View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 24.11.2005 00:25 Post subject: Trond Sollied`s emailadresse |
|
|
Føler at Trond Sollieds kommentarer angående slaktinga av Skjelbred krever litt oppfølging.
trond.sollied@olympiacos.org er adressa du kan sende dine meninger til.
Oppfordrer folk til å si sin mening helt fram til at han kommenterer slaktinga på nytt eller at han får ny epostadresse....
Hva venter du på ?
trond.sollied@olympiacos.org _________________

Last edited by LitjEggen on 24.11.2005 00:28; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 24.11.2005 00:27 Post subject: |
|
|
Noen som har "snail-mail"-adressen slik at jeg kan sende han noen shots deilig likør? Tror det ville fått ham "igang" igjen. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 24.11.2005 00:28 Post subject: |
|
|
drit i det her da.. han har bare ikke sett situasjonen 20 ganger sånn som de i studio og oss. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 24.11.2005 00:28 Post subject: |
|
|
Ah, endelig litt mentalitet! Herlig, Litjeggen. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 24.11.2005 00:29 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | drit i det her da.. han har bare ikke sett situasjonen 20 ganger sånn som de i studio og oss. |
Kis, SÅ du hvor situasjonen skjedde? Rett foran benken på sidelinja der. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 24.11.2005 00:33 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Ah, endelig litt mentalitet! Herlig, Litjeggen. |
Problemet er at serveren sendte den ene av to meldinger tilbake..... _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 24.11.2005 00:44 Post subject: |
|
|
man kunne se det på trond sollied at han hadde gitt beskjed om noe liknende!!! virker iallefall slik!!! uansett er det de mest tåpelige komentarer jeg noen gang har hørt fra en fotballtrener!!!!!!! skjønner ikke at det er mulig!!! _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 24.11.2005 00:45 Post subject: |
|
|
RBK4EVER wrote: | man kunne se det på trond sollied at han hadde gitt beskjed om noe liknende!!! virker iallefall slik!!! uansett er det de mest tåpelige komentarer jeg noen gang har hørt fra en fotballtrener!!!!!!! skjønner ikke at det er mulig!!! |
det der tenkte jeg også på.. han begynte og skjelve i stemmen når journalisten spurte om det. |
|
Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 24.11.2005 00:46 Post subject: |
|
|
Sollied har med sine utrolig idiotiske fittekommentarer angående taklingen i kveld mistet all respekt han hadde hos meg! Han bør, i mine øyne, ikke en gang vurderes som en fremtidig trener for Rosenborg etter dette!
"Eh eh eh, bror min knakk åsså foten!" Hva i helvete er det å si til spilleren sitt forsvar din overbetalte sjitsekk!!!!! Håper du får sparken i mårra og aldri får deg jobb mer! _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 24.11.2005 00:47 Post subject: |
|
|
Han trakk jo på det når han ble spurt av tv3 reporteren om han hadde bedt spillerne om å skade Rbk-spillerne. "Njaa, njeeii, sa jo ikke akkurat det da."
Hadde han ikke sagt det ville han da ha blitt sur over spørsmålet.
Sollied står ikke akkurat høyt i kurs hos meg nå.
That's the understatement of the year! |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 24.11.2005 00:51 Post subject: |
|
|
Noen som har rippa Sollieds kommentarer og taclinga og sykebilen slik vi kan redigere sammen en førjulshilsen til Sollied ? _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 24.11.2005 00:54 Post subject: |
|
|
Klippene er ikke lagt ut på nrk.no enda. Selv er jeg ikke hjemme før den åttende, så noen andre får ta oppgaven. Spør i "videotråden" om dere trenger hjelp... |
|
Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 24.11.2005 01:12 Post subject: |
|
|
Sollied om djevelen wrote: | Det er en flott spiller og en fin representant for Olympiakos. |
|
|
Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

|
Posted: 24.11.2005 01:13 Post subject: |
|
|
Da var en mail avsendt til Mr. Sollied. HÃ¥per mange flere sender utover natta!! _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
Back to top |
|
 |
håvardinho Junior
|
Posted: 24.11.2005 01:30 Post subject: Mail?? |
|
|
Er det mange som har sendt mail til sollied? Har gjort det jeg...og håper mange flere gjør det. Virka dessuten som Stoltidis var litt lei seg. Han vurderer faktisk å besøke Ciljan på sjukehuset i morra! Selv om taklinga er helt hårreisende er det jo Sollied som er den STØRSTE idioten! |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 24.11.2005 01:34 Post subject: |
|
|
Litjeggen wrote: | Noen som har rippa Sollieds kommentarer og taclinga og sykebilen slik vi kan redigere sammen en førjulshilsen til Sollied ? |
Støtter denne. Få tak i videoen av Ciljan som blir slakta og legg over Sollieds "Han tar ballen" osv. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 24.11.2005 01:36 Post subject: |
|
|
At han er lei seg etterpå hjelper ikke...
Han går inn med forsett for å skade og konsekvensen blir litt større enn han forventet og derfor er han lei seg, eller finner det hensiktsmessig å spille lei seg. Forsettet er der uansett, og det er det som betyr noe.
Det verste er at mye tyder på at han gjør det etter ordre om å ta Skjelbred hardt og sette han ut av kampen... _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 24.11.2005 01:48 Post subject: |
|
|
Har nettopp sendt følgende mail til Sollied:
"Beklager Trond Sollied, men du dumma deg skikkelig ut på TV2 intervjuet etter kampen. Jeg har bestandig vurdert deg som en fornuftig mann og en god trener vet vi jo at du er. Men det vrøvlet du lira av deg på TV2 ikveld var bare patetisk. Der mista jeg respekten for deg gitt. Hvorfor sto du der og stotra og stamma som en annen idiot og forsvarte at en av dine spillere helt bevisst gikk inn for å grisetakle Ciljan? Det var nok fordi du hadde sagt til dine spillere at Per måtte tas ut av kampen, og hadde jævla dårlig samvittighet når det gikk så ille som det gjorde. Og dårlig samvittighet bør du fan meg ha. Du kunne faktisk ha gjort det ganske enkelt for deg selv ved å innrømme at det var en jævla stygg takling som fortjente rødt kort, lagt deg flat, og bedt om bedt Per om unnskyldning. Istedet står du og lirer av deg noe fjas om at bror din også brekte foten under en fotballkamp. Fjollete og patetisk. Jeg trodde bedre om deg, faktisk. Men det var da enda bra at vi, og ikke det tragiske laget ditt gikk videre. Det var fullt fortjent. Du får ha lykke til videre i Hellas. Jeg blir ikke lei meg hvis du får sparken. Men 'timinga', som er så viktig for deg, for å bli ny trener på Lerkendal er kanskje litt dårlig akkurat nå?
Hilsen
Oddgeir Engdal
Medlem i RBK og ivrig RBK supporter" _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 24.11.2005 03:09 Post subject: |
|
|
Hvis jeg hadde vært Ciljan, hadde jeg neppe vært så jævlig keen på å få sykebesøk av den greske jævelen som ødela foten. Da jeg så intervjuet etter kampen, fikk jeg faktisk litt medfølelse, og trodde kanskje at det var et uhell. Men så fikk jeg se taklingen et par ganger til...makan til bevisst idiot-takling skal man lete lenge etter, hvis det der ikke får følger, skal jeg spise en flodhest. |
|
Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 24.11.2005 03:21 Post subject: Olympiakos i europacup |
|
|
Selvsagt ble Skjelbred tatt ut av kampen bevisst. Det var ren hevn for praktmaalet hans i Aten. Og det faktum at han er tilretteleggeren og dynamoen paa laget
Ikke bare skal synderen utestenges i minst 10 aar. I tillegg boer Olympiakos holdees utenfor europacup i noen aar. Fordi dette var overlagt og planlagt fra toppen av.
Det er ogsaa sinnsykt deilig aa ha sendt disse gutta ut av Europacupen, og fortsatt faa trenere til aa bli sparket fra Olympiakos
Og det skal jeg sanellig sende levemannen og fotballnomaden Sollied. Han er ferdig i Norge. _________________ Svein Sjovold |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.11.2005 11:03 Post subject: |
|
|
Det er mulig at jeg lille, blåøyde meg er skammelig naiv, men jeg kan ærlig talt ikke se for meg at Sollied har befalt spillerne sine om å sende Per av banen.
Uttalelsene hans i etterkant er derimot triste på hans eget vegne. |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 24.11.2005 11:18 Post subject: |
|
|
Må nesten si meg enig i det. Det er vel ikke uvanlig å be spillere om å spille tøft mot enkeltspillere for å sette seg i respekt. Husker f.eks at Martin Andresen var veldig tøff mot PCS da Brann slo RBK tidligere i sesongen, det funka jo. Men å skade spillere, det tror ikke jeg heller han har sagt noe om på forhånd. Skal være en ganske syk jævel for å ta i bruk så sterke midler. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 24.11.2005 13:44 Post subject: |
|
|
Kan umulig, i min villeste fantasi, forestille meg at Sollied har bedt sine spillere sende Per av banen på båre. Jeg tror nok derimot han har bedt spillerne sine være ekstra påpasselige på Per, og sette seg i respekt hos unggutten. At Stoltidis velger å tolke det som at det er greit å gå inn med to strake bein rett i beina til Skjelbred, tror jeg egentlig er noe Trond skjemmes litt over.
Og når han etter kampen helt korrekt forsvarer sin spiller, så gjør han det på en fryktelig klumsete måte. Jeg tror det bare er et desperat forsøk fra Sollied for å prøve å unnskylde seg og sin spiller. Det er meget mulig at Stoltidis vanligvis er en flott fyr, og en god representant for Olympiakos. Han oppfører seg sikkert eksemplarisk på treningsfeltet. Jeg har ingen problemer med å skjønne det. Men jeg synes Trond bør se reprisen av taklingen og finne på noe annet å si. Han må unnskylde de idiotiske kommentarene han kom med på TV i går kveld, og bruke mer vettuge ord for å forsvare sin spiller. Å si at han tar ballen er å bomme grovt, Trond. Det er et minst like grovt overtramp som selve taklingen. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Grono Junior
|
Posted: 24.11.2005 13:57 Post subject: |
|
|
Sollied etter kampen er ikke en fotball trener verdig! |
|
Back to top |