| View previous topic :: View next topic |
| Hvem bør vokte Norge-buret mot Danmark? |
| Espen Johnsen, Rosenborg BK |
|
80% |
[ 4 ] |
| Frode Olsen, Viking FK |
|
0% |
[ 0 ] |
| Erik Holtan, Odds BK |
|
20% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 5 |
|
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 22.05.2003 21:46 Post subject: Keeper mot Danmark |
|
|
Jeg har en sterk mistanke om at yngstemann av de tre mulige kandidatene vinner denne avstemningen, men i alle fall: Hvem bør vokte Norges mål mot Danmark i Parken 7. juni?
Stem og skriv et innlegg hvor du begrunner valget ditt!
Espen Johnsen fikk sin A-landslagsdebut da han kom inn som innbytter ved pause mot Finland. Samtidig spilte 23-åringen seg inn i kampen om en plass på laget i "Slaget om Norden" med mange mesterlige redninger.
Les mer: Espen mot Danmark? |
|
| Back to top |
|
 |
m@ds Senior

|
Posted: 22.05.2003 22:56 Post subject: |
|
|
Har sagt hva jeg mener en million gang minst så jeg tror alle har fått det med seg hva jeg synes!! _________________ Lunna i RBK-buret!  |
|
| Back to top |
|
 |
m@ds Senior

|
Posted: 23.05.2003 16:02 Post subject: |
|
|
Frode Olsen er jo en skam som er der, Erik Holtan også! Gamle tysklandsproffer og stutttjukken er for dårlige!! _________________ Lunna i RBK-buret!  |
|
| Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 27.05.2003 14:48 Post subject: |
|
|
Beklager kjære RBK. fans, det blir nok "stuttkjukken" denne gangen. Det mener jeg også er riktig. I en kamp av denne karakter tror jeg rutine har mye og si, og det mangler vel Johnsen.(Internasjonalt)
Men at han blir en av de bedre keeperne Norge har hatt er vel hevet over en hver tvil.
Så vil vel noen si at han må spille slike kamper for å oppnå rutine. Kansje det er riktig, men denne kampen er vel like viktig for RBK. ( seeding) som for landslaget. Derfor trenger vi "stuttkjukkens" erfaring.
Gi Johnsen en sesongs erfaring fra CL. og han er klar til og erobre keeperplassen.
Spørsmålet da blir vel om han blir værende i RBK. Det er mange meget gode lag i Europa som mangler en god keeper. (Man Utd, Arsenal, Deportivo, Lazio o.s.v) |
|
| Back to top |
|
 |
|