English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2019
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kennedy Bakiricoglü

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Rosenborg er ekte kjærlig
Junior

PostPosted: 18.09.2003 19:36    Post subject: Kennedy Bakiricoglü Reply with quote

Går ut fra at noen her har spilt et manager spill som heter cm... der har Kennedy Bakiricoglü vært et kjempe talent... for de som sier at dette bare er et spill, så er jo det sant.., men Zlatan, Saviola med mange fler var gode på dette spillet i flere sesonger før de ble kjøpt opp av en "storklubb".
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
m@ds
Senior

PostPosted: 18.09.2003 21:49    Post subject: Reply with quote

Må dessverre komme med litt fakta til deg du:

CM er ikke virkelighet. På CM kan det ha vært "eksperter" som la inn alle stats på spillerne slik at de ikke fikk det slik det ville vært i virkeligheten! Man kan f.eks. se på Jone Samuelsen i CM4. Der kan han gå inn på ethvert lag og reise standarden betraktelig, mens han egentlig spiller på U-19 landslaget og spiller på en bakgårdsklubb som heter Haugesund!! :D

Kennedy er sikkert god, men vi bør la CM være CM Very Happy
Kienast
Junior

PostPosted: 19.09.2003 07:56    Post subject: Reply with quote

Jeg er litt enige med begge to her, Cm er jo såklart egentlig bare et dataspill, men det er laget av utallige eksperter som jobber i hvert sitt land. Det er f.eks en person som følger med på norsk fotball og registrerer alle karakterer spillerne får på børs. Derfor er spillet meget seriøst og derfor også pålitelig. Men når det gjelder unge talenter, kan de ta feil, og gjøre de litt for gode. Uansett tror jeg ikke Kennedy er riktig mann for Rosenborg, sikkert meget dyr og det er ikke sikkert han engang vil til Rosenborg..
Emb84
Junior

PostPosted: 19.09.2003 10:09    Post subject: Reply with quote

Jone Samuelsen er i ferd med å bli en komet på Viking...
Back to top
View user's profile Send private message
m@ds
Senior

PostPosted: 19.09.2003 11:44    Post subject: Reply with quote

Vil ikke Kennedy til Rosenborg så vil ikke vi ha han! Jeg er proff Razz hehe
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 19.09.2003 13:31    Post subject: Reply with quote

Går ikke kontrakten til Kennedy ut nå??? Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 19.09.2003 14:32    Post subject: Reply with quote

Ja, kontrakten til Kennedy går ut etter denne sesongen.
Back to top
fubar
Veteran

PostPosted: 19.09.2003 19:51    Post subject: Reply with quote

Det er sant at CM bare er et spill, men det er jo lokal research som ligger bak... Jeg har sett noen kamper med Kennedy Bakircioglü fra Allsvenskan, og han er dritgod ! Om han passer i RBK aner jeg ikke...
Men at RBK ikke hentet inn Kim Källström før det ble for sent, fatter jeg ikke. Komplett midtbanespiller som jeg mener ville ha passet perfekt. Jeg så en kamp fra da han spilte i Häcken (!) som 18-19 åring, og da dominerte han kampen fra midtbanen. Nå er han i Djurgården og er wanted av ALLE. Siste jeg hørte var at Chelsea ville kjøpe ham. Han er jo allerede fast på det svenske landslaget...(Og Källström har vært et røverkjøp i cm i mange år)

Mange husker sikkert da Andri Sigthorsson var den beste spissen i CM? Han var faktisk i hot Bayern Munchen en periode, men nå er/var(?) han i Molde... ikke alltid det slår til med store talenter da Smile
Back to top
fubar
Veteran

PostPosted: 19.09.2003 19:53    Post subject: Reply with quote

PS! Det var vel Kim Källström som egentlig skulle ta den straffen som Zlatan stjal? Fast straffeskytter på det svenske landslaget som ... hvor gammel er han nå da? 22?
Back to top
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 19.09.2003 20:05    Post subject: Reply with quote

Hvor gammel er Kennedy da? Tror Rosenborg vil gjøre lurt i å kjøpe han... Det er verd et forsøk!
Back to top
Yngve87
Senior

PostPosted: 19.09.2003 20:06    Post subject: Reply with quote

Vet du hvorfor vi ikke kjøpte Kim Källström?
Sikkert mange som blir sinte på meg nå, men det mener jeg er fordi Eggen var RÆVVA på spillerkjøp!
Kjøpene var kanskje ikke det aller verste, heller det at folk ikke fikk prøve seg....
Utnom det var han en utrolig bra trener...
Men der må jeg si jeg synes det manglet ganske mye...-
Back to top
Rosenborg er ekte kjærlig
Junior

PostPosted: 19.09.2003 20:18    Post subject: Enig med deg yngve Reply with quote

Eggen var en og er en konge trener..., men akkurat på spiller-kjøp var han ikke den "største" kongen... Men ingen kan si at han ikke var en kjempe trener Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Erik87
Proff

PostPosted: 19.09.2003 20:29    Post subject: Reply with quote

Synd att RBK ikke kjøpte Källstrøm, han er jo kansje sverigesstørste fotballtalent. Men den sjansen er jo borte nå. men den som sa det me CM har ett poeng, spillere som er gode der er gjerne gode i virkeligheten også. Eggen var en kjempe trener! ingenting å si på det. men han var ikke en person for unge spillere. Tror han konsentrte seg bare på treningen og så ike etter mulige erstattere.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2019 RBKweb