| View previous topic :: View next topic | 

| Author | Message | 

| 2mas Sjef

| 

|  Posted: 25.06.2003 14:11    Post subject: Satse pÃ¥ nytt marked? |   |  
				| 
 |  
				| RBK i Asia? 
 Jeg vet at storklubber som Manchester United og Real Madrid satser en del på det asiatiske markedet, men jeg ble VELDIG overrasket da jeg så at 1860 München, en middelmådighet i tysk Bundesliga, gjør det samme. Nå har Saarinens nye klubb lansert en offisiell, kinesisk hjemmeside: www.tsv1860.cn

Kanskje noe for Skutle & Co også? ;)

Kanskje vi skal hente en japaner eller en kineser, for å få opp Rosenborg-interessen i Asia? Arsenal hentet jo inn Inamoto for å selge mer Arsenal-trøyer i Japan!
  |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

| toavo Senior

| 

|  Posted: 25.06.2003 14:54    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Jeg er redd det ikke er veldig mange som hvet hvem RBK. er i Asia. Du snakker om klubber som Man Utd og Arsenal i samme åndedrag som RBK.
 Man Utd er vel den mest kjente klubben i verden og fra den meste kjente ligaen.
 Det er vel grunnen til at Asia markedet kan brukes av dem. I tillegg har jo Man Utd. hatt årlige promotion turer ned dit.
 Men man skal aldrig si aldrig. Et meget godt resultat i CL og det hadde vært innteresant
 |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

| 2mas Sjef

| 

|  Posted: 25.06.2003 18:05    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Jeg skrev innlegget mitt med et glimt i øyet ;) 
 ...men jeg tror faktisk ikke at 1860 München er noe særlig mer kjent enn f.eks. Rosenborg. Kan de, så kan vi!
 |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

|  |