View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tommee Eevers1 Senior
|
Posted: 15.02.2006 02:09 Post subject: ER Jørn Jamtfall norsk? |
|
|
Han ser forholdsvis latino ut, og Michael likeså. Kanskje derfor Jamtfall JR seiler opp som det nærmeste trøndelag kommer en Maradonna!  _________________ Æ hete Tommee Eevers1 ja, chö! Bra Sitat Recon:haha...Petter Rasmuss omtalte Michael Jamtfall som "sønnen til fyren som mener espen johnsen er god på tilbakespill" |
|
Back to top |
|
 |
Eirik A. Junior

|
Posted: 15.02.2006 16:47 Post subject: |
|
|
Jamtfall er så norsk som man kan bli!
Det er allikevel mulig at han kanskje har noen spanske røtter i familien, for han ser ikke akkurat ut som en nordmann nei. |
|
Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 15.02.2006 17:06 Post subject: |
|
|
Deler av den spanskearmada stranda jo på møre-kysten, mulig det har blanda seg litt til han jamtfall også |
|
Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 15.02.2006 17:17 Post subject: |
|
|
Av fare for å være ryktespreder, så har jeg hørt fra ganske mange steder at Jamtfall er produktet av en sydentur til Tyrkia en gang... _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 15.02.2006 17:40 Post subject: |
|
|
Michael kan som meg ha fått det fra begge sider. Det gikk portugisere ned utenfor Møre/Trøndelagskysten, og det gikk spanjakker ned utenfor Lofoten.
Eller omvendt med hvor spanjakkene og portugiserne var, det husker jeg aldri. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
|