kommer jo og ser på oss hver hjemmekamp likavell. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.10.2007 23:31 Post subject: |
|
|
Fortsett diskusjonen i mer egnede tråder. |
|
Back to top |