View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
brann_copper Senior
|
Posted: 31.03.2008 14:25 Post subject: |
|
|
Keperduellen kommer til å stå mellom Opdal og Jarstein. Begge er gode keepere som kommer til å bli glitrende med litt mer rutine. Ellers ville jeg gjerne se dette laget:
Oppdal
Høiland - Hangeland - Panzer - Rise
Solli - Ciljan - Bakke - PVM
Carew - Helstad _________________ We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets... We will never surrender! - Sir Winston Churchill (Brann-patriot så god som noen) |
|
Back to top |
|
 |
Angriff Proff

|
Posted: 31.03.2008 15:44 Post subject: |
|
|
Ingen Brann-spillere i forsvar? |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 31.03.2008 15:46 Post subject: |
|
|
Jeg ville glatt foretrukket Dahl foran Høiland, men jeg er mer skeptisk til alle Brann-spillerne forover på banen. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 03.04.2008 10:57 Post subject: |
|
|
Får håpe Eguren spiller for Uruguay og Demi for Norge  |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 20.04.2008 18:59 Post subject: |
|
|
Blir nok ikke så mange Brann-spillere nei.
Om landslaget skal ha en gjennomført langball-stil, hvorfor ikke ha inn Aarøy? Om man denger ballen opp mot ham får Carew mer plass til å løpe. Om ikke annet ville det blitt et fryktet spisspar kun pga. høyde og muskelstyrke. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.04.2008 23:54 Post subject: |
|
|
Har mine mistanker om at Demidov kommer til å bli tatt ut i neste landslagstropp og etter det første rundene bør det også være temmelig klart at Jarstein bør være førstevalg. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.04.2008 23:55 Post subject: |
|
|
Ja, etter nok en storkamp bør Demidov få sjansen. Dessuten blir jeg rett og slett fortvilt på vegne av landslaget om ikke Jarstein får starte. Opdal bør virkelig få et signal. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 21.04.2008 01:32 Post subject: |
|
|
Angriff wrote: | Ingen Brann-spillere i forsvar? |
HA HA! Nei, det skulle tatt seg ut. Opdal i mål ja, det hørtes jo fornuftig ut, han har jo ikke spilt seg ut, hverken i landskamper eller i serien
Prikk prikk prikk.
Jarstein burde starte, Demidov burde kalles opp (og pdd spille, hvis Ciljan er alternativet). Panzer har tresmak i ræva, og Demi eller Reg burde være aktuelle.
Siden vi tydeligvis liker 4-3-3, så prøver jeg denne:
Jarstein
Høiland - Demidov - Hangeland - Riise
Solli - Andresen - Ciljan
Helstad - Carew - MGP
Ellers synes jeg tanken på Aarøy er litt spennende. Fire mål så langt, og en skikkelig fryktinngytende jævel. Aarøy inn for Helstad, og lange oppspill fra Riise, hørt den før?  _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 21.04.2008 01:43 Post subject: |
|
|
Aarøy er faktisk verdens nest høyeste fotballproff.
Men hva gjør Solli i startoppstillingen din, zaphod81?? _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.04.2008 01:58 Post subject: |
|
|
Hvis vi skal spille 4-3-3 bør både Solli og Helstad være langt unna en startplass. Tarik kan ta Helstad sin plass. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 21.04.2008 03:27 Post subject: |
|
|
Jeg mener faktisk at Runar Berg burde få en sjanse på landslaget. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.04.2008 04:41 Post subject: |
|
|
Synes ikke Skjelbred fortjener landslagsplass for tida. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 09.05.2008 17:11 Post subject: |
|
|
Haha. NFF må gi bort billeter for å få tilskuere:P _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran

|
Posted: 09.05.2008 22:25 Post subject: |
|
|
Det har også RBK gjort i et desperat forsøk på å nå 20.000 i snitt. Hele skoleklasser får en gang i blant på dårlig besøkte kamper. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.05.2008 23:16 Post subject: |
|
|
Det har vel brukt å være sterkt reduserte priser, ikke gratisbilletter(?). |
|
Back to top |
|
 |
Halcyon Junior

|
Posted: 10.05.2008 03:29 Post subject: |
|
|
v_olden wrote: | Det har også RBK gjort i et desperat forsøk på å nå 20.000 i snitt. Hele skoleklasser får en gang i blant på dårlig besøkte kamper. |
Haha elding SHITE!
FUCKING PATHETIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _________________ I never saw a wild thing
sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough
without ever having felt sorry for itself.
D. H. Lawrence |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 10.05.2008 03:38 Post subject: |
|
|
Team Trafikk delte vel ut 500 gratisbilletter til kampen mot Odd i fjor. Og her uti Hemne hadde hvertfall MOT forferdelig mange gratisbilletter til kampen mot Tromsø sist. |
|
Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 10.05.2008 08:58 Post subject: |
|
|
jeg må si at min interesse for landslaget for øyeblikket er svært laber. skulle likevel ha sett følgende 11 `r i 433.
Rune Jarstein
Spillerdet Noen Role - Brede Hangeland - Hvem Bryrseg - John A. Riise
vadim demidodov
??????????????????????????????????????????????????????????????
john carew
dette ble litt av et lag.............. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 11.05.2008 00:22 Post subject: |
|
|
Mitt lag: Jarstein, Høiland Hangeland,Demidov,Riise, Strømstad, Skjeldbred, Andresen, Gamst-Carew,Helstad |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 12.05.2008 10:45 Post subject: |
|
|
vingback wrote: | Om landslaget skal ha en gjennomført langball-stil, hvorfor ikke ha inn Aarøy? |
Dette tenkte jeg også på. Han scoret tre mot HamKam, og i god, korttenkt TV2-stil ble han forsøkt snakket inn i landslagsdiskusjonen. Omtrent som de sjeldne anledningene at Frank Strandli spilte en god kamp for Brann, altså. Først lo jeg litt inni meg ("Aarøy på landslaget? Høhøhø"), men så tenkte jeg - hvorfor ikke? Det kunne kanskje vært et greit signal? Han er jo primitiv så det holder, men innsats vil alltid slå klasse, og med den åpenbare mangelen på motivasjon som en del faste landslagsspillere har demonstrert i det siste burde det være grunnlag for at noen av dem får lov til å stå over. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.05.2008 19:56 Post subject: |
|
|
Veldig kjekt: Eguren i Uruguays tropp mot Norge
Håper vel egentlig Høgmo får noen flere kritiske spørsmål rundt disposisjonen av laget høsten 2005. Det var som tidligere sagt Solli, ikke Skjelbred, Eguren skulle og burde ha konkurrert med. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 19.05.2008 09:45 Post subject: |
|
|
"Kona blir sint om jeg ikke sier jeg bør stå mot Uruguay"
Jeg synes det skal mer til enn 7 gode kamper for at en 33 åring skal debutere/starte for landslaget. I tilegg synes jeg det er Jarstein sin tur og han har spillt solid som keeper så langt og har sprer trygghet rundt seg. Knudsen kan gjerne komme inn for Opdal tippeligaen mest overvurderte keeper ( takket være Semb og TV 2) og Myhre som virker å være over og itilegg har slitt veldig med skader i oppkjøringen og i starten av tippeligaen.
Hva Åge Hareide velger kan en aldri være trygg på siden han ofte foretar taktisk valg som Trond Henriksen ville være "stolt" av. Nevland som indreløper, Helstad som spiss i 4-3-3, Solli som indreløper i 4-3-3 og det at Storbæk får spille landskamp etter landskamp er bare noen av valgene som får meg til å klø meg i hode. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 19.05.2008 10:07 Post subject: |
|
|
KOMMENTAR: - Velg nytt og ungt
Er enig i det meste som skrives av valderhaug ,men synes hans måte å beskrive Jarstein sin sesong i Rosenborg blir helt feil.
Quote: | Keeper: Rune Almenning Jarstein.
Selv om Håkon Opdal har levert flere gode klubbkamper i det siste, er det på sin plass med et keeperbytte fordi Brann-keeperen tabbet seg ut både mot Tyrkia og Montenegro. Jarstein, som langt fra har vært strålende i Rosenborg, later til å ha større rekkevidde og større potensial enn Opdal. Utfordrere: Jon Knudsen og Espen Johnsen. |
Jeg synes faktisk Jarstein leverer tett opp i mot strålende for Rosenborg. Meget godt fornøyd. I tilegg er jeg uenig i at Demidov skal ta den ene stopperplassen han bør ta ankerrollen fra en middelmådig Andresen. Slik bør laget se ut
4-3-3
Jarstein
Høiland - Hangeland - Regineussen - Riise
Demidov
Skjelbred Grindheim
Tarek - Carew - Gamsten
I troppen bør en også vurdere spillere som Fredheim Holm, Ødegaard, Samuelsen, Skjønsberg, Holmvik/Bertelsen og Hoff. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 19.05.2008 12:04 Post subject: |
|
|
Jarstein, Demidov og Skjelbred er med i landslagstroppen.
Edit:
Her er hele troppen hentet fra adressa.
Keepere:
Rune Almenning Jarstein - Rosenborg
HÃ¥kon Opdal - Brann
Utespillere:
Martin Andresen - VÃ¥lerenga
Eirik Bakke - Brann
John Carew - Aston Villa
Vadim Demidov - Rosenborg
Tarik Elyounoussi - Fredrikstad
Christian Grindheim - Heerenveen
Brede Hangeland - Fulham
Thorstein Helstad - Brann
Daniel Fredheim Holm - VÃ¥lerenga
Jon Inge Høiland - Stabæk
Azar Karadas - Brann
Erik Nevland - Fulham
Morten Gamst Pedersen - Blackburn
Tore Reginiussen - Tromsø
John Arne Riise - Liverpool
Per Ciljan Skjelbred - Rosenborg
Jan Gunnar Solli - Brann
Jarl-André Storbæk - Vålerenga
Fredrik Strømstad - Start
Kjetil Wæhler - Vålerenga.
Hva Solli, Storbæk, Strømstad og Andresen gjør på landslaget forstår jeg lite av.
Jeg mistenker også Hareide for å sterkt mislike Viking for jeg ser ingen annen grunn for at spillere som Ødegaard, Samuelsen og Bertelsen sliter veldig med å komme seg inn på landslaget. Laget som bør starte er det som jeg listet opp lenger oppe i tråden. Tviler på det blir tilfellet og jeg tviler på at Hareide vraker Andresen fra startellveren påtross av han er en middelmådig tippeliga spiller som har vist gang etter gang at han ikke holder et internasjonalt nivå. Hvordan synes dere Norge bør starte og hvem savner dere i troppen? |
|
Back to top |
|
 |
|