View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Imingen Junior
|
Posted: 07.09.2003 19:15 Post subject: Brattbakk tilbake på landslaget? |
|
|
Nå er det synlig for alle, til og med de som IKKE ser på fotball at Norge mangler spisser som kan score mål.
Mener bestemt at Harald M Brattbakk bør få sjansen igjen. Hva mener dere andre??? |
|
Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 07.09.2003 19:30 Post subject: |
|
|
så enig så enig.
Irriterer meg at det blir begrunnet med: 'Han er for pysete' 'for spe' etc. for den internasjonale arenaen. man har sett i Champions Leauge, og jeg føler meg temmelig sikker på at han kommer til å gjøre det bra i UEFA-cupen også. Brattbakk som kant\midtspiss. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.09.2003 13:33 Post subject: |
|
|
Harald Brattbakk ble i dag overraskende innkalt foran onsdagens privatlandskamp mot Portugal.
- Det er artig og ærefullt med landslagsfotball, sier Brattbakk.
Les mer: Brattbakk på landslaget

Last edited by 2mas on 08.09.2003 22:36; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 08.09.2003 14:40 Post subject: |
|
|
det var vel på tide ? nå får vi se hva som skjer videre. han er vel bare innkalt for å lære de andre 'store' spissene å score mål. |
|
Back to top |
|
 |
Yngve87 Senior
|
Posted: 08.09.2003 15:31 Post subject: |
|
|
Det var på tide ja..
Synes det er hjernedødt av Semb å ta med Erlend Hanstveit i stedet for Ståle.
Helt seriøst, selv om jeg elsker RBK, Ståle har vært tippeligaens beste venstreback i år. Det er faktisk skrevet med nøytrale øyne |
|
Back to top |
|
 |
Rosenborg er ekte kjærlig Junior
|
Posted: 08.09.2003 15:33 Post subject: Det var på tide! |
|
|
Skjønner ikke hvorfor de gang på gang spiller med de utenlandske "stjernene" på banen, når de ikke presterer...
Endelig tar de ut en ekte norsk storskårer. Brattbakk på en dårlig dag er ikke dårligere enn Solskjær og Carew & Co var mot Bosnia.
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 08.09.2003 17:26 Post subject: |
|
|
Jeg er villig til å satse sinnsykt mye på at Brattbakk ikke får spille så mye som et minutt av Portugal kampen. Semb vet ikke helt hvor god Brattbakk faktisk er, men han har nok ikke til hensikt å finne det ut. Han tenker nok som så at "joda, han der Brattbakk scorer bra med mål han, men det gjør Carew og Solskjær også. Også har vi han derre Flo fyren på Sogndal, ikke så værst han heller. Og så må vi ikke glemme Brasil dødaren, godeste Flonaldo. Han er jo en sånn en fin fyr. Mye godt humør og greier. Og han scora jo mot Brasil for fem år siden. Vi får se om kanskje Brattbakk kan få være med i troppen som pynt da vet du. Blir han sikkert glad for skal du se". Og når det gjelder Ståle Stensaas tør jeg vedde på at Semb ikke en gang vet hvem det er. En skam at Erlend Hanstveit foretrekkes foran årets beste venstreback. Men som kjent, han spiller for toppklubben Brann. De som har spilt mot Liverpool i UEFA cupen for utrolig mange år siden. Og hjemvendte proffer ække no stas. Bortsett fra de som heter Flo. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Imingen Junior
|
Posted: 08.09.2003 19:47 Post subject: |
|
|
Må nok si meg enig der ja. Syns Carew virker så treig nå? Og med kombinasjonen Brattbakk og Johnsen på topp blir det mål mot EM vertene.
Tipper 2-0 til Norge, mål av Brattbakk x 2....... |
|
Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 08.09.2003 20:29 Post subject: |
|
|
Frode du mener ? tviler på at semb slipper løs to rosenborg spillere på topp. har mer tro på brattbakk som venstrekant. (om han får spille i det hele tatt).
tror ikke semb bytter formasjon. semb brenner for 4-5-1
EOD;)
________
Brattbakk |
|
Back to top |
|
 |
Ludakris Senior
|
Posted: 09.09.2003 10:46 Post subject: |
|
|
Semb er og blir en taper, og må forlate skuta ASAP!
Mini sa for en gangs skyld noe fornuftig i går; Dersom Norge skulle slunte til å ta 2. plassen i pulja og få play-off kamp, så trenger Norge en landslagssjef som kan være motivator og pådriver til å få Norge til å yte litt ekstra for å komme videre.
OG DEN PERSONEN ER IKKE NILS JOHAN SEMB!
Men, nå har Ravnen vært i Belgia og snakket med Trond S.
Jeg blir vannvittig overrasket om han tar over Norge. Tviler sterkt på at han dropper Brügge og CL til fordel for et landslag på nivå med Albania...
Men, han har visstnok sagt at dersom de jobbene kan kombineres så er det mer aktuelt. |
|
Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 09.09.2003 15:15 Post subject: |
|
|
Hva skal Brattbakk på det laget å gjøre ??
Han trenger mange sjanser for å score, men på det laget produseres det kansje 3 sjanser i en kamp.
Glem hele landslaget. Nå er jeg jævla skuffet. Tape for tredje rangs Europeiske lag, faaen  _________________ ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 09.09.2003 15:39 Post subject: |
|
|
Medgangssupporter. |
|
Back to top |
|
 |
Rosenborg er ekte kjærlig Junior
|
Posted: 09.09.2003 20:45 Post subject: Min menig er at.. |
|
|
Jeg mener at Brattbakk har det som trengs i 4-5-1, hvis han spiller spiss da... Man trenger et sikkelig rykk for å spille alene spiss på landslaget... ikke noe poeng å ha de som er "best" på hodet som aleine spiss, kommer jo bare innlegg fra beckene 10 meter fra midtbanen... |
|
Back to top |
|
 |
m@ds Senior

|
Posted: 09.09.2003 23:42 Post subject: |
|
|
Synes det er helt forjævlig at Semb spiller 4-5-1! Nesten ingen spisser i verden som er god nok for å spille på slike lag lenger, ikke Brattbakk heller! Man bør spille med en spillertype som Carew på spissrollen! Jeg mener landslaget bør spille en offensiv 4-2-3-1!!
Forslag til førsteellever!
E. Johnsen
Basma, Lundekvam, Berg, Bergdølmo
Trond Andersen, Hangeland
Solskjær, F. Johnsen, Riise
Carew _________________ Lunna i RBK-buret!  |
|
Back to top |
|
 |
Yngve87 Senior
|
Posted: 10.09.2003 12:01 Post subject: |
|
|
Trond Andersen???
Kjøss mæ i rævva!
Frode Johnsen i formen han er i??
Det blir vel litt patriotisk vel... |
|
Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 10.09.2003 12:34 Post subject: |
|
|
haha, mye rart. Trond Andersen ?! hva gjør han ? ødelegger ?
Hva med å bruke de beste tilgjengelige spillerne i Norges land ?
glem titlene deres i deres klubber, glem navnene. begynn på scratch!
Irriterer meg at folk sier at Harald bare står på streken og dytter ballen de siste cetimeterne. Brattbakk viser seg til å ikke bare være en goalgetter, men han er blandt de som har mest assist også! det sier vel litt ?
Mener også at Berg må erstattes med nye krefter. Vidar Riseth kanskje ? ikke bare kanskje. Vidar ER god nok for Norge. vidar og brede paulsen hangeland som stopperpar ?
Og for all del, ut med typer som eirik bakke og trond andersen, Norge trenger offensive spillere, som kan score mål, selv om de ikke har tittelen 'SPISS' (selv de ikke klarer det)
Leo og roar strand. slike typer har jeg sansen for, innsats og offensive ferdigheter. Solli har de ferdighetene, så hvorfor ikke la han få sjangsen?
kan nevne flere spillere som jeg syns burde få sjangsen på lage. Storflor ? Winsnes ? Magne 'Kjærringa' Hoset ? karl oscar fjørtoft gjør jo sakene bra i sverige, +++.
nå har jeg kommet med masse negative sider om semb, og jeg sier en ting han har gjort bra i det siste, og det er å vrake Frode Olsen til fordel til O'store Espen!
UUUT MED SEMB. INN MED KUA! |
|
Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 10.09.2003 14:50 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Medgangssupporter. |
Her er det snakk om realisme, ikke om du er medgangs suporter eller ikke.
Harald trenger og får mange sjanser i Rosenborg og det gjennom "kollektiv" samhandling.
Ikke som en spillende avslutter.
På landslaget derimot skapes det jo nesten ikke sjanser og hva skal Harald gjøre da ?
Vi har ikke spisstyper har i landet som kan spille alene på topp og med en midt bane som "henger dypt".
Det vi trenger er et lag som spiller med og ikke over midtbanen.
Fotball kan da vel ikke være så jæ.... vanskelig å forstå.
Tørr å la Riise stå høyt, men som venstreback. Slipp til Solli og Andresen sentralt.
La Håvard Flo spille på topp sammen Brattigol. Da snakker vi offensiv fotball.
Ta vekk "langpastnings" Berg og erstatt han med Vidar. Behold Basma og Ronny Johnsen bak. Bruk gjerne Azar på høyre kant. Keepern er selvskreven.
dette må vel regnes som et godt forslag.  _________________ ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN |
|
Back to top |
|
 |
|