View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Haugen Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 10.10.2007 13:45 Post subject: |
|
|
knusende seier
5-0 |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran

|
Posted: 10.10.2007 13:54 Post subject: |
|
|
Hvor på pungen bør de piskes de som sitter utenfor bortesupporterfeltet med Chelseaeffekter på seg?
For Judasene kommer de, tro meg. Hva syns du, Recon? _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Last edited by v_olden on 10.10.2007 13:56; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 10.10.2007 13:54 Post subject: |
|
|
Det største problemet blir jo de såkalte norske chelsea supporterne. gjengen som er en skam for norge. det samme gjelder dere som dyrker andre engelske lag å foran norske. pakk. _________________ ultras nidaros |
|
Back to top |
|
 |
LarsP Proff
|
Posted: 10.10.2007 14:33 Post subject: |
|
|
Selv undertegnede som har vært Chelsea-fan i over 14 år kunne aldri i livet funnet på å ha noen som helst følelser for "the Blues" når motstanderen kommer fra Tippeligaen. Man kan ikke kalle seg for en skikkelig fotballsupporter om man velger et utenlandsk lag fremfor de som har geografisk tilhørighet (det finnes dog noen unntak, da f.eks "Store-Ulv" Dagfinn Værnes =P) til. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 10.10.2007 14:39 Post subject: |
|
|
Å støtte ett lag fra et annet land i kamp mot et norsk lag er høyforræderi!!! Klipp ballene av svina viss dere oppdager noen sånne personer  |
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 10.10.2007 14:57 Post subject: |
|
|
støtter den vær mest mulig ekle mot sånne folk. kast gjerne gjenstander på de å. og vær også mest mulig verbal ekkel mot dem å. _________________ ultras nidaros |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 10.10.2007 15:15 Post subject: |
|
|
Hvis det norske laget heter Brann er jeg mer skeptisk til hvor støtten min ligger altså... |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 10.10.2007 16:38 Post subject: |
|
|
Hadde Molde spilt mot Arsenal hadde jeg utvilsomt støttet mitt engelske favorittlag, men jeg holder naturligvis med RBK uansett motstander. Selv når Arsenal måtte slå RBK i siste kamp når kampen ikke hadde noe å si for oss.
Men trøndere i Chelsea-drakt vil jeg slippe å se den 28.november... |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 10.10.2007 17:47 Post subject: |
|
|
Blåkledde trøndere kommer du GARANTERT til å se 28. november.
Enten du vil eller ei. Blir nok neppe mange ledige seter på bortesupporterfeltet, og mesteparten kommer nok til å være nordmenn.
Jeg støtter mitt engelske favorittlag uforbeholdent mot ethvert annet lag i Tippeligaen utenom Rosenborg. Jeg heier ikke på Lillestrøm bare fordi de ligger et par mil nærmere mitt hjem på Flatåsen enn Newcastle.
Det får da være grenser. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 10.10.2007 18:18 Post subject: |
|
|
Hadde LSK spilt mot et utenlandsk lag, hadde jeg utvilsomt heia på det utenlandske. Uansett. Storkoste meg da Kaerjäng tok dem. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 11.10.2007 21:55 Post subject: |
|
|
Stor skilnad på å halda med det utanlandske laget i ein europacupkamp med norsk lag og å møta opp på stadion i drakta til det utanlandske laget. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 18.10.2007 18:00 Post subject: |
|
|
Og hva er så forskjellen på det?
Jeg ville aldri skjemtes et eneste fattig sekund om jeg hadde hatt anledning til å møte opp på Åråsen i fjor sommer, iført Newcastle-drakt, og jeg har aldri skjemtes, og kommer aldri til å skjemmes over at jeg i februar 2004 sto i VG-svingen på Ullevaal iført Newcastle-drakt, da Vålerengen tok imot Newcastle i UEFA-cupen.
Du mener vel ikke at jeg på noen måte skal skjemmes over det? Både Lillestrøm og Vålerengen er søppel, det vet vi jo alle sammen. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
|
Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 18.10.2007 18:47 Post subject: å støtte et utenlandsk lag |
|
|
Støtter stort sett norske lag i alle henseender; hvis Aalesund hadde møtt liverpool, eller strømsgodset møtte barcelona, og jeg VISSTE at fotballen ville lide ved ikke å ha fantastiske Barca i en europacup, ville jeg LIKEVEL støttet det norske laget. Bare for å bevise at norsk organisering, norske spillere har en grunn til å være på fotball-kartet.
Det ENESTE utenlandske laget jeg ville hatt på meg trøya for på en norsk stadion er Käerjeng.
Det er fordi amerikanerne har ett godt uttrykk: Remember the Alamo! _________________ Svein Sjovold |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 18.10.2007 18:50 Post subject: |
|
|
Hvis Brann og Molde hadde slått Man UTD og Liverpool osv i en europeisk turnering så hadde jo det vært bra for norsk fotball og lettere for RBK med tanke på kvalifisering og ranking. Det blir et paradoks å heie på andre lag enn norske. |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 18.10.2007 18:54 Post subject: |
|
|
Er ikke sånn det fungerer, senador. Møtte støtt og stadig folk i London som ikke syntes det var noe om å gjøre at Chelsea skulle vinne da vi var der nå i september. Og ja, spiller mfk mot et utenlandsk lag igjen gåper jeg det utenlandske vinner. Bortsett fra hvis det er snakk om Inter, da blir det som å velge mellom pest eller kolera. _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 18.10.2007 19:02 Post subject: |
|
|
Husker godt den gangen vi slo Milan. Pratet etterpå med en milansupporter som håpet av hele sitt hjerte og bestemora sitt i tillegg at vi skulle slå Juventus i neste runde. så jeg kan vel forstå misnøyen. Var likevel stolt av at Molde kom seg til CL det året de kunne, samt at jeg er stolt over at Brann nå spiller gruppespill i UEFA cupen. For jeg er norsk først. De eneste to autoriteter jeg erkjenner i livet mitt er kongen og kona mi... _________________ Svein Sjovold |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 07.11.2007 22:16 Post subject: |
|
|
Seier her og uavgjort mellom Valencia og Schalke i Spania, så blir det vel en del sykefravær blant trøndere dagen derpå Det er ikke utenkelig at det skjer heller, det er det verste av alt. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.11.2007 22:28 Post subject: |
|
|
Chelsea lead Group B by a point and go to second place Rosenborg for their next contest in three weeks time.
A win in Norway would see them through to the next stage but victory in their final group game at home to Valencia next month would also suffice.
Grant cannot afford to underestimate the dangers posed by Rosenborg, who won in Valencia last night. The 1-1 draw the Norwegians managed at Stamford Bridge in September was the final straw for owner Roman Abramovich and led to the axe for Jose Mourinho.
But, with hindsight, the draw does not look quite so embarrassing now. The European minnows are now looking good to go through with Chelsea.
Read more: Lampard: We can cope without Cech
Det skal sies at Cech er antatt tilbake mot oss.
Dette blir uansett den største RBK-kampen noen sinne på Lerkendal. Aldri før har vi spilt gruppefinale på hjemmebane!
Det mest gledelige oppi det hele er at norsk media (forhåpentligvis) vil ha størst fokus på RBK, og ikke Chelsea, slik som tilfellet hadde vært om RBK bare hadde stått igjen med ett poeng eller to etter de første fire kampene. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 08.11.2007 02:40 Post subject: |
|
|
Gleder meg allerede, vi skal pulverisere DEM!
Vi skal lære denne gjengen idioter å spille fotball. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 08.11.2007 02:55 Post subject: |
|
|
jeg kan ikke huske at vi noengang har tapt hjemme i november |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2768 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 08.11.2007 05:46 Post subject: |
|
|
Statistikken taler vel litt imot deg der, robbie; på sju hjemmekamper i november fra og med 2002 har vi begredelige fire uavgjort og tre tap - senest 1-3 mot Brann i Royal League i fjor. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 08.11.2007 11:04 Post subject: |
|
|
jeg tenker på ordentlige kamper jeg da, ikke råjal ligg |
|
Back to top |