View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Jauda Junior
|
Posted: 04.08.2005 09:51 Post subject: Kampene som kommer... |
|
|
Her er de 4 lagene som venter i de neste serie-kampene;
Lillestrøm (borte)
Start (borte)
Lyn (hjemme)
Viking (borte)
Julenissen kjenner jeg ikke, og har svært lite tro på ett eneste poeng i disse kampene. Havner RBK i nedrykkstriden??? |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 04.08.2005 10:00 Post subject: |
|
|
Ja _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
Cheech Junior

|
Posted: 04.08.2005 10:04 Post subject: |
|
|
Huff...
Eneste måten at vi skal få poeng her er at det skjer noe drastisk med trenersituasjonen, et lag som sliter får ALLTID en opptur de to-tre neste kampene etter et trenerbytte..... bye,bye Perry og Bratseh. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 04.08.2005 10:10 Post subject: |
|
|
Lyn hjemme, er jo et lag vi bør slå. Burde vunnet bortekampen, så tar de på lerkendal. Lillestrøm, Start og viking blir vanskelig.
Men så følger lette kamper mot bl.a Odd, hamkam og brann. brann er jo et helt annet lag etter kvisvik gikk til FFK. Holder oss midt på tabellen tror jeg.
CL glemmer vi i år _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
Smileyvero Junior
|
Posted: 04.08.2005 10:13 Post subject: |
|
|
Saken er bare den at Perry går ikke i år. Heller ikke Bratseth. Dermed blir det garantert 1.div.neste år. Helt sikkert. Perry og Bratseth er jo ikke villig til å gjøre en dritt. Og jeg blir så SINNA!!!
Faktisk, så håper jeg RBK rykker ned-på et vis håper jeg...hadde vært så sinnsykt godt for Bratseth. Hadde jeg truffet på han skulle jeg ha ledd han oppi trynet. Ja, ikke så voksent kanskje, men slik blir det nå bare når man er sint og skuffa.
Fy faan altså! Blir ikke noe bedre av å lese hva de 2 bajasene sier!!! _________________ Rosenborg i mitt hjerte - alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.08.2005 10:13 Post subject: |
|
|
Som jeg gleder meg til å dra til Kristiansand og....  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Shefki Junior
|
Posted: 04.08.2005 10:23 Post subject: |
|
|
Lillestrøm er vel på hjemmebane på søndag.. |
|
Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 04.08.2005 10:25 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Som jeg gleder meg til å dra til Kristiansand og....  | ...overtale Keiko....?
Jeg skal selv nedover å støtte opp om laget. Tror ikke lenger vi har noe å stille opp mot, men kan jo ikke gi opp (som enkelte på laget...)
Nå har vi 10 kamper igjen og trenger 3 seire (eller ca 9-10 poeng) for å unngå nedrykk. Kom igjen folkens, jeg tror vi klarer det...  |
|
Back to top |
|
 |
Jauda Junior
|
Posted: 04.08.2005 10:26 Post subject: |
|
|
Shefki wrote: | Lillestrøm er vel på hjemmebane på søndag.. |
Jupp, sorry, sleiva med den  |
|
Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.08.2005 10:33 Post subject: |
|
|
pelun wrote: | Recon wrote: | Som jeg gleder meg til å dra til Kristiansand og....  | ...overtale Keiko....? |
huff...klassisk og/også feil.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
|