| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
m@ds Senior

|
Posted: 25.06.2003 12:22 Post subject: Vinger! |
|
|
Nå har jeg blitt lei av å se samme RBK-laget gå ut på matta for å spille, men da er det også bare med 1 ving! Vi spiller da et 4-3-3 system. Da er det vinger som skal være på banen, ikke Brattbakk. Jeg mener Harald bør konkurrere med Azar og Frode om midtspiss-plassen. Se på dette utvalget vi har om for vinger:
8. Enerly (høyre)
16. Knutsen (venste)
17. Storflor (venstre)
18. George (Høyre/venstre)
19. Ludde (høyre)
Det finnes ikke mange i Tippeligaen som skryte av et sånt utvalg! Mener dette rotasjonssystemet som Fridtjof lovet spillere her før seriestart har fungert meget dårlig! Har jo nesten ikke syntes i det hele tatt!
Her er mulighetene vi har på spissen:
/\
||
Storflor/Knutsen/Brattbakk/George - Johnsen/Karadas/Brattbakk - Enerly/Ludde/George
Hva med dette Fridtjof?? _________________ Lunna i RBK-buret! 
Last edited by m@ds on 25.06.2003 17:35; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 25.06.2003 14:57 Post subject: |
|
|
Enig med deg. Sørg for at alle de gode spillerne holder seg "varme" med rotasjoner.
En spiller bør aldrig være sikker på sin plass !! |
|
| Back to top |
|
 |
m@ds Senior

|
Posted: 25.06.2003 17:32 Post subject: |
|
|
Egentlig er det veldig enkelt Les dette! Egentlig forkastelig av Fridtjof! Er blitt egentlig lei av disse utsagnene til kisen. Han må stå for det han sier! Nytter ikke å kjøpe inn spillere, betale lønna, for så å ikke bruke dem! _________________ Lunna i RBK-buret!  |
|
| Back to top |
|
 |
hermsty Senior

|
Posted: 27.06.2003 21:36 Post subject: |
|
|
Jeg skønner godt hva du mener mads. Hvis du ser på hørevingene roteres det jevnlig mellom disse. I og med at Ludde drar fra RBK er det jo ikke noe hensikt å la han spille.
Når det gjelder venstre siden er jeg enig i at det ikke roteres noe mye men Brattbakk er god å ha der. Det er tross alt han som putter de fleste målene. Jeg tror ikke brattbakk vil passe inn i midten. Han er ikke sterk nok i kroppen. Da er det godt å ha noen som karadas. Brattbakk er kjapp og har den "vestre, høyre, skyt" finta. Så jeg synes han passer fint der.
Det er veldig vanskelig. Man kan ikke rotere for mye heller. Da vil det bli ubalanse.
vanskelig, vanskelig _________________ Life is good, life is fotball |
|
| Back to top |
|
 |
m@ds Senior

|
Posted: 28.06.2003 00:42 Post subject: |
|
|
Det var jo i midten Brattbakk ble toppscorer år på år for noen år siden! Mener fremdeles at vi bør spille med vinger, og ikke slike som Brattbakk! Harald er målfarlig og passer PERFEKT inn i midten!!! _________________ Lunna i RBK-buret!  |
|
| Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 30.06.2003 14:31 Post subject: |
|
|
Frode ned på midten.Fredrik ut på benken, Harald som midtspiss og Christer på høyre VING. Azar på venstre.
Vanskeligere er det ikke.
RBK, INGEN OVER; INGEN VED SIDEN |
|
| Back to top |
|
 |
|